XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 10:01, 12.04.2012
Wymieniał ktoś może w karawanie skraplacz lub/oraz osuszacz?
Prawdopodobnie czeka mnie wymiana i wolałbym być przygotowany (wcześniej kupić, żeby udało się w ciągu jednego dnia wymienić), a z tego co czytałem to nie zawsze dane katalogowe się sprawdzają. Znalazłem coś w katalogu 4Cars na miejscu (w Łodzi) LINK (NISSENS 94732 oraz NRF 35559/35780), ale czy to na pewno będzie pasować?
Wiem, że po wymontowaniu mogę sobie sprawdzić, ale "specyfika sposobu naprawy" jest taka, że jak nie będę przygotowany to naprawa zamiast 1 dzień potrwa 3.
Będę wdzięczny za wszelkie uwagi.
Jeśli bym się decydował i oba by pasowały to co lepiej wybrać Nissens czy NRF ?
Pozdrawiam i dziękuję za wszelkie konstruktywne uwagi
Tomek
#2
Napisano 16:53, 01.05.2012
Mamy takie same Accordy i problem jest w dolnym przyłączu, w naszej wersji chłodnica ma oby dwa przyłącza pionowo i osuszacz.
Wersje chłodnic ogólnie dostępne na rynku albo są z osuszaczem i górnym przyłączem pionowo a dolnym poziomo lub przyłączami pionowo ale bez osuszacza. Wersja która do nas pasuje dostępna jest tylko na allegro... (używana).
Jak byś coś wykombinował to daj znać
Proponuję abyś sprawdził u siebie done przyłącze, widać je przez dolną atrapę, może tylko ja mam taki problem.
#3
Napisano 13:24, 03.05.2012
Napisz dokładnie co i jak to zrobię fotkę...
U mnie sprawa się ostatecznie wyjaśni za 1,5 m-ca (od listopada do połowy kwietnia w układzie zostało tylko ok 250 g czynnika - 300g trzeba było dobić), jak będę wymieniał olej i tarcze/klocki z tyłu to wtedy przy okazji sprawdzę czy dalej ucieka. Na razie po dobiciu jest OK (ale skraplacz jest w kiepskim stanie, więc to tylko kwestia czasu; w kwietniu dodano więcej barwnika, więc może będzie widać, gdzie ucieka).
Brałem pod uwagę zakupy w 4Cars (na miejscu w Łodzi i na dodatek tanio), dokładnie
LINK
Pozdrawiam
Tomek
P.S. Dzisiaj przy okazji wizyty u mechanika wyszło, że skraplacz jednak do wymiany... także zaczynam się rozglądać...
[ Dodano: 2012-05-22, 22:39 ]
Problem skraplacza w karawanie rozwiązany, także dzięki pomocy kolegi Adamura.
Otóż w karawanie (przynajmniej przed liftem) z racji pionowo umieszczonego dolnego przyłącza (w odróżnieniu od sedana, gdzie jest ono poziomo) jednym z nielicznych, dostępnych u nas dobrych zamienników jest skraplacz NRF 35780, dostępny m.in. w sklepie 4cars.
Katalogi błędnie podają, iż ten skraplacz jest bez osuszacza, gdyż obecnie osuszacz jest również w komplecie, co zostało praktycznie sprawdzone przez co najmniej 2 osoby
Także podsumowując i dla potomnych - skraplacz do Honda Accord Tourer VII: NRF 35780 (osuszacz w zestawie).
Pozdrawiam
Tomek
#4
Napisano 14:58, 12.08.2015
[ Dodano: 2012-05-22, 22:39 ]
Otóż w karawanie (przynajmniej przed liftem) z racji pionowo umieszczonego dolnego przyłącza (w odróżnieniu od sedana, gdzie jest ono poziomo) jednym z nielicznych, dostępnych u nas dobrych zamienników jest skraplacz NRF 35780, dostępny m.in. w sklepie 4cars.
Katalogi błędnie podają, iż ten skraplacz jest bez osuszacza, gdyż obecnie osuszacz jest również w komplecie, co zostało praktycznie sprawdzone przez co najmniej 2 osoby
Także podsumowując i dla potomnych - skraplacz do Honda Accord Tourer VII: NRF 35780 (osuszacz w zestawie).
Pozdrawiam
Tomek
No to dla potomnych - NRF 35780 rzeczywiście pasuje do Tourera, przyłącze dolne jest ok. Ale OSUSZACZA NIE MA W ZESTAWIE.
Dla potomnych. Właśnie odebrałem przesyłkę, i gruby zonk. Wymiana przełożona.
#5
Napisano 16:32, 12.08.2015
No to ciekawe - u mnie, zresztą tak samo jak u co najmniej jeszcze dwóch Kolegów, miało osuszacza nie być (a przynajmniej nic o tym nie pisali w opisie w sklepie), a w rzeczywistości był i to na pewno fabrycznie zamontowany, nawet sprzedawca w sklepie (przy mnie otwierał i sprawdzał) był zdziwony faktem jego obecności...
Gdzie zamawiałeś i czy pudełko było fabrycznie zamknięte, czy może ktoś otwierał po drodze?
Wytłumaczenia mogą być 2: albo ktoś 'przycwaniakował' i zdemontował, albo w fabryce przestali do skraplacza dokładać... naprawdę ciekawe (chociaż nie dla Ciebie, bo przez to kolejne problemy)...
Pozdrawiam
Tomek
wysłane z fona
#6
Napisano 11:21, 13.08.2015
Przy okazji wymiany oringów wymieniałem też u siebie osuszacz, mogę polecić Nissens 95351, który ma w komplecie nowy korek z oringami (jest taki sam w benzyniakach i dieslach), np:
http://motoshop.euro...UpOSVM5NTM1MQ==
http://e-katalog.int...imatyzacji.html
Użytkownik Pejot edytował ten post 14:08, 13.08.2015
Happy Owner Never Drives Anything else.
#7
Napisano 17:32, 14.08.2015
Hej
No to ciekawe - u mnie, zresztą tak samo jak u co najmniej jeszcze dwóch Kolegów, miało osuszacza nie być (a przynajmniej nic o tym nie pisali w opisie w sklepie), a w rzeczywistości był i to na pewno fabrycznie zamontowany, nawet sprzedawca w sklepie (przy mnie otwierał i sprawdzał) był zdziwony faktem jego obecności...
Gdzie zamawiałeś i czy pudełko było fabrycznie zamknięte, czy może ktoś otwierał po drodze?
Wytłumaczenia mogą być 2: albo ktoś 'przycwaniakował' i zdemontował, albo w fabryce przestali do skraplacza dokładać... naprawdę ciekawe (chociaż nie dla Ciebie, bo przez to kolejne problemy)...
Pozdrawiam
Tomek
wysłane z fona
Zamawiałem w Iparts, koszt to 344pln. Pudełko oryginalnie zamknięte, łącznie z nienaruszonymi (nie rozgiętymi) miedzianymi zszywkami. Koszt osuszacza, również NRF to 98pln.
P.S. A o problemach to mi nawet nic nie mów... Zamawiając osuszacz tłumaczyłem i prosiłem tumana (inaczej nazwać nie mogę, sorry) o wysyłkę do oddziału DPD w Strykowie pod Łodzią - jestem przez kilka dni niedaleko Łodzi u rodziców, znajomy od klimy umówiony na dziś rano - pomyślałem, że nie będę czekał na kuriera do 15-tej, odbiorę o ósmej w DPD, o dziewiątej zaczynamy montaż. Po rozmowie z tumanem wysłałem maila z przypomnieniem i ponowną prośbą o wysyłkę do oddziału DPD w Strykowie. Melduję się o 8 w Strykowie, no i wkur...... na maxa. Gdzie wysłali? Oczywiście do Oleśnicy k/Wrocławia, na adres domowy.... Usłyszałem, że "kolega się pewnie pomylił".... I tyle. No i rano miałem wycieczkę Poddębice - Stryków DPD - Łódź - Oleśnica k/Wrocławia (tam był kurier z paczką) - Poddębice. 440km, prędkości mocno nieprzepisowe. A sklep ma mnie w d....., żadnej propozycji rekompensaty za ewidentny błąd pracownika, ot, pomyłka po prostu. NIE POLECAM.
A klima i tak nie działa - jak już jest szczelna, nabita, to sprężarka się nie włącza. Ręką ją spokojnie obracam, wiatrak chodzi, napięcie podaje, czyli czujnik ok, sprężarka stoi. Obstawiamy cewkę, i gdybym odebrał paczkę rano, to może skołowałbym ja na dziś. A tak - dalej piekarnik.
#8
Napisano 08:28, 15.08.2015
Normalnie maskara Orion ... a jak podasz 12V na wtyczkę sprężarki to na pewno się nie załącza ?
Wentylatory i sprężarka mają osobne przekaźniki i obwody ale jak się włączają wentylatory to czujnik ciśnienia jest OK bo panel próbuje uruchomić klimę.
Happy Owner Never Drives Anything else.
#9
Napisano 09:46, 15.08.2015
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#10
Napisano 13:35, 15.08.2015
Skubiszek, możliwości powoli się wyczerpują - trzeba by się chyba bliżej przyjrzeć samemu kompresorowi...
Pozdrawiam
Tomek
wysłane z fona
#11
Napisano 13:52, 15.08.2015
Mam to samo [...]
Skubiszek ale Ty pisałeś, że sprężarkę udało Ci się załączyć na krótko ?
Odpowiedz w swoim wątku czy sprawdziłeś czy panel daje masę na przekaźnik sprężarki (osobny sygnał jest dla wentylatorów a osobny dla sprężarki) i czy z poziomu puszki pod maską możesz załączyć sprężarkę zwierając styki tak jak to robi przekaźnik (daje 12V na styk podłączony do sprężarki).
Happy Owner Never Drives Anything else.
#12
Napisano 14:22, 15.08.2015
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#13
Napisano 14:49, 15.08.2015
Ale najpierw musisz mieć miernik bo trzeba sprawdzić czy jak jest AC ON to przekaźnik dostaje masę z panelu, przekaźnik ma napięcie na cewce i załącza sprężarkę.
Z miernikiem wogóle możesz posprawdzać do akumulatora gdzie jest plus a gdzie masa i zewrzeć odpowiednie styki.
Piszę żeby posprawdzać w puszce bo podejrzewam uszkodzenie wiązki a sprężarkę możesz jeszcze łatwiej uruchomić podając plus z akumulatora na wtyczkę 1-pin koło sprężarki (oczywiście tylko testowo bo praca sprężarki musi być kontrolowana przez panel w zależności od temperatury parownika).
Happy Owner Never Drives Anything else.
#14
Napisano 10:25, 27.08.2015
Klima w końcu ruszyła
okazało się, że blaszki były źle dogięte przy kompresorze i nie podawało napięcia.
Znów wszystko działa
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#15
Napisano 10:12, 31.08.2015
Tak dla potomnych - jesli ktos wymienia skraplacz w karawanie to polecam kupic na alegro rurke ktora jest inna pomiedzy sedanem a kombi + skraplacz do sedana. Koszty nieporownywalnie mniejsze od zakupu skraplacza do kombi a ... wsio działa tak samo. Rurka ma tylko inna koncowke i tyle. Ja chyba za 3 dychy kupiłem rurke + niecale 200zł skraplacz z osuszaczem.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych