XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Nierówna praca silnika
#1
Napisano 15:15, 15.03.2012
kiedys w innym aucie miałem podobną sytuacje , a wina tkwiła w zapłonie. i chyba przebiciu na module/cewce zapłonowej.
tutaj nie mam pewności, tak jak by słychać klekotanie zaworów. takie cykanie. Chyba nie było tego wcześniej
W karcie gwarancyjnej nie ma wzmianki czy kiedykolwiek były regulowane zawory.
Czy zacząć od tego?
Ale przede wszystkim po zgaszeniu silnika i odpaleniu nad zegarami zapala się pomarańczowa lampka silnika, nie gaśnie i mryga w czasie jazdy. Czy na tej podstawie można wnioskować ze to nie zawory?
zaraz po pierwszym odpaleniu i zauważeniu usterki w kabinie , gdzieś w okolicy dźwigni ręcznego, czy gałki zmiany biegów było słychać takie specyficzne rytmiczne cykanie, jak by przeskok iskry ale to ustało i juz się nie pojawia.
http://www.youtube.com/watch?v=hH3eQWmACj0
**************************************************
#2
Napisano 16:08, 15.03.2012
Ale przede wszystkim po zgaszeniu silnika i odpaleniu nad zegarami zapala się pomarańczowa lampka silnika, nie gaśnie i mryga w czasie jazdy.
diagnostyka, odczytac błąd i moze wszystko sie wyjaśni
#3
Napisano 16:15, 15.03.2012
**************************************************
#4
Napisano 16:17, 15.03.2012
Teraz to tylko gdybanie
#5
Napisano 18:32, 15.03.2012
(73-1) P0303
(71-1) P0301
(75-4) P0300
oraz
B1005
B1158
B1177
Więcej błędów nie było...
Usunął błędy.
łampka check_engine zgasła, ale zapaliła się ponownie, tylko że gdy auto pracuje na wolnych obrotach to lampka chyba gaśnie...
[ Dodano: 2012-03-15, 18:34 ]
P0300 "Wykryte przypadkowe/wielokrotne wypadanie zapłonów w cylindrach" co to znaczy?
**************************************************
#6
Napisano 18:58, 15.03.2012
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#7
Napisano 11:40, 16.03.2012
**************************************************
#8
Napisano 12:06, 16.03.2012
Wszystkich Tu Obecnych POZDRAWIAM
#9
Napisano 12:58, 16.03.2012
nie rozumiem dlaczego wyskakuje taki błąd, jaki to ma związek z zapłonem ? czy jest jakis czujnik który wyczuwa jakieś zmiany i informuje o takim błędzie?skoro wypadają Ci zapłony
od kilku ostatnich dni , auto mnie kopie! tzn przy wysiadaniu przeskakuje iskra jak dotknę drzwi... może jakieś przebicie w zapłonie?
**************************************************
#10
Napisano 14:26, 16.03.2012
#11
Napisano 14:35, 16.03.2012
dziś założę nowe świece.
Gumy które nachodzą na świece, czyli od cewki/modułu są takie żółte, jak by odbarwione, jak by stare a moduły firmy TEC.
**************************************************
#12
Napisano 14:46, 16.03.2012
#13
Napisano 14:53, 16.03.2012
hmmm... a skąd wiadomo że nie ma zapłonu? może jest ale jakiś lipny? w starszym aucie gdy miałem przebicie na przewodach WN działy sie podobne szopki... lub gdy cos zawilgotniało , więc dziwi mnie że to może byc wina zaworów.skoro nie ma zaplonu na koryms garze
Może macie rację. Taki przeciętny mechanik poradzi sobie z ustawieniem zaworów w tym aucie?
**************************************************
#14
Napisano 16:15, 16.03.2012
#15
Napisano 08:46, 17.03.2012
Wszystkich Tu Obecnych POZDRAWIAM
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych