XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 13:31, 04.11.2011
#2
Napisano 14:22, 04.11.2011
#3
Napisano 19:47, 04.11.2011
Pozdrawiam, Zbyszek
był: Accord CL7 Comfort 2004 Royal Ruby Red , jest: Civic FK2 Sport 2015 Brilliant Sporty Blue
#4
Napisano 21:34, 04.11.2011
Pryśnij jakimś wd40 i puści.
Tak jak mówi kolega radam5 psiknij najpierw wd40 a później igła w dysze i bez problemu wyregulujesz.
Ja zawsze reguluje dysze igłą.
#5
Napisano 08:37, 05.11.2011
Ide regulować
#6
Napisano 10:04, 05.11.2011
Pryśnij jakimś wd40 i puści.
Tak jak mówi kolega radam5 psiknij najpierw wd40 a później igła w dysze i bez problemu wyregulujesz.
Ja zawsze reguluje dysze igłą.
W VII generacji igłą się nie da, bo otwór jest w kształcie litery U, płaski mały śrubokręt pomoże, tylko delikatnie, nie do końca wkładamy coby dziurki nie uszkodzić. Patent z WD-40 działa i pomaga rozruszać ta plaskową końcówkę.
#7
Napisano 20:46, 09.11.2011
powtarzamTylko raczej nie próbuj igłą lub śrubokrętem bo zniszczysz dyszę. W ASO użyli -przynajmniej u mnie- narzędzia specjalnego typu rurka o średnicy wewnętrznej dopasowanej do wystającej części dyszy.
NIE IGŁĄ !
NIE ŚRUBIKRĘM !
to jest dysza szczelinowa, więc jak coś do niej włożysz, to ją zniszczysz - TYLKO RURKA
dysza ma mały zakres regulacji i przy zmianie pióra wycieraczki znaleźć dla niej nowe położenie, aby lała obok ramienia - lepiej ramie lekko podgiąć
p.s. sorki za krzyki, ale mi tak też dyszę na przeglądzie przemodelowali
#8
Napisano 09:25, 10.11.2011
#9
Napisano 18:57, 01.12.2011
Nie będę zakładał nowego tematu, a jak ustawić spryskiwacze lamp? w VII walą mi za nisko przez co czyszczą tylko połowę lampy.
#10
Napisano 21:12, 22.02.2012
#11
Napisano 08:59, 23.02.2012
Spróbuj magnesem, jeśli nie siedzi ciasno. W razie czego - mam sprysk na sprzedażJa tez nie zakladam nowego tematu tylko sie podepne - dzis podczas regulacji dyszy zlamala mi sie igla w srodku Ma ktos jakies propozycje, czy juz szukac nowej (nie igly oczywiscie, tylko dyszy )?
#12 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:27, 23.02.2012
#13
Napisano 18:04, 23.02.2012
Pompka raczej nie, bo jest jedna na dwa spryskiwacze. Pod maską masz trójnik i na tych kilkudziesięciu centymetrach wężyka szukałbym problemu. Może się wysunął przy trójniku, albo przy samym sprysku. Sprawdź czy nie jest mokre wygłuszenie maski. Jeśli nic nie cieknie - to raczej padnięty sprysk.Witam, Dołączam się do forum. Widzę że temat jest podobny. Mam problem ze spryskiwaczami. Konkretnie płyn leci tylko z jednej dziurki. Odtykałem resztę ale nadal to samo. Czy to możliwe że to pompka albo muszę zmienić dyszę? jak tak to może ktoś wie jakie (słyszałem że od C3 pasują). Proszę o pomoc bo nie da się tak jeździć
#14
Napisano 14:42, 13.04.2012
czy ktos z forumowiczow montowal cos takiego oraz czy warto ?
#15
Napisano 14:50, 13.04.2012
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Układ hamulcowy →
Błąd 66-01 i regeneracja pompyNapisany przez Smir , wczoraj, 20:32 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych