XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Nierównomierne zużycie tarcz.
#1
Napisano 19:24, 03.04.2011
Do zobaczenia na trasie.
#2
Napisano 19:30, 03.04.2011
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#3
Napisano 19:55, 03.04.2011
Jakaś 1/4 tarczy tylko hamuje, reszta powierzchni jest dość mocno pokryta rdzą. Lewa jest Ok.
Byłem u swojego mechanika i powiedział ,że zacisk jest do regeneracji.
Muszę również tarcze i klocki wymienić bo są już na wykończeniu.
Powiedział też ,że po wymianie tarcz, klocków i regeneracji zacisku wreszcie powinienem mieć w acco reczny jak należy.
W piątek się umówiłem na naprawe i zobaczymy co i jak.
[ Dodano: 2011-04-03, 21:05 ]
pablo.see jakiej firmy tarcze założyłeś ?
Ja się przymierzam do zakupu brembo. Sa w miarę tanie i myślę, że powinny być Ok.
#4
Napisano 20:07, 03.04.2011
Do zobaczenia na trasie.
#5
Napisano 20:51, 03.04.2011
#7
Napisano 17:01, 04.04.2011
Do zobaczenia na trasie.
#8
Napisano 06:55, 24.05.2011
To że na prowadnicach działa i chodzą płynnie to nie znaczy że jak dociśniemy hamulec to bedzie ok. Jeśli prowadnice są wyrobione i jest ciut za duży luz to w pewnym momencie może lekko krzywić zacisk i wtedy klocki będą brać nierówno.
O hamulce z tyłu trzeba niestety dbać. Dobrze jak raz na pół roku np. przy zmianie kół odkręcić zacisk i wkręcić tłoczek aby go rozruszać aby się nie zapiekł, sprawdzić ruchomość prowadnic i ewentualnie nasmarować . Nie ma co się dziwić, że coś nie działczy jak praktycznie żaden użytkownik tego nie robi tylko przy okazji wymiany klocków. Przy zakładaniu trzeba oczywiście tak ustawić tłoczek aby wcięcie na tłoczku wpasowało się w wypust na klocku bo jak sie tego nie ustawi to wtedy ścina klocek w klin.
Pozdrawiam!
#9
Napisano 20:19, 24.01.2021
witam! przed wymiana tarcza wygladala tak
po wymianie tarcz i klockow tak teraz bierze. to sie dotrze i bedzie cala szerokoscia bralo czy cos jest nie tak ?
#10
Napisano 20:45, 24.01.2021
http://www.accordklu...ii/#entry992565
A dobrze klocek został zamontowany? tzn trafiłeś bolcem w miejsce na tłoczku?
Jeśli tak to daj temu jeszcze 1000 km to się ułoży.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#11
Napisano 20:53, 24.01.2021
http://www.accordklu...ii/#entry992565
A dobrze klocek został zamontowany? tzn trafiłeś bolcem w miejsce na tłoczku?
Jeśli tak to daj temu jeszcze 1000 km to się ułoży.
tak - ustawilem wciecie prostopadle do osi kola. robilem to pierwszy raz po obejrzeniu filmikow na youtube. tam gosc odkrecil odpowietrznik przy wciskaniu tloczka. moj odpowietrznik nie ma gumowej nasadki i byl zasyfiony ze nic przez niego nie szlo. tak dlugo luzowalem, az go calkiem wykrecilem mozliwe ze go jakos zapowietrzylem i ma teraz mniejsza sile docisku ?
p.s. prosze po mnie nie jechac
Użytkownik BeBicO edytował ten post 20:53, 24.01.2021
#12
Napisano 20:59, 24.01.2021
tak - ustawilem wciecie prostopadle do osi kola. robilem to pierwszy raz po obejrzeniu filmikow na youtube. tam gosc odkrecil odpowietrznik przy wciskaniu tloczka. moj odpowietrznik nie ma gumowej nasadki i byl zasyfiony ze nic przez niego nie szlo. tak dlugo luzowalem, az go calkiem wykrecilem mozliwe ze go jakos zapowietrzylem i ma teraz mniejsza sile docisku ?
p.s. prosze po mnie nie jechac
Nikt tu po nikim jechać nie będzie, każdy jest omylny, a takie filmiki z YT tylko robią zamieszanie widzę...
Wystarczyło odkręcić korek od zbiorniczka z płynem hamulcowym i wtedy wkręcić tłoczek.
Masz ABS/ESP także tutaj odpowietrza się za pomocą "podciśnienia" lub zasysania przez odpowietrznik stary płyn żeby nie zapowietrzyć układu.
Bardzo prawdopodobne że jak wykręciłeś całkiem odpowietrznik to układ się zapowietrzył.
Także masz okazję przy okazji wymienić cały płyn hamulcowy, który wymienia się regularnie, także w dziale regionalnym proponuję znaleźć polecany warsztat i pojechać na wymianę płynu hamulcowego.
Pozdrawiam.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#13
Napisano 21:24, 24.01.2021
Nikt tu po nikim jechać nie będzie, każdy jest omylny, a takie filmiki z YT tylko robią zamieszanie widzę...
Wystarczyło odkręcić korek od zbiorniczka z płynem hamulcowym i wtedy wkręcić tłoczek.
Masz ABS/ESP także tutaj odpowietrza się za pomocą "podciśnienia" lub zasysania przez odpowietrznik stary płyn żeby nie zapowietrzyć układu.
Bardzo prawdopodobne że jak wykręciłeś całkiem odpowietrznik to układ się zapowietrzył.
Także masz okazję przy okazji wymienić cały płyn hamulcowy, który wymienia się regularnie, także w dziale regionalnym proponuję znaleźć polecany warsztat i pojechać na wymianę płynu hamulcowego.
Pozdrawiam.
no ja jezdze 12 lat bez zagladania do hamulcow
#14
Napisano 22:05, 24.01.2021
Co do zużycia to nigdy tak mi się nie zrobiło ale ja za każdym zdjęciem zacisku smaruje prowadnice i dokładam smaru pod tłoczek. Może już pora na regenerację zacisków?
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
#15
Napisano 22:08, 24.01.2021
mam kolesia w warsztacie ale tam maja maszynke do tego zalana ate sl6 , a Wy polecacie typ200 do zwyklego abs czy jednak nie jest to takie wazne i moge oddac zaufanemu mechanikowi ?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych