XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
piszcząca pompa wspomagania
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:51, 23.12.2010
#2
Napisano 23:36, 23.12.2010
nie regeneruj tylko kup nową, GMB firma, koszta okolice 150pln
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#3
Napisano 11:24, 24.12.2010
i będzie bumNo jak pompa stanie pasek pęknie to zaworki spotkają sie z tłokami :-/
mi mówili że nie ma sensu regenerować a wymieniałem razem z rozrządem bo w inaczej nikt na rozrząd nie dawał gwarancji, skoro pompa może iść się *cenzura*
szarak ---> http://www.accordklu...-odsłona-druga/
#4
Napisano 11:32, 24.12.2010
moderatorzy tłuką karpia czy co?
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:42, 24.12.2010
#6
Napisano 11:55, 24.12.2010
regeneruj, jest na forum manual piękny, koszta uszczelek około 100pln z ASO
używki nie kupuj bo nie wiadomo co trafisz
jak Cię stać to bierz nówkę z ASO, koszta pewnie porażające (około 1600-2000pln)
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:18, 24.12.2010
#8
Napisano 15:57, 24.12.2010
moja też się poci na tej dużej uszczelce, niedaleko czterech śrub łączących korpus pompy
kwiecień/maj też będę ją regenerował według manuala z forum
pytałem kiedyś w ASO czy wymienią mi te uszczelki, to pan powiedział że pompa jest nierozbieralna
i mogą mi wymienić na nową, jak trzeba, i gwarancję dostanę, łał
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:57, 25.12.2010
#10
Napisano 13:28, 25.12.2010
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#11
Napisano 14:34, 25.12.2010
#12
Napisano 14:40, 25.12.2010
jeśli używka jest sucha (najlepiej jak jest jeszcze na aucie i nie wyczyszczona) to można próbować
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#13
Napisano 20:24, 27.12.2010
no rzeczywiscie wyszłedł niezły zwód...hehe...dziś byłem u mechanika i tylko z uszczelki cieknie...w nocy jak auto stoi to robi sie poducha powietrzna i jak odpale to wyje ale po nagrzaniu jest ok...albo wystarczy uszczelnic i dolac lub wymienic płyn ...lub(lukas bank) i nowa pompa bo z używaną to rzeczywiscie nie wiadomo...
U mnie też rankami popiskiwał pasek. A jak piszczy pasek to się go podciąga. A jak się podciągnie pasek i nie chce on ustąpić to ciągnie pompę na siłę. A wtedy to ze zbiorniczka kipi jak wstrząśnięte piwo... szczególnie po wyłączeniu silnika. Dzisiaj mnie to spotkało niestety. Pytanie teraz, czy to jeszcze nadaje się do regeneracji czy raczej nowa? W 2.0 jest taka sama jak w 1.8?
#14
Napisano 20:37, 27.12.2010
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#15
Napisano 21:04, 27.12.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych