XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Accord VI 2.0 - remap i dolot?
#16
Napisano 20:08, 07.08.2010
#17
Napisano 21:48, 07.08.2010
Do zobaczenia na trasie.
#18
Napisano 22:06, 07.08.2010
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961
#19
Napisano 22:59, 07.08.2010
przy dobrym dolocie i wydechu oraz poprawnym strojeniu bedziesz mial ze 170km a kwota - dolot okolo 1k, wydech z 2-3k strojenie - nie mam pojecia;) warto? zalezy od Ciebie sam nad tym myslalem ale dalem sobie spokoj auto nie jezdzi zle a wydech zmienie na podwojny tylko ze wzgledu na estetyke i dzwiek ale czekam na ultera do VIIgen.
#20 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:10, 08.08.2010
...-3k
Jak umiesz szukać, to za taką kwotę zrobisz wydech, dolot i strojenie
Oczywiście, że z "ekonomicznego punktu widzenia..." pierdu-pierdu...
Tuning nigdy nie równa się z ekonomią wydatków. Jeśli zaczynamy gadać o dobrym, rozsądnym cenowo tuningu, to rozważania o tym, że się nie opłaca trzeba olać na pierwszym etapie.
Albo zabawa i frajda z posiadania czegoś, czego nie ma w serii i uznanie, że wydaję kasę na coś w pełni świadomie, albo ekonomia i chodzenia wydeptanymi ścieżkami, bądź po prostu zwykłe użytkowanie auta.
Ja akurat wolę to pierwsze rozwiązanie.
po wyrzuceniu rezonatora gorszy jest dol a lepsza gora. co do dolotu to im dluzszy tym lepszy dol wiec jezeli jest jakis dlugi CAI to dol sie podniesie ale gora na pewno sie nie pogorszy tylko zostanie w serii badz tylko nieznacznie w stosunku do dolu sie podniesie, krotki dolot to lepsza gora, a dol znowu slabszy
I tutaj też nie do końca tak jest - tzn, to nie reguła.
Kolega w Cifie IVg z B16A1 robił pomiary na hamowni, zmieniając doloty i wyszło, że krótszy dawał więcej na dole a długi na górze :-> Dziwne, ale tak akurat u niego wyszło.
Z CAI i hydroshield`em też są zdania podzielone.
Na pewno jako osłona od wody, ten materiał osłabia zasysanie powietrza i przez to trochę "przytyka" dolot="jakoś tam mniej" mocy.
Wiele osób jeździ z CAI bez osłony, nawet w zimę...i problemów nie mają.
Jak to w życiu, bywa rożnie
I o to chodzi. Ważne, żeby nie robić nic na siłę, bo to "fajnie, jak ktoś inny zrobił"...auto nie jezdzi zle
Zrobisz Ty, a później żałujesz, że nie wyszło tak samo...albo że spodziewałeś się czegoś lepszego. A kasa poszłaaaaa
Ta zabawa to ryzyko, którego sam musiałem boleśnie doświadczyć. Zawsze coś się lubi po drodze spier*olić...
Ale jak się coś w końcu uda, to cieszy niemiłosiernie
#21
Napisano 21:25, 08.08.2010
#22 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:47, 08.08.2010
nie odwazylbym sie bawic z moim accordem dlatego ze jest to moje jedyne auto
Ja też mam tylko jedno auto. Tyle, że nie mam jakichś obaw, że modzenie tego czy tamtego w nim to jakieś zło. Uwierz mi, nie chcę robić nic z nim, co jest niebezpieczne
a gdybym sie bral za tuning to raczej od poczatku do konca sam
Oczywiście, że najlepiej jest robić samemu, bo to satysfakcja...bo pretensje możesz mieć tylko do siebie jak coś nie halo, itd...
Ale ja np. silnika sam nie wymieniłem, tylko zrobił to dla mnie PTQ. Bo ma mega doświadczenie w tej robocie, posiada wiedzę o mechanice i ma możliwości sprzętowe - takie na szybko trzy przykłady chociażby...
Jasne, że wolałbym to zrobić sam, ale nie mając z wymianą silnika wcześniej żadnej styczności a i możliwości sprzętowych, a co najważniejsze wciąż poznając cały bałagan z mechaniką, oddałem auto jemu. Bo wiedziałem że zrobi to lepiej ode mnie.
Podobnie będzie ze strojeniem. Oddam auto w ręce kogoś, kto zjada na tym zęby, bo ja nie mam wiedzy w tym temacie żadnej praktycznie, a i hamowni nie posiadam, bo bez niej strojenie jest ryzykowne.
Nie mam problemu z powiedzeniem, że czegoś nie potrafię. Jak nie umiem, to się nie pcham, bo wiem że moge spier*olic
Jak mnie ktoś wytłumaczy albo widzę, że jestem w stanie sam coś ogarnąć, bo jest w moim zasięgu( a takich rzeczy przy aucie jest dużo, które możemy zrobić samemu a nie oddawać auto do mechaniora) - to to robię.
Ale pewnych rzeczy nie jestem w stanie zrobić(jak wspomniałeś, chociażby spawać wydech), więc wtedy oddaję to w ręce specjalisty
#23
Napisano 22:03, 08.08.2010
#24 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:15, 08.08.2010
nie moge sobie pozwolic na to zeby np przez tydzien stal niezywy
Da się wytrzymać i to
dla mnie tuningowanie na zasadzie mam kase jade do mechaniora oddaje auto i odbieram zrobione to nie tuningowanie. tuning ma byc czyms w co wkladamy wlasne pomysly prace i checi a nie czyms na co wydamy kase i mamy.
Prawda, ale znów się to wraca do punktu wyjścia...Bo jak czegoś nie wiesz/nie ogarniasz...to oddajesz jakiemuś szpecowi, prawda? I nie ma się czego wtedy wstydzić...
Ja tylko nie lubię błędnego nazewnictwa - jak ktoś się upiera i szczyci, że coś zrobił...a tak na prawdę, to tylko zapłacił za zrobienie.
I mówiąc szczerze, gdybym miał kasy w brud, to grzało by mnie, czy ktoś dla mnie to turbo wsadził pod maskę i zakuł silnik a ja bym mu za to płacił...
Ważne, że miałbym mega fure i cieszyłbym się z jej użytkowania
#25
Napisano 22:35, 08.08.2010
#26
Napisano 23:46, 11.08.2010
www.mkmlawyers.pl
#27
Napisano 06:19, 12.08.2010
cos to mi te dyskusje nie w temat jedyne co mnie drażni to opinie co sie opłaca a co nie, jedynym ogarniczmikiem jest kasa jezeli ktos sie juz decyduje na mody to ma swiadomość tego ze czasem korzysc moze byc mniejsza od poniesionych nakładów ale w tuningu nie zawsze liczy sie opłacałność ale zawsze niepowtarzalność. Przyjdzie czas ze udowodnione zostanie niedowarkom co mozna wykrzesac z F20B6 . Juz kilka watków w dziale prowadziłem i ze wszytkim jestem w fazie realizacji tzn kolektor H23 + wydech + strojenie + CAI, na koniec zamach. Troche koszta mnie przerastaja ale pomału, puki co wiekszym problemem sa listy z urzedu celnego . Ale pomalutku zmierzamy do celu i nawet jezeli nie bedzie szału- choć diabeł tkwi w szczegółach to i tak bedzie lepiej niz w seri i to sie liczy - a moze nawet bedzie jeszcze lepiej
Trzymamy kciuki Zigi Koniecznie zdaj relacje, jak już będziesz to miał poskładane
#28 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:56, 12.08.2010
A ja z F22B...Przyjdzie czas ze udowodnione zostanie niedowarkom co mozna wykrzesac z F20B6
Ogólnie, to chyba robimy wyścig na najmocniejszą Fserię w PL
Tyle, że ja na starcie mam ciut więcej pojemności i DOHC ale nonVTEC`a
#29
Napisano 21:56, 12.08.2010
www.mkmlawyers.pl
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych