XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
zaciski do accorda
#16
Napisano 13:33, 28.07.2010
impreza wrx ma mniejsze tarcze od accorda a hamuje - problemem nie jest wielkość tarczy...
#17
Napisano 14:06, 28.07.2010
czy ta grubosc tarczy jest az taka istotna? nie wystarczy zmiana samych zaciskow? i tutaj pytanie jak to jest - jakie zaciski pasuja a jakie nie czy to jest jakis ogolny standard? tak samo z tarcza na co musze zwracac uwage? zastanawiam sie czy nie wlozyc jakiejs tarczy 320/325 nie wiem jakie tam sa rozmiary na przod i 300 na tyl, kola na zime i tak musze kupic nowe a czy kupie 16 czy 17 to bez roznicy a pewnie wtedy hamowaloby znacznie lepiej... a jezeli chodzi o zaciski 4tloczkowe jak to sie ma do naszej pompy paliw (bo widzialem zestaw stoptecha na 4-tloczki ale do accorda V6 a tam moze sa inne zaciski)
grubość jest ważna
a tak poważniej, to jest ważna ponieważ tarcze ATR są grubsze niż zwykłe i zwykły zacisk może tego nie objąć. Z drugiej stroy można zaciski ATR na seryjne jarzma od VII gen założyć, ale nie wiem, czy centryczność będzie pasowała, sam zacisk pomimo, że szerszy, będzie pasował nawet na węższą tarczę, ale tłoczki w pozycji schowanej będą nieco wysunięte (nie będą pracowały w pełnym zakresie, to kwestia 1-2mm ale zawsze.
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#18
Napisano 16:04, 28.07.2010
większe tarcze to większe szanse na jej skrzywienie
impreza wrx ma mniejsze tarcze od accorda a hamuje - problemem nie jest wielkość tarczy...
z tego co ja wiem to subaru wrx ma tarcze 335mm. dlatego minimalna felga jest 17". poza tym czesto widac beemki ktore maja z przodu tarcze na bank wieksza niz 300 a z tylu tez maja okolo 300. a wbrew pozora te 2cm na srednicy robi ogromna roznice. accord nie jest lekkim samochode a tarcze ma zdecydowanie za male do tego moim zdaniem z tylu tez powinna byc normalna wentylowana tarcza.
#19
Napisano 17:02, 28.07.2010
294 mm
a widziałem też 277
accord nie jest lekkim samochode a tarcze ma zdecydowanie za male do tego moim zdaniem z tylu tez powinna byc normalna wentylowana tarcza.
subaru też - lżejszy o 60kg
mazda 6 też ma z tyłu pełne tarcze - i jednak hamuje...
#20
Napisano 17:09, 28.07.2010
#21
Napisano 17:26, 28.07.2010
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#22
Napisano 20:31, 28.07.2010
#23
Napisano 07:33, 29.07.2010
gratulacjeja mam czasami problem wyhamowac w miescie z tych 120 a po kilku hamowaniach jest naprawde slabo...
a Ty przypadkiem nie masz na przedzie 280mm, bo z tego co pamiętam 2,0 tak mają... co do tyłu, to na tył jest inny hebel, bo jest ręczny to raz, dwa, że głębokość osadzenia byłaby inna, bo tarcze przednie są wentylowane. Kiedyś zastanawiałem się nad 280mm i z tego co pamiętam, jest taka tarcza od Legenda '96 czy tez H. Pilot, ale nie wiem jak wygląda sprawa z ręcznym, bo ostatecznie odpuściłem temat
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#24
Napisano 09:48, 29.07.2010
gratulacjeja mam czasami problem wyhamowac w miescie z tych 120 a po kilku hamowaniach jest naprawde slabo...
mialem na mysli jazde w miescie 2pasem gdzie co chwile sie zmieniaja swiatla a taka predkosc nie jest tam zadna rewelacja.
a Ty przypadkiem nie masz na przedzie 280mm, bo z tego co pamiętam 2,0 tak mają... co do tyłu, to na tył jest inny hebel, bo jest ręczny to raz, dwa, że głębokość osadzenia byłaby inna, bo tarcze przednie są wentylowane. Kiedyś zastanawiałem się nad 280mm i z tego co pamiętam, jest taka tarcza od Legenda '96 czy tez H. Pilot, ale nie wiem jak wygląda sprawa z ręcznym, bo ostatecznie odpuściłem temat
tak mam z przodu 280 ale watatpie ze jak zmienie na 300 z przodu to jakos bardzo sie poprawi jakosc hamowania (ale mam to w planach tylko nie wiem czy nie lepiej od razu zmienic na cos wiekszego) i czy przypadkiem to nie jest tak ze jak jest 280 z przodu to z tylu 260 a jak 300z przodu to 280 z tylu?
#25
Napisano 11:27, 29.07.2010
300mm z tyłu nic Ci nie da bez wymiany korektora hamowania
można dać na tył klocki z wyższym współczynnikiem tarcia - 262 które mamy z tyłu całkowicie wystarczą do hamowania tyłu
#26
Napisano 12:13, 29.07.2010
albo inaczej czy zaciski hamulcowe maja jakis standart ze sa budowane tak i tak jak w rowerach ze jest np post mount i obojetnie jaki zacisk sie nie zamontuje bedzie pasowal a roznica jest tylko w jarzmach w zaleznosci od marki i modelu? jezeli jest to jakis standard to czy moge wlozyc zaciski z brembo np montowane w subaru? czy wtedy trzeba wymienic pompe i jakies tam inne rzeczy?
#27
Napisano 13:32, 29.07.2010
zkruk, w Accordach, przynajmniej VI i VII gen nie ma korektora siły hamowania, jest pompa hamulcowa z 2 sekcjami na krzyż: lewy przód i prawy tył oraz prawy przód lewy tył połączona dwoma kanałami z pompą ABS, gdzie płyn jest rozprowadzany na 4 zaciski.
w autach niestety nie ma takiej dowolności, w rowerach w sumie też nie - nie wolno mieszać dowolnie klamek hamulcowych z zaciskami, bo właśnie proporcje tłoczków w klamkach i zaciskach stanowią o sile hamowania. W autach to pompa hamulcowa i zaciski. Porównaj sobie średnicę i skok tłoczków a wyjdzie Ci ile płynu jest potrzebne na ich wypchnięcie. Potem jak chcesz modzić z siłą hamowania to poszukaj mocniejszej pompy.
O odpowiednim umieszczeniu wstępnym decyduje jarzmo, ale jak się rzeźbi to nigdy nie jest P&P bosą różne grubości i wielkości tarcz. Poza tym niekoniecznie zawsze zacisk musi pasować do jarzma kształtem, rozstawem śrub itp
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#28
Napisano 13:50, 29.07.2010
Z dwóch tłoczków Hondy to tylko:
ATR tarcza 300/30 mm
Accord coupe VI tarcza 282/28
NSX 282/30
Legend Coupe 282/28
Zaciski między tymi autami to P&P.
Ja miałem w swojej preli V gen zaciski z ACC coupe i tarcze tak samo, wszystko pasowało i hamowało.
Civic a ITR maja ten sam rozstaw zacisków, jarzm, nie pasują one do ACC i Prelud.
-> Honda Civic Coupe 1,6 VTEC 125 KM
-> Honda Prelude 2,2 VTEC 200 KM
-> Honda Accord 2,0 ES 147 KM
-> Honda Accord Type R 212 KM
#29
Napisano 13:55, 29.07.2010
#30
Napisano 14:00, 29.07.2010
krajes, to mozna tarcze i zaciski z ATR przelozyc do VIIgen i bedzie to hamowalo? czy trzeba cos jeszcze zmieniac?
W tym samym watku
http://www.accordklu...p=158125#158125
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych