XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Zardzewiałe tylne tarcze
#1
Napisano 19:18, 28.08.2010
Tu nawet zamieściłem relację ze zdjęciami: kliknij link
Po roku i około 16 tysiącach kilometrów tarcze przedstawiają tragiczny widok:
strona prawa:
strona lewa:
Jak widać tarcze są strasznie skorodowane i wyżłobione. Miejscami pojawiły się wżery głębokości ok 0,5mm (widoczne jako rdzawe plamy). Sprawdziłem klocki - nie są zapieczone i swobodnie chodzą w jarzmie.
Wydaje mi się że jest to chyba wina złej jakościowo tarczy. Będę próbował je reklamować aczkolwiek bez paragonu mam raczej marne szanse.
Będę je musiał zmienić w najbliższym czasie lecz na pewno nie wezmę już EBC.
Czy ktoś inny ma też EBC u siebie? Jak się sprawują?
#2
Napisano 19:30, 28.08.2010
#3
Napisano 19:55, 28.08.2010
Za delikatnie hamujesz może toczysz się po mieście tylko... faktycznie tył w VII gen hamuje bardzo słabo dlatego nie warto zakładać tam nic dobrego bo i tak to wiele nie da... wystarczy jakiś standard typu ATE
Tak k.wa przetoczyłem się po mieście 16 tys kilometrów. W takim przypadku wszyscy hamujący silnikiem powinni mieć zardzewiałe tarcze.
Używam samochodu codziennie, hamuję normalnie jak każdy człowiek. Raczej nie tu leży przyczyna.
#4
Napisano 20:03, 28.08.2010
Jak jeszcze z tyłu nie rozebrałeś wszystkiego to jedź tak jak samochód teraz stoi niech ci sprawdzą jak bierze tył i porównaj na tej samej stacji jak będzie po czyszczeniu...
#5
Napisano 20:06, 28.08.2010
#6
Napisano 20:11, 28.08.2010
#7
Napisano 20:13, 28.08.2010
aby optycznie tarcze nie wygladaly tak zle OE maja malowane na czarno wszystkie powierzchnie nie bedace powierzchniami ciernymi
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#9
Napisano 21:35, 28.08.2010
tak jak radzi malin_f1 przetocz tarcze, wyrównaj powierzchnię klocków lub weź nowe, złóż wszystko dokładnie, przemyj powierzchnie robocze tarcz benzyną ekstrakcyjną, załóż koła, sprawdź na podniesionym tyle auta, czy działa ręczny i nożny, przejedź jakiś dystans z zaciągniętym lekko ręcznym (tylko nie przegrzej tarczy lub wymyśl inny sposób) aby klocek dotarł się do tarczy zanim zardzewieje (czyli najlepiej to zrobić w ciągu jednego bezdeszczowego dnia), potem spryskaj wodą tarcze i poczekaj do wyschnięcia - powinien pojawić się rdzawy nalot - przejedź się kilkakrotnie hamując - jeśli nalot zniknie z powierzchni roboczej, to jest dobrze, jeśli nie - to ciągle jest któryś z powyższych problemów i trzeba go usunąć, bo po paru tygodniach zrobi się to samo.
pablo.see - na pewno szkoda nowych klocków do tych tarcz, więc albo toczenie albo wymiana - sprawa wygląda podobnie jak powyżej z tym, że takie wżery też mogą powstać, gdy auto stoi pod chmurką nieużywane przez kilka miesięcy.
#10
Napisano 21:58, 28.08.2010
a aco z gruboscia? to ten parametr jest decydujacy , jak grubosc tarczy jest ok, i hamulce hamuja jak trzeba to pozostaje tylko watek optyczny...Co sądzicie o tej tarczy? Do wymiany? Druga trochę w lepszym stanie.
a same tylne hamulce w hondzie to kupa rdzy, takze w tloczkach, ehh. slow szkoda
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#11
Napisano 12:26, 29.08.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych