Witam wszystkich forumowiczów, mam świeżo założoną instalację firmy AC Stag do silnika 2.0 (sterownik AC Stag-4, reduktor AC R02).Problem polega na głośnej pracy wtryskiwaczy AC W01 oraz na odczuwalnej straty mocy podczas jazdy na lpg. Listwa wtryskowa była już raz wymieniona, przez około 60 kilometrów było wszystko ok, wtryski pracowały cicho, jednak po tym przebiegu problem znów powrócił.Zawory są wyregulowane, świece wymienione, nie zapala się kontrolka check. Spalanie w trybie mieszanym 8,3l lpg/100 km. Dodam jeszcze że w VII generacji, silnik także 2.0 posiadam też instalację Stag (AC Qbox, AC R01, AC W02) która była zakładana u tego samego gazownika ponad 3 lata temu i niema z autem najmniejszych problemów, niema żadnej różnicy między benzyną a gazem.Proszę o podpowiedź może ktoś z Państwa miał podobny problem.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 11:28, 18.12.2018
#2
Napisano 11:39, 18.12.2018
Głośne wtryskiwacze powiada kolega,do gazownika niech ustawi mapy i ciśnienie na reduktorze,zapłaciłeś więc ma wszystko grać
#3
Napisano 11:41, 18.12.2018
Na regulacji byłem już ze 3 razy i dalej to samo
#4
Napisano 14:09, 18.12.2018
Głośne wtryskiwacze powiada kolega,do gazownika niech ustawi mapy i ciśnienie na reduktorze,zapłaciłeś więc ma wszystko grać
Jasne.....
Wtryski ACW01/02/03 klepią i nic się z tym nie zrobi. Są trochę cichsze od Medów ale klepią.
Nie wiem co to w ogóle za pomysł na montaż listwy do tego silnika, skoro można wsadzić ciche, szybkie i trwałe Barracudy...... W twoim aucie powinny być: wersja bida edition - minimalnie ACW02 lub 03 a najlepiej Barracuda. Odczucie słabszego auta na LPG mogą powodować wtryski lub źle wystrojona instalacja.
Wrzuć jakieś zdjęcia spod maski !
Użytkownik yunior81 edytował ten post 14:15, 18.12.2018
#5
Napisano 15:55, 18.12.2018
Ja do staruszka w V gen bałbym się wrzucić AC w01 ze względu na czasy otwarcia / zamknięcia. AC w02 to takie minimum.
Sam wrzucam w tej chwili barracudy (jak kurier przywiezie to nawet dzisiaj) bo w03 za wielkie a listwy już nie chciałem pakować.
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
#6
Napisano 16:05, 18.12.2018
Barracudy to nie jest też szczyt techniki ac w03 jest szybszy i precyzyjniejszy a że sobie klepie to jest norma ja mam w swojej hani ac w03 pojedyncze i są schowane pod plastikiem a jak chcesz ciche wtryski to zakładaj magic jet fx jest cicho ale czesto się zacierają. A i jeszcze jedno ostatnio barracudy dość często padają nawet na gwarancji.
Tomek
zawsze czarna perła Hania CG9>CL7>CU2 2.4 i-VTEC
#7
Napisano 16:56, 18.12.2018
Żeby była jasność ACW02 i 03 to są te same wtryski. Pierwsze są w listwie, drugie pojedyncze.
Barracudy to nie jest też szczyt techniki ac w03 jest szybszy i precyzyjniejszy a że sobie klepie to jest norma ja mam w swojej hani ac w03 pojedyncze i są schowane pod plastikiem a jak chcesz ciche wtryski to zakładaj magic jet fx jest cicho ale czesto się zacierają. A i jeszcze jedno ostatnio barracudy dość często padają nawet na gwarancji.
Zdecydowanie Barracuda. Jęsli ktos szuka szczytu techniki to tylko i wyłącznie Keihin a nie klepiące AC. Jedyny ich plus dla oszczednych jest taki, że są rozbieralne.
#8
Napisano 18:19, 18.12.2018
Użytkownik Sebek81 edytował ten post 18:20, 18.12.2018
#9
Napisano 10:10, 19.12.2018
Jasne.....
Wtryski ACW01/02/03 klepią i nic się z tym nie zrobi. Są trochę cichsze od Medów ale klepią.
Nie wiem co to w ogóle za pomysł na montaż listwy do tego silnika, skoro można wsadzić ciche, szybkie i trwałe Barracudy...... W twoim aucie powinny być: wersja bida edition - minimalnie ACW02 lub 03 a najlepiej Barracuda. Odczucie słabszego auta na LPG mogą powodować wtryski lub źle wystrojona instalacja.
Wrzuć jakieś zdjęcia spod mask
Chcesz mi powiedzieć że ciśnienie na reduktorze nie ma znaczenia ?
#10
Napisano 11:50, 19.12.2018
Chcesz mi powiedzieć że ciśnienie na reduktorze nie ma znaczenia ?
Tak, w tym przypadku to nie ma znaczenia bo klepią wtryski - taka ich budowa/konstrukcja.
A tak w ogóle to wróżymy z fusów, kolega powinien wrzucić zdjęcia spod maski........ to tak na początek.
Użytkownik yunior81 edytował ten post 11:50, 19.12.2018
#11
Napisano 13:25, 19.12.2018
Ogólnie problem polega na słabych podzespołach instalacji, a wtryskiwacze staga są dosyć głośne. w VII miałeś lepszą instalacje
#12
Napisano 14:00, 19.12.2018
Co do twojego parownika to AC R02 to wielka pomyłka!! Gazownik pacan!- jak można wsadzić parownik który jakoś!, wyrabia do 120kucy. To pytam gdzie zapas do 156?? Nic dziwnego ze nap...x2 głośniej! I są do D...W primerze P12 mam instalacje Brc i jest lepszy komfort niż w Hondzie która jest kilka razy droższa także chyba czas na wymianę wtrysków na jakieś cichsze.
Pomijając fakt że osprzęt Staga nadaje się do D...
Ciekawe jak masz pod maską
I o czym ty mówisz? Jaki komfort w P12(Brc to już pominę wielkim łukiem!!)
Jeździłem przez lata Nismo i ta marka skończyła się na P11.144. Dalej to żenada konstrukcji, plastików, i gówna francuskiego pod Japan banderą Regulacja zaworów masakra!! Wyleczyłem się z P12 i innych szybciej niż zachorowałem!! Dlatego przesiadłem się na Hondy Acco i Crv. Wysoko zawsze robię na lpg ale na innych sterach! A jeśli „musiał” bym na Stagu to napewno nie na jego osprzęcie. Pzd.
Ps. Wywal wtryski i redek!!(pojedynczo baraki i KME silver S6 lub Magic III)
Użytkownik NEO NFS edytował ten post 14:04, 19.12.2018
#13
Napisano 16:10, 19.12.2018
Wracając do tematu P12 to POLIFT którą posiadam 6 lat, na instalacji BRC SQ24 przejechane około 170 tyś km, w tym osobiście przeze mnie około 80 tyś, do tej pory żadnych problemów z instalacją, tylko wymiana filtrów. Fakt jest trochę plastiku, który nie trzeszczy, ale wielkością prawie identyczna z Accordem VIII, za to dużo większa i wygodniejsza od Accorda VII.Silnik 2.0 140 koni oczywiście ten sam, który miałem w P11, do tego skrzynia CVT 6-cio biegowa.Autko jest naprawdę tanie w zakupie i za tą cenę oferuje dużą przestrzeń oraz dobre wyposażenie i co ważne nie posiada grama rdzy jak to w Hondach bywa.Wiadomo ma mniejszą moc niż Honda ale za tą cenę jak dla mnie jest to bardzo dobry model i bezawaryjny.P.S. w P12 nie regulowałem jeszcze zaworów bo same regulują się.
Moja instalacja w Accordzie VIII
Załączone pliki
Użytkownik Sebek81 edytował ten post 16:21, 19.12.2018
#14
Napisano 17:14, 19.12.2018
Ja u siebie mam cały komplet Staga przejechane 65 tyś i na razie tylko wymiana filtrów. Wtryski cykają ale jak stoję i jest otwarta maska to je trochę słychać. Jak jestem w samochodzie to ich nie słychać. Moje wtryski to ac w03 - pojedyncze.
#15
Napisano 17:30, 19.12.2018
Stag ma jak najbardziej dobre sterowniki acw03 nie jest wcale głośny pod warunkiem że nie dotyka do żadnego elementu i obudowy a jego zaleta jest dobra termika duża szybkość i możliwość rozebrania.
Tomek
zawsze czarna perła Hania CG9>CL7>CU2 2.4 i-VTEC
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Nieznana ikonaNapisany przez Wlr , 04 maj 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych