XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Witam wszytkich... Czy to wina instalacji Lpg?
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:48, 21.11.2008
A problem jest taki:
Autko przyjechało z Niemiec jakies dwa m-ce temu. Zostało tam przez kogos zagazowane w Polsce wiosną tego roku. ( tak wynika z kwitów na gaz). Przebieg 180tys. 98 2.0 Es.
Od początku był problem z pracą silnika. Niskie obroty, nierówna praca, świecący się check ,brak dynamiki , na tym samym poziomie gazu potfafił przyspieszac lub zwalniać. Po drodze wymiana świec ,rozrządu, filtrów itp. Diagnozy u mechaników różne lecz bez effektu i brak jednoznacznej. Ostatni mechanik ( mam nadzieję , że wie co robi) brak cisnienia przy jednoczesnej pracy wszystkich cylindrów- głowica. Zdjął. Zawory. 2 ssące i komplet wydechowych. I w tym miejscu pytanie: Co ten silnik tak rozłożyło? Źle zamontowana instalacja gazowa? Nadmieniam , że gazownik sprawdzał i twierdził , że wykres ustawień jest ok.
Kolejny problem w którym teraz tkwię to zakup zaworów. Mechanik i ja szukalismy w całej Polsce. Brak. Może na koniec roku. A taki popularny model. Zdecydowałem sie na dorobienie w jakiejs warszawskiej firmie. Lecz czy to dobry pomysł?
I tak czekam ... Kiedy to sie skończy..
Na szczęście mam drugą niesamowicie skuteczną Hanię. Accordzik 2.3 rok 94 ktorą śmigam codziennie do pracy 60 km w jedna strone. W moich rekach od 190 tys. na gazie, aktualny przebieg ok. 350tys... to jest samochód. Pozdrawiam.
#2
Napisano 21:01, 21.11.2008
IMO to zawory załatwił gaz i to złe ustawienie mieszanki zbyt uboga, podejrzewam, że nie miałeś systemu lubryfikacyjnego. Nie ważne co się stało to się nie odstanie. Piszesz, że nie możesz znaleźć zaworów dla mnie to niewiarygodne żeby nie było w całej Polsce no i żeby na dodatek mechanik też nie wiedział gdzie szukać. Sprawdzałeś tutaj http://ekatalog.inte....pl/?start=tree
Trochę cierpliwości na tym forum są spoko ludzie pomogą i razem do przodu
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:33, 21.11.2008
#4
Napisano 06:33, 22.11.2008
#5
Napisano 21:58, 22.11.2008
Ja się z tym nie zgodzę, lubryfikator (ten płyn) zapobiega wypalaniu zaworów ale nie smaruje tłoków to po pierwsze primo. Po drugie primo to fakt jest taki, że nie tylko w toyo stosuje się to ale chodzi głównie o Japan auta raczej z końca wieku XX. Po trzecie primo → w Holandii już od lat stosuje się ten system u nas na rynku to niby taka nowość. No i po ostatnie primo → rozmowa z gazownikiem w dobrej firmie zaczęła się od tego: GAZOWNIK:Ok założymy panu gaz ale z systemem lubryfikacyjnym. JA: ale po co mi to i dodatkowy koszt... GAZOWNIK: inaczej nie możemy panu dać gwarancji 2 letniej.Lubryfikator jest to dodatkowy zbiorniczek olejowy(specjalny w nim olej)który dodatkowo smaruje tłoki.
Ciekawe czy słabe auto czy słaba firma instalacji gazowej tj. BRC
Pewien mechanik mi powiedział, że jak mam źle ustawioną mieszankę paliwowo- powietrzną to krótki czas i po motorze.
#6
Napisano 17:47, 01.04.2009