Witam wszystkich forumowiczów
Chciałbym zasięgnąć rady na temat silnika n22b3 wiem iż jest to forum Accorda aczkolwiek mam nadzieje że nie zostanę wyrzucony na bruk za pytanie odnośnie silnika w Hondzie CRV.
Zakupiłem CRV III z 2012r z silnikiem 2.2 i-dtec 150km o oznaczeniu n22b3 w którym jest zerwany łańcuch od pompy olejowej przeszukałem całe forum i nigdzie nie znalazłem informacji na temat urywających się łańcuchów od pompy oleju w wyżej wymienionym silniku.
Czy jeżeli dochodzi do zerwania łańcucha od pompy jest możliwe że silnik będzie w jakimś stopniu uszkodzony ?
Dodam że w aucie oprócz zerwanego łańcucha po sprawdzeniu jest zapchany dpf, uszkodzona turbina, oraz dość luźny łańcuch rozrządu.
W misie olejowej nie ma żadnych opiłków, 1 panewka została sprawdzona i również nie jest uszkodzona.
Silnik normalnie odpala ale bez dpf po założeniu tego zapchanego dpf nie odpala.
Co może być przyczyną takiej sytuacji, czy wystarczy wymienić łańcuch od pompy oraz ślizgi aby auto jeździło nie wliczając naprawy turbiny i dpf ? I czy ktoś z forumowiczów miał podobny problem ?