Szukam pomysłu jak wyłączyć załączanie się VTEC lub obejść sam elektrozawór tak, żeby komputer nadal myślał, że ma czym sterować i nie wyrzucał błędów. Przez swoją niewiedzę kupiłem silnik z I-VTEC i VCM, a oryginalnie był silnik z VTEC.Udało mi się tak podłączyć nowy silnik, że komputer nie wyrzucał błędów, ale po przekroczeniu 4700 RPM komputer wysyła sygnał do zaworu, który normalnie załącza VTEC jednak w tym przypadku odcina 3 cylindry. Wstępnie są dwie opcje
-Podłączenie tego tak, żeby komputer nie wywalał błędów i próba przesunięcia załączania się VTEC za pomocą komputera
-Gdzieś spotkałem się z opcją zastąpienia go opornikiem jednak temat nie mogę znaleźć nic sensownego na ten temat
Jeżeli nikt nie jest wstanie pomóc zdalnie to wskazanie warsztatu w Warszawie, który podejmie się tematu będzie równie pomocne
Auto to Accord 7 USA oryginalnie J30A4 na sterowniku Motorolii teraz siedzi J32A3.