Witam, mam silnik 2.4 i dzisiaj po przejechaniu 25 km i podjechaniu pod garaż nie mogłem wrzucić wstecznego biegu. Tak jakby nie łapał do końca, ogólnie sam ruch mogę wykonać, ale lewarek się cofa do pozycji "luz". Piątka z kolei nie wchodzi w ogóle, jest opór i nie mogę wykonać w ogóle tego ruchu. Miał ktoś podobny problem? Szukałem na forum, ale nie znalazłem konkretnie moich objawów. Dodam, że występuje u mnie ten problem "piszczącego sprzęgła" przy ruszaniu (nie wiem czy ma to znaczenie, czy nie).
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 20:29, 14.10.2019
#2
Napisano 08:53, 15.10.2019
Sprzęgło bierze wysoko czy nisko?
NIkt nic nie robił w okolicy skrzyni biegów?
#3
Napisano 09:05, 15.10.2019
#4
Napisano 09:13, 15.10.2019
Zacznij od regulacji pedału sprzęgła. Tylko delikatnie żeby został luz między trzpieniem a pompą.
Możliwe, że już sprzęgło się kończy powoli.
#5
Napisano 09:27, 15.10.2019
#6
Napisano 20:09, 15.10.2019
Trochę poszperałem i zajrzałem do linek od zmiany biegów, i takie pytanie: do czego służy ta linka niżej? ta ze strzałką na żółto? bo zauważyłem, że tulejka na tej lince nie wchodzi w gniazdo i chyba będzie mały problem żeby ją tam umieścić, a ta tulejka od linki na niebiesko siedzi w gnieździe i nie wypada. Dodam, że ustawiłem tą tulejkę w miarę na prosto do tego gniazda i wtedy wsteczny raz udało mi się wrzucić, ale że miałem już wszystko poskładane i było ciemno, nie próbowałem drugi raz. Nie wiem czy to przypadek czy to ma coś wspólnego z moją usterką.
accord linki.jpg 292,25 KB 6 Ilość pobrań
#7
Napisano 10:38, 16.10.2019
Posadz kogoz za kierownica i niech próbuje wrzucać biegi to sobie obcykasz która linka do czego. Pewny nie jestem ale ta żółta bedzie przód tył.
Te tulejki musza być na sztywno w gniazdach. Ja złapałem tulejke kombinerkami i stukając w nie mlotkiem wbiłem w gniazdo.Nie trzeba uzywac dużo siły bo gniazdo jest wyrobione. Potem ścisnąłem je szczypcami i dodatkowo sklepałem za pomoca dużego płaskiego śrubokreta i po problemie. Prosta robota tylko trzeba uważać bo gniazdo jest z jakiegoś aluminiowego stopu i jest w miare miekkie.
#8
Napisano 15:28, 16.10.2019
A macie może inne sposoby, żeby ta tulejka nie wypadała tak łatwo?
Użytkownik Krist edytował ten post 16:56, 16.10.2019
#9
Napisano 21:22, 16.10.2019
Nie musisz się gimnastykować na zamocowanym elemencie!
#10
Napisano 22:10, 16.10.2019
Wyjąłem dolną część puszki na filtr powietrza i było ok
Ta tulejka teflonowa, jest po prostu wyrobiona i wyskakuje z tego pierścienia. Zrobiłem to doraźnie w ten sposób, że owinąłem koniec tulejki taśmą samowulkanizującą (bo taką akurat miałem pod ręką) wepchnąłem do tego gniazda i owinąłem jeszcze raz cały zespół taśmą, tak by tulejka nie wypadała. Tak jak mówię, jest to rozwiązanie doraźne, ale na żywo nie wygląda aż tak źle, jak się go czyta na internecie. Wsteczny wchodzi jak powinien, tulejka nie wypada. Pozdrawiam.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 maj 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 maj 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 maj 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 maj 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZÄ„D HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych