XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
wentylator na postoju
#1
Napisano 13:02, 11.06.2010
parę dni temu zauważyłem, że po dłuższej jeździe gdy wyłączę silnik, włącza się wentylator i pracuje przez 4-5 minut. Dodam, że wcześniej to zjawisko nie występowało. Nie wiem, czy ma to związek z upałami (do tej pory, odkąd posiadam samochód takich upałów nie było ). Poza tym, po ostatniej nawałnicy w Wawie, musiałem brodzić w głębokiej wodzie i na chłodnicy zatrzymało się mnóstwo liści, patyczków, itp. Oczyściłem ją na tyle na ile pozwolił mi dostęp do chłodnicy bez zdejmowania atrapy (może nie dostatecznie). Proszę o jakieś sugestie. Temperatura silnika na wskaźniku jest w normalnym położeniu.
Pozdrawiam.
Hanko, daj usta, niech przeminie ból i żal."
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:22, 11.06.2010
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:23, 11.06.2010
#5
Napisano 12:35, 13.06.2010
bo nie ma takiej możliwości, aby słońce podgrzało chłodnicę do 90 st C, czyli normalnej temp.
#6
Napisano 12:49, 13.06.2010
odpalonego zostawiasz?
bo nie ma takiej możliwości, aby słońce podgrzało chłodnicę do 90 st C, czyli normalnej temp.
wentylator pracuje po wyłączeniu silnika przez około 4-5 minut. Później samoczynnie się wyłącza.
[ Dodano: 2010-06-15, 12:32 ]
no i sprawa się wyjaśniła... okazało się, że w chłodnicy była susza, a że gapa ze mnie, bo nie sprawdziłem podstawowej rzeczy jaką jest ilość płynu, to mam przynajmniej nauczkę, hehe. Gdzieś ubyło około 1,5 L płynu chłodniczego. Póki co jest uzupełniony i wsio rabotajet horoszo .
Pozdrawiam.
P.S. dzięki za odpowiedzi.
Hanko, daj usta, niech przeminie ból i żal."
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:40, 16.06.2010
#8
Napisano 20:54, 16.06.2010
odpalonego zostawiasz?
bo nie ma takiej możliwości, aby słońce podgrzało chłodnicę do 90 st C, czyli normalnej temp.
wentylator pracuje po wyłączeniu silnika przez około 4-5 minut. Później samoczynnie się wyłącza.
[ Dodano: 2010-06-15, 12:32 ]
no i sprawa się wyjaśniła... okazało się, że w chłodnicy była susza, a że gapa ze mnie, bo nie sprawdziłem podstawowej rzeczy jaką jest ilość płynu, to mam przynajmniej nauczkę, hehe. Gdzieś ubyło około 1,5 L płynu chłodniczego. Póki co jest uzupełniony i wsio rabotajet horoszo .
Pozdrawiam.
P.S. dzięki za odpowiedzi.
To budzi podejrzenia o jakąś nieszczelność w układzie chodzącym. Sprawdź czy gdzieś nie ma wycieków (węże gumowe, złączki, chłodnica.) Zajrzyj pod korek oleju czy nie masz osadu mieszaniny oleju z płynem chłodniczym (tzw majonez). Bo to by niedobrze śwaidczyło okondycji uszczelki pod głowicą ale wyjaśniało by znikanie płynu przy braku innych wycieków niestety.
#9
Napisano 21:31, 16.06.2010
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire
#10
Napisano 21:46, 16.06.2010
#11
Napisano 23:02, 19.06.2010
Zależy przez jaki czas to 1.5 litra ubyło. Ja od wymiany do wymiany (co 3-4 lata) nie dolewam wiecej niż ok. 0,5 litra. A zdarzały sie upalne lata i jakoś nie wyparowało aż tyle....
Ubyło przez parę tygodni, więc na pewno jest nieszczelność.... Obserwuję teraz poziom płynu. Nieszczelność może być na samej chłodnicy - widać ślady po jakichś zaciekach. Nie wiem, czy miały miejsce właśnie niedawno, czy może dawniej. Wnioski za jakiś czas.
Dzięki, pozdrawiam.
Hanko, daj usta, niech przeminie ból i żal."
#12
Napisano 00:02, 20.06.2010
Zależy przez jaki czas to 1.5 litra ubyło. Ja od wymiany do wymiany (co 3-4 lata) nie dolewam wiecej niż ok. 0,5 litra. A zdarzały sie upalne lata i jakoś nie wyparowało aż tyle....
0,5 litra to bardzo mało przez taki okres. Widać mało w korkach stoisz.
Ilość ubywania płynów jest zależna od kliku czynników: temp. powietrza, przebieg, styl jazdy, itp.
Nie wykluczam nieszczelności na 100% ale możliwe, że tyle płynu ubyło przez upały i korki. Trzeba obserwować poziom płynu i warto patrzeć czy nie zostaje plama po parkowaniu.
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych