Dzięki. Dzwoniłem do nich i zależy co jest do zrobienia - 450 zł lub 650 zł albo kumulacja to wtedy 950 zł brutto. Myśle jeszcze nad tymi zaminnikami z EURODRIVERSHAFT Parts...
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 11:58, 05.12.2019
Dzięki. Dzwoniłem do nich i zależy co jest do zrobienia - 450 zł lub 650 zł albo kumulacja to wtedy 950 zł brutto. Myśle jeszcze nad tymi zaminnikami z EURODRIVERSHAFT Parts...
Napisano 12:20, 05.12.2019
Dzięki. Dzwoniłem do nich i zależy co jest do zrobienia - 450 zł lub 650 zł albo kumulacja to wtedy 950 zł brutto. Myśle jeszcze nad tymi zaminnikami z EURODRIVERSHAFT Parts...
Ja na razie jestem zadowolony, od 20 tyś km mam i jest ok, już kilka razy po autostrdzie 190 km/h i nie ma wibracji. Dokładnie lewy wewnętrzny wymieniłem.
Użytkownik gkill edytował ten post 12:21, 05.12.2019
Napisano 12:48, 05.12.2019
No właśnie czytam też na innych forach że nawet chwalą ich części. Może to jest ten złoty środek na przewalone przeguby w accordach.
Napisano 14:56, 05.12.2019
No właśnie czytam też na innych forach że nawet chwalą ich części. Może to jest ten złoty środek na przewalone przeguby w accordach.
No ale zaraz jakiś "Pajac" Ci napiszę że tylko OEM, co jest tak samo nie na miejscu jak pisanie "Pajac".
Napisano 19:30, 05.12.2019
Panowie 20 kkm to nie wynik do podniecania się zobaczymy co będzie dalej, oby było dobrze.
Tomek
zawsze czarna perła Hania CG9>CL7>CU2 2.4 i-VTEC
Napisano 19:54, 05.12.2019
Napisano 20:04, 05.12.2019
Gkil powiedzenie tylko OEM jest sprawdzone, dlaczego jeden na fabrycznym przegubie przejedzie 300kkm a drugi 100 parę i kupa, później zakupi używkę z nalotem 250 czy 300kkm i twierdzi że oem jest be, jeśli masz pewny przegub z niedużym przebiegiem to na pewno posłuży dłużej niż jakikolwiek zamiennik który też nie jest tani.
Tomek
zawsze czarna perła Hania CG9>CL7>CU2 2.4 i-VTEC
Napisano 20:28, 05.12.2019
http://www.accordklu...0-kmh/?p=993204
Jedni oceniają części już i po 20 tysiącach jakie to są super (podobnie było z rozrządami FAI hehe) ....a inni wolą używany zamiennik, chodź jak pisałem w innych tematach jest to ruletka z używanymi częściami idąca w parze z cyferkami przebiegu jaki został "ustalony"
Jest też inne wyjście, zakup oryginału używanego i regeneracja.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
Napisano 07:16, 06.12.2019
Gkil powiedzenie tylko OEM jest sprawdzone, dlaczego jeden na fabrycznym przegubie przejedzie 300kkm a drugi 100 parę i kupa, później zakupi używkę z nalotem 250 czy 300kkm i twierdzi że oem jest be, jeśli masz pewny przegub z niedużym przebiegiem to na pewno posłuży dłużej niż jakikolwiek zamiennik który też nie jest tani.
W moim accordzie ori wytrzymał 180 tyś km a to bardzo mało więc uważam że oryginalny oem jest słabej jakości więc po co mam wydawać 1200 zł jak mogę 250 zł i cieszyć się samochodem. Każdy zakłada co chcę ale nie można na siłę uszczęśliwiać innych mówiąc że tylko oem. Są ludzie co dużo poświęcili hondzie i nigdy nie wkładali w auto ori części bo uważają że to marnotrawstwo pieniędzy. W civicu(lpg) mam same zamienniki, uszczelka pod głowicą corteco od 70 tyś km a przecież już dawno powinna być wydmuchana, w acco uszczelniacze zaworów epman racing viton za 45 zł i wiem że te uszczelniacze wytrzymają tyle co ori, bo nie jeden hondziarz na nich śmiga, uszczelkę pod głowicą victor reinz w promocji za 50 zł - pewnie już za samą cene ktoś powie że to shit a prawda taka że jak puści to tylko z mojej winy ponieważ popełniłem kilka błędów przy montażu, sprężyny tylnego zawieszenia kyab, gumy stabilizatora blue print(30zł)można ieskończoność pisać. Niech się odezwie ktoś co zastosował z negatywnym skutkiem eurodrive shaft parts a nie ci co najgorszy badziew założyli taki jak BRV, NTY, GSP itp. te marki na innych forach są tak samo oczerniane jak tu ale Eurodrive Shaft Parts chwalą.
Napisano 15:04, 06.12.2019
Z tymi przegubami to nikt tobie nie powie na 100 % jak i co. Większości sprawdziły się tylko OEMy. Aby wypowiadać się na temat EDS to musiałbyś mieć "nie telepiącego" Accorda i założyć obydwa od razu z EDS, pojeździć co najmniej z 2kkm i wtedy można coś potwierdzić lub obalić. Ja mam lewy z EDS i telepie.
Napisano 10:07, 02.09.2020
Mogę odświeżyć temat?
Warto tego EDS czy trzeba uderzać w OEM?
Mam delikatne bicie przy przyspieszaniu przy drogowych prędkościach wiec najpierw sprawdzę koła na Hunterze, ale już z tyłu głowy mam wizje sprawdzenia i wymiany tych przegubów wewnętrznych.
Napisano 11:56, 12.10.2020
Ehh dopadło i mnie.
Jednego dnia zrobiłem traskę 200km, następnego dnia już tłukło.
Objaw tylko i wyłącznie przy przyspieszaniu/operowaniu gazem. Na niskich biegach jak depnę to naprawdę tłucze ostro.
Na razie jest plan wg forum, obejrzeć bieżnie przegubów...
Przed chwilą było spoko, więc stawiam tylko na przegub wewnętrzny lewy lub prawy.
Ten EDS to ile kosztuje? Jakoś mało 160zł? Jakieś nowe opinie? Ogólnie wolałbym oem, ale chcę wpierw zbadać temat
Napisano 12:50, 12.10.2020
No właśnie EDS mocno potaniał o około 100 zł, więc albo jakość w dół albo leżaki magazynowe.....
Napisano 01:54, 01.11.2020
Napisano 15:22, 01.11.2020
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych