XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
wymontowanie foteli + pranie....
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:55, 01.06.2010
I jeszcze pytanie numer dwa - czym najlepiej wypucować deskę rozdzielczą (chodzi mi o ten skóropodobny materiał). Odkurzyć to żaden problem, plak też żadna trudność i efekt jest nawet ale krótkotrwały - a ja bym chciał 10 lat z tego ściągnąć .
Oczywiście jak się zabiorę to dam fotorelację z całej operacji (przed praniem - po praniu).
#2
Napisano 17:29, 01.06.2010
#3
Napisano 18:11, 01.06.2010
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#4
Napisano 18:22, 01.06.2010
Nie wiem czy demontowałeś siedzenia,ale tak jak przy demontażu poduszki w kierownicy jak i siedzeń nie odpinałem aku (może VII tak maja,że nie wykazują błędów bez uruchomienia silnika)Wydaje mi się, że warto przy gmeraniu z kostkami wcześniej odpiąć akumulator
#5
Napisano 18:38, 01.06.2010
Moje nowe wozidło http://www.accordklu...t=28423&start=0
#6
Napisano 19:15, 01.06.2010
Andrzej tu nie chodzi o błędy, tylko o bezpieczeństwo! Raczej to mało prawdopodobne, ale coby było jakby przy takiej robocie poduszka wystrzeliła? Nie ma prądu, nie wystrzeli.tak jak przy demontażu poduszki w kierownicy jak i siedzeń nie odpinałem aku (może VII tak maja,że nie wykazują błędów bez uruchomienia silnika)
Do zobaczenia na trasie.
#7
Napisano 20:17, 01.06.2010
Nie w Hondzie,cała jest bezpiecznaale coby było jakby przy takiej robocie poduszka wystrzeliła? Nie ma prądu, nie wystrzeli.
#8
Napisano 20:30, 01.06.2010
jak się kasuje te błędy.
Co do foteli, cztery zwykłe śruby, zdaje się na klucz 12.
Z tyłu na szynach dwie zaślepki, jedna schodzi bez kłopotu przy użyciu siły.
Druga (ta większa), niestety połamałem zatrzask.
Poza tym, banalna operacja.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#9
Napisano 20:33, 01.06.2010
Ja też Więc delikatnie...Druga (ta większa), niestety połamałem zatrzask.
Moje nowe wozidło http://www.accordklu...t=28423&start=0
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:55, 05.06.2010
Ale się nie poddałem. Miałem akurat vanish odplamiacz do kolorów w domu - rozrobiłem z wodą, powcierałem w tapicerkę, przesuszyłem a potem całe wnętrze parą techniczną potraktowałem z takiego fajnego urządzenia które udało mi się zorganizować. Nawet ładnie wyszło ale czasu zabrakło żeby to wszystko porządnie zrobić. Muszę sobie cały dzień na to zorganizować. Grunt że doprałem kanapę z tyłu po psach poprzedniego właściciela i wreszcie przejaśniały mi boczki trochę.
#11
Napisano 19:23, 05.06.2010
Spoko,spoko psiknij dzisiaj na wieczór jeszcze raz WD-40,a jutro odkręcisz.PRóbowałem trochę wd40 je potraktować ale nic z tego
#12
Napisano 23:07, 05.06.2010
No dzisiaj walczyłem ale te śruby które mocują fotel do podłogi zapiekły mi się na tyle (jedna przerdzewiała) że nie dałem rady bo zacząłem już zdzierać gwinty. PRóbowałem trochę wd40 je potraktować ale nic z tego. Jak bede na wulkanizacji to poprosze żeby mi poluzowali te śruby tymi wkrętarkami penumatycznymi....
Zamiast WD-40 proponuje użyć jakiegoś "penetratora", działa dużo lepiej.
Co do śruby to sprubuj naprężyć klucz i lekko młotkiem puknij, albo prubuj szarpać zamiast ciągnąć(zrobi sie efekt jak na kluczu pneumatycznym) tak sie "zrywa" śruby i często te bardziej oporne puszczają.
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire
#13
Napisano 00:04, 28.06.2010
Spokojnie nic nie zepsujesz.Ja ostatnio musiałem wymontować swój fotel i odpiąć ze trzy kostki-poszło bezproblemowo.Niczego nie pourywasz bo to żadna różnica między VI,a VII i co najważniejsze nie pokazało żadnych błędów po odpięciu kostek.
Czyli rozumiem, ze tak jak w VI fotel mocowany jest na cztery śruby. Trzeba je odkręcić, odpiąć kostki i to wszystko? A te kostki to gdzie sie znajdują, pod fotelem?
#14
Napisano 07:14, 28.06.2010
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#15
Napisano 21:32, 30.06.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych