XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
zamienione prowadnice tylnych zacisków VIII gen
#16
Napisano 14:20, 04.08.2020
Jest to przecież oznaczone inaczej. Co Ci mówią numery 5 i 6? 6 jest połączone z ramką o linii przerywanej. W jej środku są piny na lewe koło i piny na prawe objęte dodatkową ramką o linii ciągłej. Jak dla mnie logiczne.
Co do położenia pinów lewa-prawa strona...
Na schemacie pokazane jest jedno jarzmo - lewe. I położenie pinów jest narysowane względem niego, bo prawe jarzmo jest jego odbiciem jakby w symetrii osiowej.
Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek
Moja "Czarnula"
"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"
#17
Napisano 18:34, 04.08.2020
Blokowanie zacisku to korozja tłoczka a nie prowadnice, zakładać zaciski boscha z crv III i po problemie. Ja trzeci sezon śmigam na zaciskach z crv i obsługa hamulców polega na smarowaniu prowadnic.
Tomek
zawsze czarna perła Hania CG9>CL7>CU2 2.4 i-VTEC
#18
Napisano 11:49, 05.08.2020
Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek
Moja "Czarnula"
"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"
#19
Napisano 08:29, 11.08.2020
Wybacz, ale będę drążył, bo chodzi o to aby wyjaśnić jednoznacznie. Owszem - 6 jest połączone z ramką przerywana ale dotyczy to również cyfry 5. Zresztą 1 i 4 też są połączone z taką ramką i to o niczym nie świadczy. Poza tym zauważ, że w specyfikacji RHD piny występują w zasadzie po 4 razy PIN A (2x9 i 2x24) i PIN B (2x13 i 2x25) choć o tych samych nr OEM co wskazuję, że w tym modelu stosowano dwa sposoby umieszczania pinu A. Gdyby było tak jak mówisz, to uważam, że pozycje 24 i 25 byłyby oznaczone jako R lub L. A już inaczej jest to pokazane na hondapartsnow.com gdzie pin A z frezem występuje na dole jarzma.lajsta
Jest to przecież oznaczone inaczej. Co Ci mówią numery 5 i 6? 6 jest połączone z ramką o linii przerywanej. W jej środku są piny na lewe koło i piny na prawe objęte dodatkową ramką o linii ciągłej. Jak dla mnie logiczne.
Wg mnie w tym modelu z jakiegoś powodu piny z frezem umieszczano raz na górze a innym razem na dole jarzma, ale nie mam pojęcia dlaczego.
Ale może po prostu stary już jestem i nie kumam
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
Użytkownik lajsta edytował ten post 08:47, 11.08.2020
CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A
#20
Napisano 20:35, 11.08.2020
24 i 25 nie mają oznaczenia R lub L bo one dotyczą wariantu 5. A ten jest oznaczony jako R.
Masz rację, na rysunkach które pokazałeś jest przedstawione ułożenie pinów odwrotnie... Ale co jeszcze zauważyłem... Na pierwszym rysunku tłoczek jest wkręcany (czyli zacisk z mechanizmem ręcznego - tarcza), a na rysunku z japanparts.ru jest niewkręcany tłoczek chyba, co by świadczyło, że to tarczobęben? Mimo, że to dotyczy R20... Czy na pewno te rysunki dotyczą tej samej wersji hamulca?
Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek
Moja "Czarnula"
"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"
#21
Napisano 22:13, 11.08.2020
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
Użytkownik lajsta edytował ten post 22:39, 11.08.2020
CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A
#22
Napisano 18:33, 20.11.2020
#23
Napisano 20:41, 20.11.2020
Jak zaczęło ci grzać po jakimś czasie a nie rozbierałeś zacisku to przecież piny ci się nie przestawiły same, korozja tłoczka, tak brzmi odpowiedź.
Tomek
zawsze czarna perła Hania CG9>CL7>CU2 2.4 i-VTEC
#24
Napisano 17:13, 30.06.2021
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
#25
Napisano 19:14, 11.07.2021
Moje prowadniczki wyglądały tak jak na zdjęciu. Potem je wyczyściłem i nie pamiętam jak je zamontowałem. Dzisiaj żona zrobiła 190 km.i jak wróciła tylne koło od strony pasażera było wyraźnie bardziej nagrzane od pozostałych.Wszystkie były gorące ale upał dawał się we znaki miejscami było 32 °C. Z tego co tu przeczytałem jeśli założyłem je odwrotnie może to być przyczyną grzania.W sobotę rozkręcę zacisk i sprawdzę. 20210612_140702.jpg20210612_142701.jpg
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Jak tam efekty?
#26
Napisano 19:57, 11.07.2021
Nie rozkręcałem żona nie zgłaszała żadnych problemów kiedyś jak wróciła z pracy to sprawdzałem ręką i temp. była ok. może klocki się dotarły i jest spokój. A wiem na pewno że na postoju nic auta nie trzyma bo lekko można go ruszyć .Na razie odpuściłem temat.Jak tam efekty?
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
#27
Napisano 17:40, 24.07.2021
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
#28
Napisano 06:01, 26.07.2021
To na pewno korozja wewnątrz zacisku, przerabiałem to i przełożenie prowadnic nic nie da, tylko regeneracja.
#29
Napisano 15:03, 26.07.2021
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, hamulce, zacisk, tył, prowadnice
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych