Odpowiadają za przeniesienie napędu. Jak masz duży luz między podporą a przegubem wewnętrznym, to może chwilowo występować różnica prędkości kół przy gwałtownym ruszaniu, ale zwykle nie jest to bardzo uciążliwe, tylko zauważalne.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Sciaganie w prawo po ostrzejszym ruszeniu
#16
Napisano 00:08, 03.02.2017
#17
Napisano 00:19, 03.02.2017
#18
Napisano 00:34, 03.02.2017
No to bym sprawdził jeszcze sworznie dolne.
#19
Napisano 23:35, 03.02.2017
ja tez ostatnio mialem jaja z kierownica, słabo mi odbijala, sama skrecala na dziurach, wgl znosilo mnie w prawo, wyminilem sworznie dolne i bajka bez porównaia, tylko jeszcze mialem duzy luz na lewej koncowce drazka kierowniczego, zadnego objawu trzaskania, drzenia kiery itd, a luz byl, ciekawe ile tez on sie przyczynil do tego.
#20
Napisano 17:34, 27.02.2017
czesc mam identyczny problem. W serwisie rozkladaja rece. Kupiles polos z przegubami nowa czy uzywana??
#21
Napisano 18:08, 27.02.2017
Użytkownik lakatus edytował ten post 18:08, 27.02.2017
#22
Napisano 22:33, 22.04.2017
Zawieszenie kolejny raz dokładnie zbadane u kogo innego, żadnych zastrzeżeń, przy okazji wymiana opon na letnie... problem ze ściąganiem sam się rozwiązał! Prowadzi się tak jak wcześniej czy idealnie prosto już bez potrzeby trzymania kierownicy
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Sciaganie samochodu
VII
Mechanik →
Układ napędowy →
Accord vii automat 2.4 wyciek atf.. Wszytko mokreNapisany przez ferby22 , wczoraj, 21:11 VII, ATF wyciek silny |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 maj 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 maj 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 maj 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 maj 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych