witam
Nie wiem o co chodzi jak również mechanicy również z autoryzowanych serwisów Hondy - sytuacja wygląda następująco :
Codziennie rano po odpaleniu lub po dłuższym postoju pojazdu ok 8 -10 h a następnie jeździe bez względu czy kilka godzin czy pare minut ,zawsze jest wszystko ok . Problem zaczyna się gdy samochód zgaszę jak już się rozgrzeje choć trochę silnik i ponownie odpalam tez nie ważne czy postoi kilka minut czy godzine , wten czas na odcinku do kilku kilometrów przy obrotach około 2500 - 3500 z silnika dochodzą stuki metaliczne - dokładnie tak jakby tłukły się zawory. Zaznaczam że zawory sa wyregulowane i jest z nimi wszystko ok . Mechanicy nie stwierdzają aby stuki dochodziły z wnętrza silnika lub skrzyni biegów . Ma to być prawdopodobnie coś z osprzętu silnika , lecz po ściągnięciu wielorowkowego paska wszystkie rolki i koła kęca się bez stuków i jakichkolwiek luzów . Problem ten zaczął się przy przebiegu około 150 tyś , auto ma teraz około 200 tyś i dalej jest tak samo . mechanicy mowią aby się nie przejmować i zostawić do momentu aż coś się samo rozleci - prawdopodobnie jakieś łożysko lecz nie wiadomo gdzie . Masakra że w tych czasach nie da się zdiagnozować jednoznacznie takiej dolegliwości .
Samochód to Honda Accord 8 silnik 2,4 , wersja executive z automatyczną skrzynia biegów .
Miał ktoś coś podobnego lub z czym takim się spotkał ? No i nie jestem z programu Usterka , choć teraz myślę że ich ta sytuacja też by przerosła bez wymiany polowy osprzętu silnika aby zdiagnozować o co chodzi.
Jeżeli ktoś będzie miał jakiś pomysl to proszę dac znać - oczywiście bez wymiany silnika i samochodu bo ten jest zajebisty.
pozdrawiam