XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wymiana rozrządu VI gen
#16
Napisano 20:29, 29.12.2009
Pasek rozrządu i balansowy były oryginalne Honda sygnowane Gates, paski wielorowkowe Bando, pompa w stanie bdb, zero przecieków, obydwa napinacze NSK. Profilaktycznie sprawdzone zawory, po ostatnie regulacji niecałe 20.000 km temu praktycznie bez zmian. Wszystko ładnie i sprawnie działa choć na słuch jakby nieco inny dźwięk ale może to subiektywne doznania. Poza tym uszczelka dekla i uszczelki świec bez zastrzeżeń. Przebieg przy wymianie: 116.100 km i to tyle.
Alfa Romeo 33 146 156,Accord VI VII,Lexus IS250
#17
Napisano 20:39, 29.12.2009
Do zobaczenia na trasie.
#18
Napisano 20:43, 29.12.2009
Alfa Romeo 33 146 156,Accord VI VII,Lexus IS250
#19
Napisano 22:18, 29.12.2009
[ Dodano: 2009-12-29, 22:21 ]
no może nie jedyny plus wielki i wygodny w środku
#20 Guest_Marta_*
Napisano 14:15, 17.01.2010
http://allegro.pl/it...es_nsk_jap.html
więcej o moim autku jest tutaj: http://www.accordklu...opic.php?t=6622
Rzecz jasna, pójdę też do sklepu w poniedziałek i zapytam, ale może na allegro wyszłoby taniej.
#21
Napisano 16:10, 17.01.2010
(rozrząd + pompa wtryskowa). Do tego trzy rolki INA 531 0363 10, 531 0329 10, 532 0429 10
allegro
http://www.allegro.p...ivic_2_0td.html
http://www.allegro.p...esel_2_0td.html
Jeżeli auto ma być na dłużej, lepiej wziąć pierwszy zestaw.
2x pasek Gates 130zł z przesyłką
http://www.allegro.p...620_2_0_td.html
rolki INA 270zł z przesyłką
http://www.allegro.p..._rolek_ina.html
Wychodzi 500zł, a podzespoły też markowe.
Lepiej niech jakiś mężczyzna zajmie się Twoim autem. Jest jakiś chętny na HAKP?
Do zobaczenia na trasie.
#22 Guest_Marta_*
Napisano 16:18, 17.01.2010
Koleżanko Ty masz Diesla a nie benzynę!
to akurat wiem a poza tym mało co
http://www.allegro.pl/item864108793_rozrzad_pompa_200_400_600_accord_civic_2_0td.html
Jaka cena litości
poprawiono zgodnie z Regulaminem Forumu pkt 2.1
Jeżeli auto ma być na dłużej, lepiej wziąć pierwszy zestaw.
autko będzie u mnie na pewno jeszcze rok, na kolejną wiosnę mam zamiar zmienić..
Lepiej niech jakiś mężczyzna zajmie się Twoim autem.
chyba tak będzie najlepiej
Jest jakiś chętny na HAKP?
no pięknie
#23
Napisano 16:20, 17.01.2010
Kup ten tańszy zestaw i będzie OK. Tani rozrząd to w Civicu 1.4. 120zł za pasek i rolkę.
Do zobaczenia na trasie.
#24 Guest_Marta_*
Napisano 16:22, 17.01.2010
generalnie już nie narzekam na koszty chciałam poczekać jeszcze z miesiąc z wymianą, ale na początku lutego przegląd i trzeba coś tam jeszcze wymienić, więc przy okazji i rozrząd zostanie wymieniony.
#25 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:39, 27.04.2010
#26
Napisano 20:28, 27.04.2010
To jak znajdzie sie ktos chetny
#27
Napisano 22:13, 27.04.2010
Do zobaczenia na trasie.
#28
Napisano 22:30, 14.05.2015
Będzie pan zadowolony. Po co zmieniasz pompę? Jaki masz przebieg? Czemu bierzesz uszczelki do pokrywy zaworów? Coś cieknie?
Do zobaczenia na trasie.
#29
Napisano 06:26, 15.05.2015
2. Przebieg: ~211750 (oryginalny)
3. Uszczelki czemu? Chce o raz wymienić rozrząd i odrazu wyregulować zawory, bo wstyd przyznać, ale od kupna zeszłego roku tylko raz byłem z nimi u jakiegoś speca, to powiedział że niby ok. Teraz mam bardziej pewnego gościa. Nic nie cieknie. Jak wczoraj dolewałem olej, max 100ml po wymianie 6k km temu, to silnik jest suchy, a i przez wlew widziałem, że klawiaturka się ładnie świeci.
Wysłane z Lumia 920
Aha, nie wiem czy to normalne czy nie, ale jak u taty w "megance" patrzyłem ostatnio poziom oleju, to po 5k km bagnet był czarny od oleju. U mnie na bagnecie olej ma PRAKTYCZNIE ten sam kolor, który był wlany przy wymianie.
Wysłane z Lumia 920
Użytkownik Palo edytował ten post 06:27, 15.05.2015
#30
Napisano 10:49, 15.05.2015
Do zobaczenia na trasie.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych