XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#46
Napisano 22:13, 10.02.2019
Winnym była - brak regulacji zaworów co ok 20tkm oraz zle wystrojenie lpg..
Dla przykładu..czesto ogarniam R-serie /2.0, 1.8/z przelotami po 300tkm na lpg i wszystko jest ok..
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#47
Napisano 00:58, 11.02.2019
Mój znajomy z którym rzadko się widuję ..zrobił na gazie VIgen 2.0 ok 150 tyś km ..i wymieniał silnik .Pytam czemu ?hehe zycie zaskakuje ... kolega moim byłym Acco coupe f22b5 zrobił ponad 100 tys na lpg bez regulacji luzu zaworów bo nie wiedział. hehe ustawilismy zawory i odziwo nie byly jakos strasznie rozjechane ...
On ..bo zawór upaliło .Pytam o zawory ,a jego zdziwiona mina tłumaczyła wszystko
...i tak nieźle nalatał .
Z czego przed gazem nie wiadomo kiedy były wcześniej regulowane
Użytkownik Wlodar edytował ten post 00:59, 11.02.2019
#48
Napisano 17:12, 12.02.2019
04.2015r - 04.2018r. = 150 000 NA INSTALACJI lpg i butli 33l do pełna.
Jakies pytania ?
#49
Napisano 08:18, 26.02.2019
Czy do sterownika KME Diego G3 można zastosować każdy wtryskiwacz dostępny na rynku ?
Bo potrzebuje swoje wymienić gdyż maja już trochę nalatane
#50
Napisano 08:51, 26.02.2019
Na pewno podejdą Barracudy.Czy do sterownika KME Diego G3 można zastosować każdy wtryskiwacz dostępny na rynku ?
Bo potrzebuje swoje wymienić gdyż maja już trochę nalatane
Były: Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest: Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
#51
Napisano 21:10, 07.03.2019
Barracudy 115 czy 130 ?
#52
Napisano 09:42, 08.03.2019
115Barracudy 115 czy 130 ?
Rozumiem, że chodzi o auto z profilu.
Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka
Użytkownik Sebaj edytował ten post 09:42, 08.03.2019
#53
Napisano 20:47, 21.04.2019
W jaki prosty sposób mogę podłączyć KME Diego G3 pod złącze OBD ?
Czy mogę wziąć sygnał z ELM327 (który ma sygnały RX/TX) i podłączyć je bezpośrednio do interfejsu Diego G3 ?
Użytkownik grzegorz1982 edytował ten post 21:35, 21.04.2019
#54
Napisano 14:11, 23.04.2019
Z tego co pamiętam, to KME Diego G3 nie był przystosowany do pracy z OBDII.
Ale znalazłem coś takiego https://kme.eu/produ...roducts,66.html
Były: Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest: Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
#55
Napisano 10:04, 18.05.2019
Czeka mnie instalacja LPG. Z powiedzmy znajomym gazownikiem ustalone zostały graty:
- barracuda 115,
- reduktor KME TUR,
- sterownik KME NEVO-SKY,
- butla 47l,
- strojenie, strojenie, strojenie... żadnej lubryfikacji.
Można to dopuścić do zatrucia silniczka K20Z2 ?
PS. Zaworki sprawdzone/wyregulowane - dla przebiegu na Pb 149kkm - praktycznie bez potrzeby regulacji (nie były regulowane do nowości)
Użytkownik JerzykTor edytował ten post 14:46, 18.05.2019
#56
Napisano 18:07, 19.05.2019
Tylko że ja się tak przymierzam już 2.5 roku :p
I nie mogę podjąć decyzji z obawy o auto
Nie wiem
Może przesadnie ...
Mam kilku znajomych co mają hondy na Gazie i każdy zadowolony po za jedną osoba u której po przejechaniu na LPG 120tys honda zaczęła brać olej
W zasadzie co 3 tyÅ› km ok 1 litra oleju dolewa
Jak go zapytalem czy regolowal kiedyś zawory to wy...ł na mnie oczy i zapytał A co to i po co to robić
Trzy inne osoby jeżdżą i nie narzekają
W każdej jest zalozona instalacja Stag qubox I wtryskami baracuda
Do Tej pory przejechałem swoją honda ok 30tys km w 2.5 roku ale niestety drugie auto dokończyło żywota to honda będzie bardziej eksploatowana I wydaje się że założenie LPG było by zasadne gdyż ilość przejezdzanych kilometrów rocznie wzrośnie trzy krotnie
Gdzieś tam wyczytałem że przy LPG lubi lambda swirowac. Czy to się pokrywa z prawdą ?
Jeśli tak to jakie są objawy
Uf..
TrochÄ™ siÄ™ rozpisalem
#57
Napisano 08:28, 20.05.2019
Ja tez się przymierzam do założenia LPG do swojej hanki
Tylko że ja się tak przymierzam już 2.5 roku :p
I nie mogę podjąć decyzji z obawy o auto
Nie wiem
Może przesadnie ...
Mam kilku znajomych co mają hondy na Gazie i każdy zadowolony po za jedną osoba u której po przejechaniu na LPG 120tys honda zaczęła brać olej
W zasadzie co 3 tyÅ› km ok 1 litra oleju dolewa
Jak go zapytalem czy regolowal kiedyś zawory to wy...ł na mnie oczy i zapytał A co to i po co to robić
Trzy inne osoby jeżdżą i nie narzekają
W każdej jest zalozona instalacja Stag qubox I wtryskami baracuda
Do Tej pory przejechałem swoją honda ok 30tys km w 2.5 roku ale niestety drugie auto dokończyło żywota to honda będzie bardziej eksploatowana I wydaje się że założenie LPG było by zasadne gdyż ilość przejezdzanych kilometrów rocznie wzrośnie trzy krotnie
Gdzieś tam wyczytałem że przy LPG lubi lambda swirowac. Czy to się pokrywa z prawdą ?
Jeśli tak to jakie są objawy
Uf..
TrochÄ™ siÄ™ rozpisalem
Hej
Jak mam znajomego, który jak pamiętam to Honda i tylko Honda (nawet kosiarka) i zawsze z racji przebiegów gaz. Obecnie ma CR-V 2.0 z LPG 460kkm , gaz od 150kkm. Przy 360kkm robił głowice, ale jak sam stwierdził, czasami mu się zapomniało o zaworkach...
Poprzednie autko spalało mi 4-5 l ON więc LPG must to have (przebiegi 20-25kkm/rok)
Użytkownik JerzykTor edytował ten post 08:34, 20.05.2019
#58
Napisano 09:27, 24.05.2019
Jaki masz styl jazdy ? . Myślę, że częste wkręcania na wysokie obroty i obciążanie jednostki szczególnie te gwałtowne ma mocny wpływ na zdolność do dostarczania poprawnych dawek LPG przez sterownik... (jakikolwiek - nawet mega dobrze wyregulowany). Jeśli liczba tych dni dynamicznych jazdy jest procentowo duża to regulacja zaworków wskazana byłaby częstsza. Jak ktoś zakłada LPG po to aby "taniej" poszaleć to sorry... wrong way.Mały update. Wczoraj po raz kolejny została wykonana regulacja zaworów. Od poprzedniej minęło 25 kkm (czyli 11 miesięcy), obecny przebieg na lpg to 50 kkm. Instalacja BRC Sequent 32. Regulacja okazała sie bardziej sprawdzeniem i montażem nowej uszczelki pod pokrywę zaworów, bo wyłącznie 2 zawory wymagały minimalnej poprawy. Tak więc bajka, że Honda się kończy na gazie jakoś się nie sprawdza...
Ja do Hondy będę instalował LPG niebawem. Miałem w swojej historii trzy auta zagazowane i zawsze podchodziłem do tego tematu w taki sposób, że przecież zasilanie silnika paliwem LPG ma w celu redukcji szerokopojętej kosztów dlatego jak miałem chęć sobie "poprzyspieszać" lub pociągnąć ciężka przyczepkę to tylko na Pb
Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
Użytkownik JerzykTor edytował ten post 09:38, 24.05.2019
#59
Napisano 15:18, 25.05.2019
Prawidłowo zrobiona instalacja nie wpływa w żaden sposób na pracę silnika. Wystroić co najwyżej z sondą szerokopasmową i tyle.
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
#60
Napisano 17:44, 25.05.2019
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, LPG
VIII
Mechanik →
Instalacje gazowe →
LPG Gorzów WielkopolskiNapisany przez Manieko2 , wczoraj, 20:31 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych