XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 03:29, 02.11.2017
W zasadzie posty Kolegów wyjaśniają niemal wszystko i można ten wątek spuentować następująco: opony firmy premium, niezależnie od marki i modelu, będą co najmniej dobre i przede wszystkim będą przewidywalne w każdych warunkach i to je odróżnia od opon niższych segmentów, które zawsze jakiś element mają zdecydowanie gorszy od wyższej grupy. To czy to odczujesz zależy od warunków w jakich się poruszasz i od stylu jazdy (w największym stopniu).
Nasuwa mi się taka analogia do rynku smartfonów: masz kasę i chcesz ją wydać na telefon - kupujesz model top za 2-3 tys. i nie martwisz się o to czy coś będzie działać (bo będzie), nie masz/nie chcesz wydawać tyle - godzisz się na kompromis, albo świadomie decydujesz się na pewne ułomności, bo wiesz, że dla Twoich potrzeb będzie tak samo dobry jak 2,3 czy 4 razy droższy (bo np. i tak nie wykorzystasz jego potencjału). Ważne w tym wypadku, by mieć świadomość słabych stron czy to opon, czy smartfona i będziesz zadowolony.
Pozdrawiam
Tomek
P.S. oczywiście jak w życiu - od każdej reguły są wyjątki, które ją tylko potwierdzają...
wysłane z fona
#32
Napisano 17:22, 29.11.2017
Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka
#33
Napisano 14:04, 01.12.2017
Podepnę się pod wątek: ktoś miał okazję jeździć na Goodyear ultragrip 9 i Nokian WR D4? Wiem, że obie są dobre, ale która będzie cichsza na suchym asfalcie?
Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka
Właśnie założyłem nowe Nokiany WR D4, nie mam porównania do Goodyear, ale mnie bardzo pozytywnie zaskoczył poziom hałasu - jest ciszej niż na letnich (Pirelli + Yokohama, odziedziczone po poprzednim właścicielu).
#34
Napisano 14:54, 01.12.2017
To ja może napiszę, że Goodyear'y UG9 też są duuuuużo cichsze niż moje letnie Pirelli P7 Cinturato...
#35
Napisano 15:59, 01.12.2017
Nokian WR D4 założone prawie miesiąc temu - bardzo ciche i dużo cichsze niż letnie Yokohamy odziedziczone po poprzednim właścicielu.
#36
Napisano 00:01, 02.12.2017
Jeszcze brałem pod uwagę Dunlop winter sport 5, które też są ponoć ciche. Ogólnie te 3 wydają mi się dobrym wyborem.
Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka
#37
Napisano 10:16, 02.12.2017
Ja używam 2 sezon Dunlop Winter sport 5 są ciche i całkiem niezłe się trzymają drogi w tej chwili to są cichsze niż moje letnie uniroyar RS3 ale te znowu były wyząbkowane ;/
Co do Dunlopa do powiem jedno że są miękkie w tamtym sezonie jak założyłem nówki sztuki to po nie całym tygodniu podczas najazdu na krawężnik (szybszym najeździe) rozwaliłem bok opony i musiałem dokupywać sztukę gumy. Trzeba uważać podczas najazdów bo są podatne bardzo. Wcześniej maiłem Dunlop Witer sport 3 i ta opona już miała twardsze ranty na pewno by nie pękła jak sport 5....
Użytkownik krychu34692 edytował ten post 10:18, 02.12.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, opony
VIII
Mechanik →
Silniki →
Kolektor dolotu, przepustnica - moment dokręceniaNapisany przez kaer14 , 17 May 2024 VIII |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Silniki →
Czarny dum z wydechuNapisany przez Marek21 , 16 May 2024 VIII, Silnik |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Silniki →
Panewki oporowe do silnika R20A3Napisany przez Mariusz Vgen , 14 May 2024 VIII, Panewki |
|
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ napędowy →
„Świergotanie” spod maskiNapisany przez Jerv , 13 May 2024 VIII |
|
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wypadanie zapłonów - dziwny przypadekNapisany przez Wlr , 13 May 2024 VIII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych