XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Masakra - Koło dwumasowe
#1
Napisano 11:07, 15.04.2010
Mam koło dwumasowe do wymiany. Wiem wiem, chyba jestem pierwszy który ma taki problem. Byłem w mikimoto i w 2 aso aby zweryfikować.
Poznałem już ceny i chyba jeszcze jestem w szoku bo mam dziwnie dobry humor
Mam do Was koledzy pytanie.
Co sądzicie o używkach jeśli chodzi o tą część. w aso mi powiedziano ze to się praktycznie nie psuje tak więc można domniemać że to co jest wystawiane np na allegro jest mniej wiecej ok.
Jak zweryfikować czy koło masowe nadaje się do zamontowania czy nie?
sprzęgło i łozysko kupię nowe. Najwiekszy wydatek to dwumas. Będę wdzięczny za konstruktywne opinie.
Pozdrawiam A
#2
Napisano 11:09, 15.04.2010
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#3
Napisano 11:14, 15.04.2010
objawy są następujące.
przy delikatnym naciśnięciu sprzęgła slychać klekot z silnika i wyczuwa się bicie pod pedałem sprzęgła
jazda na biegu jest czysta i bezproblemowa.
pzdr
a co sądzisz o używkach?
#4
Napisano 11:24, 15.04.2010
Ciekawe jak delikatne wcisniecie masz na mysli, bo jak ja poloze moge na sprzegle i wcisne moze centyntymetr tez czuje pukanie, ale bardzo delikatne, przy normalnej jezdzie, jest to absolutnie nie wyczuwalne, tak sobie kiedys siedzialem i powolutku wciskalem pedal, klekotu podczas wciskania nie zauwazylem.
Jest to u Ciebie tak dokuczliwe, ze wymaga wymiany?
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#5
Napisano 11:31, 15.04.2010
w grudniu było bardzo nasilone - już wtedy powiedzieli że to dwumas
po paru dniach jak ręką odjął
teraz wróciło. czasem jest delikatnie czasem głośne.
mistrz na malowniczej powiedział ze jak się koło rozpadnie to moge zapomnieć o skrzyni biegów a wtedy to już dam ogłoszenie ze sprzedam części do VII
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:40, 15.04.2010
#7
Napisano 11:43, 15.04.2010
Ja tego nie zglaszalem, bo nigdy nie bralem tego za usterke, jakby przy kazdym wciskaniu sprzegla walilo mnie w noge, lub klekotalo cos, to bym uznal.
A tak tylko w scisle okreslonym polozeniu pedalu i robiac to powoli, czuc delikatne pukanie, uwazam to za normalne, silnik sie rusza to i jakies drgania sie przenosza. Moze sie myle, nie wiem. Przy okazji ostatniej wizyty w plazie, pytalem sie mistrza, jak siedzial w moim aucie, czy wg niego wszystko pracuje poprawnie, stwierdzil, ze tak. A ostatnio mam wrazenie, ze szukam dziury w calym, a przy przebiegu ktory mam powazne usterki, to raczej rzadkosc, a juz napewno takiego kola.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#8
Napisano 11:43, 15.04.2010
Nie wiem jak jest w Hondzie z sama wymiana, ale w Mondeo aby wypiac skrzynie od silnika , trzeba go odkrecic od podłużnic i tu moze byc zonk bo czasem urywaja sie sruby i aby tego uniknac nalezy ostroznie z nimi postepowac. U mnie w mondku odkrecanie srob trawało 12h w tym czasie byly moczone w ropie.
Objawy padajacego koła były podobne, kolejny objaw to pisk przy wcisnieciu pedalu sprzegła. Wg. mnie mozesz jeszcze troche pojezdzic... i zrobic komplet. Ja w mondku wymieniałem wszystko przy 170tys km. Gorzej jesli masz juz pisk, bo wtedy to wiadomo iz pada juz sam wysprzeglik i jak sie %%# to pedał zostaje w podłodze.
W ASO z regułu wyminiają same kolo, albo sam wysprzeglik, a pożniej kasują ponownie za wymine reszty. Koszt robocizny bez szesci to pewnie ok 1000pln
#9
Napisano 11:47, 15.04.2010
w przypadku Acco VII koszt to 5000PLN
Standardowo w aso ok 6500
pzdr
A
#10
Napisano 12:17, 15.04.2010
Skradziony: Honda Accord Tourer 2.0 Executive 2008 Volcano Grey
#11
Napisano 12:33, 15.04.2010
#12
Napisano 18:24, 15.04.2010
Kolega bedzie miał i koło i ASO z czesciami we własnym garażu
#13
Napisano 18:54, 15.04.2010
Chodź to zależy od stylu jazdy. A niestety i-CTDi (z racji swojej charakterystyki) jest narażone na ostre pałowanie.
Ale ciekawe jak wyglądają ceny takiego koła dwumasowego w VW i innej konkurencji bo w Hondzie wydaje mi się wyjątkowo drogo.
Pozdrawiam
#14 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:07, 15.04.2010
Tu masz cenę kompletu
ja również niepolecam używki akurat tej części nie da się sprawdzić stanu
#15
Napisano 20:48, 15.04.2010
opcja I: sama robota dodatkowo ponad 1000zl, ze wzgledu na cene nowej czesci ja bym zaryzykowal z czyms uzywanym (w poprzednim aucie dalem nowe kolo, ale tylko 1850zl ze sprzeglem kosztowalo), generalnie zuzyte kolo ma wytluczone sprezyny, i jedna tarcza porusza sie z duza latwoscia w stosunku do drugiej, najlepiej miec zuzyte przy sobie biorac uzywke zeby zobaczyc roznice pomiedzy jednym a drugim kolem, jest jedno np. tutaj: http://www.allegro.p...we_dwumaso.htmlw przypadku Acco VII koszt to 5000PLN
Standardowo w aso ok 6500
opcja II: kolo od niezaleznego dystrybutora, np. takie http://www.allegro.p..._ctdi_cdti.html znam wielu co takie kola kupowalo (ale nie do hondy), wtopy nie zaliczyl nikt (ale nie byl to akurat ten sprzedawca)
opcja III: regeneracja- zdecydowanie odradzam, ani jednej pozytywnej opinii nie znam
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych