XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
CO STUKA?
#16
Napisano 06:59, 13.05.2017
Sorka, źle odczytałem
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#17
Napisano 09:07, 13.05.2017
Użytkownik pawel84j edytował ten post 10:42, 13.05.2017
#18
Napisano 12:15, 13.05.2017
Właśnie zczailem że z tyłu też są sworznie wahacza,, więc to samo pytanie mam co pawel84j
#19
Napisano 17:38, 13.05.2017
Edson w kombi tylne górne sworzenie można sprawdzić w ten sam sposób ? Gdy sprawdzam w ten sposób z przodu nie ma luzu, natomiast z tyłu jest po obu stronach
nie możesz mieć luzu, koło nie może "chodzić" w poziomie..najlepiej potwierdzić tył brechą..lub podjedz do jakiegoś ogarniętego mechanika lub SKP
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#20
Napisano 18:58, 13.05.2017
Będę musiał się tym zająć na razie nic nie stuka ale tak jak piszesz koło nie może chodzić.
#21
Napisano 22:58, 15.05.2017
BYłem u mechanika od zawieszeń polecanego we Wrocławiu - Floryn Auto na ślężnej
Przebadał auto wzdłuż i wszeż. I nic nie znalazł. Powiedział że całe zawieszenie jest sztywne i w bardzo dobrym stanie.
Po tym jeździliśmy chwilę po dziurach i po normalnej ulicy i stuki były mało słyszalne, więc mechanik nie mógł rozpoznać o co chodzi.
Powiedział tylko, że jeśli stukanie jest silniejsze z rana na zimnym aucie to mogą to byćamortyzatory i żeby sprawdzić je na SKP
na SKP sprawność amorów wyszła od 69 do 74%
diagnosta nie stwierdeził żadnych uszkodzonych elementów w zawieszeniu..
więc dalej nie wiem o co chodzi, a oczywiście parę godzin później jeżdżąc autem stuki były już normalnie słyszalne...
Użytkownik unckle edytował ten post 22:59, 15.05.2017
#22
Napisano 10:16, 16.05.2017
BYłem u mechanika od zawieszeń polecanego we Wrocławiu - Floryn Auto na ślężnej
Przebadał auto wzdłuż i wszeż. I nic nie znalazł. Powiedział że całe zawieszenie jest sztywne i w bardzo dobrym stanie.
Po tym jeździliśmy chwilę po dziurach i po normalnej ulicy i stuki były mało słyszalne, więc mechanik nie mógł rozpoznać o co chodzi.
Powiedział tylko, że jeśli stukanie jest silniejsze z rana na zimnym aucie to mogą to byćamortyzatory i żeby sprawdzić je na SKP
na SKP sprawność amorów wyszła od 69 do 74%
diagnosta nie stwierdeził żadnych uszkodzonych elementów w zawieszeniu..
więc dalej nie wiem o co chodzi, a oczywiście parę godzin później jeżdżąc autem stuki były już normalnie słyszalne...
W Accordzie VI też występuje podobna zależność - też borykam się od dawna z dziwnymi stukami a zawieszenie było sprawdzanie wiele razy i wymieniałem sworznie, łączniki stabilizatora, gumy stabilizatora.
U mnie występuje jeszcze taka zależność że najbardziej to słychać w temperaturach 10-18 stopni na wiosnę i jesień, gdy jest też wilgoć ale nie jest całkiem mokro po ulewie Ale meteopatą mój acco chyba nie jest. Na razie wstrzymałem poszukiwania bo pomysłów brak
Użytkownik ZENek edytował ten post 10:19, 16.05.2017
Była: Honda Accord 1.6 LS Moje Acco CG7
Jest: Honda Accord 2.0 Sport
#23
Napisano 20:48, 16.05.2017
no właśnie te stuki raz są głośniejsze, raz cichsze, ale cały czas są,
w moim przypadku wątpię żeby były to amortyzatory
mam wrażenie że to jakaś mała (o małej masie) część lata ale co by to mogło być...jakieś inne pomysły poza zawieszeniem??
#24
Napisano 01:18, 17.05.2017
Sprawdź złącze elastyczne wydechu czy w nim się coś nie ogania .
#25
Napisano 14:46, 19.05.2017
#26
Napisano 21:03, 20.05.2017
Bez problemu, ew. postukaj po tym ale nie za mocno
#27
Napisano 21:52, 20.05.2017
Po opisie widzę że masz ksenony,sprawdzałeś cięgna od poziomowania?
#28
Napisano 09:06, 21.05.2017
Mam ten sam objaw, stuka mi wlaśnie na nierównościach, progach zwalniających, drodze z kostki brukowej, tyle że stuki pochodzą z lewej strony z tyłu. Jakieś podpowiedzi co to może być? Takie pukanie jakby w bagażniku cos podskakiwało plastikowego, albo wykładzina bagażnika, ale juz próbowałem wszystkiego, wywaliłem wszystko co było w bagażniku, nawet zapasówke na próbę i dalej stuka. Wymienione łączniki stabilizatora, gumy stabilizatora, i dalej puka, żadnych luzów nie znaleziono. Obstawiam amor, lub poduchę amora, kupiłem poduchę i liczę na to, że to akurat pomoże. Ktoś miał podobny przypadek?
#29
Napisano 11:02, 21.05.2017
U mnie stuka prawy tył - sprawdziłem wszystkie tuleje met-gum, sworzeń wahacza, łożysko, łączniki - wszystko idealne. Teraz poluję na używany amor ze sprężyną aby podmienić na próbę. Miał ktoś problem ze stukającym amorem? jest to w ogóle możliwe?
#30
Napisano 11:28, 21.05.2017
Mechanik mówił mi, że miał kiedyś podobny problem z audi tt i dopiero wymiana amorków pomogła, dlatego szukam róznych rozwiązań, bo mam nadzieje że to nie amorki
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, STUKI, TULEJE WAHACZA, SWORZNIE, MAGLOWNICA, PUKANIE
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 May 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 May 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 May 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 May 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 Apr 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych