XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 23:21, 11.03.2017
Mam problem odnośnie sterowania/przełączania pomiędzy ciepłym a zimnym nawiewem. Linka nawiewu jest martwa. Samochód nagrzany do optymalnej temperatury na panelu HI a po mimo tego leci zimne. Jeśli ręcznie przestawie przepustnice na weżu pod maską to jest w kabinie ciepło, tak że zapchanie nagrzewnicy nie wchodzi w grę. Po od pięciu linki od tej przepustnicy jest ona dość luźna. Nie mam pojęcia czy to tak ma być czy może jakiś czujnik powoduje że linka nie jest sterowana. Szukałem drugiej strony tej linki ale totalnie nic nie mogę znaleźć gdzie i którędy ona biegnie. Auto mam tydzień problem występuje od samego początku.
Jest ktoś wstanie mi pomóc i powiedzieć gdzie szukać?.
2008r diesel
#2
Napisano 02:01, 12.03.2017
U mnie problem jest taki sam, leci letnie powietrze. Nie wiem od czego zacząć poszukiwania.
#3
Napisano 02:26, 12.03.2017
#4
Napisano 09:58, 17.11.2022
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, ogrzewanie
VIII
Mechanik →
Silniki →
Czarny dum z wydechuNapisany przez Marek21 , dziś, 09:14 VIII, Silnik |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Silniki →
Panewki oporowe do silnika R20A3Napisany przez Mariusz Vgen , 14 maj 2024 VIII, Panewki |
|
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ napędowy →
„Świergotanie” spod maskiNapisany przez Jerv , 13 maj 2024 VIII |
|
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wypadanie zapłonów - dziwny przypadekNapisany przez Wlr , 13 maj 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak pozycji,mijania,tablicy .Napisany przez StanleyX , 11 maj 2024 VIII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych