Zobacz jak wygląda wirnik(zdemontuj rury,złap palcami wirnik i zweryfikuj luz poprzeczny i osiowy.Zdemontuj najniższą rurę układu i sprawdź czy stoi tam olej.Najgorzej wygląda sprawa jeśli wirnik przemieli i pójdą opiłki w układ(wtedy nie wyczyścisz już dokładnie chłodnicy powietrza i przy zamontowaniu zregenerowanego turbo pociągnie wszystko do układu i regeneracja od nowa.Przed założeniem regenerowanej turbiny dokładne mycie odlotu.Wszystkie rury chłodnica powierza.Ma nie być grama oleju w do locie.Wymiana oleju i filtra oleju oraz powietrza.Na regeneracje masz gwarancję obowiązkowo faktura dla potwierdzenia.Potem fachowy montaż według tego co napisałem.Sterylność i czystość przy składaniu.Jeśli turbo masz w stanie agonalnym może dojść do uszkodzenia uszczelnień wirnika.Wtedy silnik wyciągnie cały olej z miski jak go nie wyłączysz przed tym jak się robiegnie.Podstawa to pewna zregenerować fachowo turbina.
Po zamontowaniu turbo przed podłączeniem zasilania olejem musisz puścić trochę oleju na łożyskowanie wirnika.Po takim zabiegu kręcisz palcami wirnikiem w celu rozprowadzenia oleju(ochrona przed suchym startem) Pierwsze odpalenie poprzez samo kręcenie rozrusznikem aż ciśnienie dojdzie do turbo.Wtedy dopiero odpalaj silnik i nie wkręcasz go na obroty.
Ale za nim do tego dojdzie to zweryfikuj czy jest potrzeba aby ją robic.Zrób test dynamiczny w trakcie jazdy.W parametrach powinieneś mieć wykaz ,,aktualne i wymagane,, ciśnienie doładowania.Dopiero po diagnozie na końcu wymiana na inne turbo.Sprawdzenie VTG i płynności poruszania oraz jej zakres.Sprawdzenie elektryczne i podciśnieniowe elektrozaworu sterowania VTG.Diagnozę zrobisz w dobrym warsztacie z diagnoskopem.
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 16:55, 23.02.2017