XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
jak Wam ? chodzi automat
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:33, 20.10.2008
czy ktos z Was moze smiga automatem? moj chodzi i zmienia biegi w pieknym stylu, aczkoleiwek zdarza sie ze niekiedy jakby "zrywa"... zmiana biegow jest agresywna ... czy to normalne ? zdarza sie to na niskim biegu ( na 2gim , albo 3cim przelozeniu ) ..
dzieki za poswiecona uwage
#2
Napisano 11:16, 02.11.2008
ps. w sumie daleko tej skrzyni do automatów typu DSG, ale to konsrtukcja przecież jeszcze z XX wieku i chyba z tego co wiem ma więcej wspólnego z manualną niż innego automaty z tego okresu...a jeśli chodzi o trwałość też nie jest źle.
#3
Napisano 11:34, 02.11.2008
Tak jak kolega wyżej napisał - w dolnym zakresie obrotów brak jej wigoru, jednak w górnych granicach to już prawdziwy VTEC
No i niestety Vmax też ograniczony przez AUTOMAT
A mogła by więcej, bo obrotomierz ma jeszcze rezerwę
Ogólnie jest nieźle.
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:17, 11.03.2009
#5
Napisano 10:53, 11.03.2009
#6
Napisano 09:58, 14.03.2009
F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)
#7
Napisano 23:34, 14.03.2009
Jeśli chodzi o mnie to nie wiem dokładnie ile - ale 210km/h to pękło napewno
Na seryjnym silniku?
Uf, jesteś pewny??
Katalogowo f18b2 ma 205, a wiadomo że przebieg robi swoje.
Druga sprawa że to że obrotościomierz ma zapas to nic nie znaczy,
tak jak to że "wydaje się że jeszcze szybciej by poszła", jak często się słyszy.
To tak jakby mówić "wydaje mi się że mam więcej koni niż mam".
Tak jak kolega wyżej napisał - w dolnym zakresie obrotów brak jej wigoru, jednak w górnych granicach to już prawdziwy VTEC
Co do prawdziwego VTEC. To te nasze silniki to ten VTEC mają ledwo wyczuwalny, na
1 i 2 jeszcze go czuć (nie tylko słychać), a na 3 to już trzeba znać silnik żeby wyczuć.
To jest według mnie VTEC:
Sorki że się czepiam, ale coś taki mam humor
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#8
Napisano 20:32, 18.03.2009
Mówiłeś VTEC (prawdziwy) to posłuchaj tego:
#9
Napisano 21:02, 18.03.2009
a gdzieś (postaram sie poszukać) czytałem że musi być na biegu.
Jak na H to brzmi jak piard.
W moim filmiku lepiej to widać, agresję tego B16.
Żeby nie było offtopowo to powiem że automat u mnie nie działa, mam manuala.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#10
Napisano 09:26, 21.03.2009
#11
Napisano 15:37, 21.03.2009
Pozdro.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#12
Napisano 19:54, 23.03.2009
Ogolnie jesli przy zmianie biegow w automacie czujemy jakby zeslizgiwanie sie biegow albo tzw szarpanie to generalnie zly objaw. Zuzywaja sie tarczki sprzegielek czy cos takiego.
Jezeli u Ciebie dzieje sie to wyraznie przy wiekszym obciazeniu silnika/skrzyni, czyli przy jezdzie np pod gore albo przy bardzo agresywnym przyspieszaniu to raczej oznaka, ze trzeba zaczac skrzynie oszczedzac albo planowac jej naprawe.
Byly jeszcze sugestie na sieci, ze mozna sprawdzic poziom oleju w skrzyni bo czasami podobne objawy szarpania wystepowaly przy zbyt niskim jego poziomie.
Ogolnie sprawa wyglada tak, ze skrzynia sie sama nie naprawi a objawy z czasem zaczna sie powiekszac. Zaleca sie jak najszybsza naprawe skrzyni przy poglebiajacych sie anomaliach w jej dzialaniu. Dluzsze uzytkowanie wadliwej skrzyni pociagnie w konsekwencji wiecej kosztow przy naprawie.
Naprawa w doswiadczonym zakladzie zalatwi temat na dlugi czas ale pociagnie tez po kieszeni nawet ok 2500-3000pln. Tu bym nie polecal kupna uzywanej skrzyni, gdyz u mnie siadla taka uzywka po pol roku i niestety trzeba bylo ja i tak naprawiac. Przezylem to w moim poprzednim autku - toyocie, czego nikomu nie zycze. :-/ ps. po tych traumatycznych przezyciach powiedzialem, automatom podziekuje przynajmniej na jakis czas.