Mnie tez ten temat juz zaczyna irytowac. Nie twierdze ze tysiac ani tymbardziej powyzej to normalny stan dla rozgrzanego silnika. Ale takie 800 z hakiem jak najbardziej mozliwe podczas obciazenia alternatora i slabym aku. A Matio447 tez nie okreslil w jakich warunkach te obroty pokazuje (wlaczone swiatla itp).
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 21:12, 04.09.2015
#17
Napisano 21:35, 04.09.2015
w miare jak go przegazuję to spada do 1 tys i pozniej jak się silnik rozgrzeje to zostaje na 1 tys, nie ma skoków na obrotach ew. o 1 setke.
4. Sprawdzić obroty biegu jałowego w warunkach bez obciążenia: reflektory, dmuchawa, wentylator chłodnicy, klimatyzacja muszą być wyłączone.
Obroty biegu jałowego powinny wynosić: Silnik K24A3: M/T 600±50 obr./min. (min.-1) A/T 650±50 obr./min. (min-1) (w położeniu P lub na luzie)
Silnik K20A6: M/T 650±50 obr./min. (min-1) A/T 650±50 obr./min. (min-1) (w położeniu P lub na luzie) 5. Przez 1 minutę pozostawić silnik na biegu jałowym przy dużym obciążeniu elektrycznym (włączyć układ klimatyzacji, nastawić temperaturę na maksymalne chłodzenie, dmuchawę na wysokie obroty, włączyć ogrzewanie tylnej szyby i światła drogowe).
Obroty biegu jałowego powinny wynosić: M/T 720±50 obr./min. (min-1) A/T 800±50 obr./min. (min.-1) (w położeniu [P] lub na luzie)
UWAGA: Jeśli obroty biegu jałowego odbiegają od wymaganych, przeprowadzić procedurę uczenia obrotów biegu jałowego ECM/PCM. Jeśli obroty jałowe są nadal nieprawidłowe, przejść do usuwania usterek wg objawów.
#18
Napisano 14:02, 05.09.2015
Link do procedury nauki wolnych obrotów coś się skiepścił.
#19
Napisano 13:19, 06.09.2015
u mnie po odpaleniu zimnego 1200-1300obr/min ( na pewno nie 1400-1500), rozgrzany z włączonymi światłami 800, z wyłączonymi 650
#20
Napisano 10:20, 07.09.2015
mati0447 ma auto z 2006 r. a tm jest K20z... Co do poliftowych 2.0 to tam jest tak że licznik pokazuje obroty 900 a skaner 700 .... Przez normalne obroty około 650 ludzie kręcą linaki czujnikami bo twierdzą , że mam być 900 i dlatego tak się dzieje .....
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Accord VII 2.0
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 May 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 May 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 May 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 May 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 Apr 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych