XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Podskakujący przód
#1
Napisano 19:24, 28.12.2009
Amorki są sprawne - tydzień temu było jakieś 75%. Przy mrozach miałem mały luz na gumie górnej amortyzatora - wtedy to sprawdzałem zawieszenie.
Luz był na gumie nr 7
Całość jest skręcona i nie da się dokręcić. Pytanko - czy można rozkręcić - odkręcić nakrętkę 16, zdjąć podkładkę 6 i wymienić tą gumę bez wystrzelenia amorka?
Ewentualnie co innego mogłoby powodować takie objawy?
#2
Napisano 19:44, 28.12.2009
#3
Napisano 20:15, 28.12.2009
Ciekaw jestem czym to może być spowodowane, skoro zawiecha ok. Ewentualnie wiatr od przodu i TIR z boku miały znaczenie.
#4
Napisano 00:32, 29.12.2009
Ewentualnie co innego mogłoby powodować takie objawy?
i nadal skacze czy to było chwilowe?
bo jeśli cały czas to może któryś przegub albo któraś poduszka silnika
a jeśli chwilowe to nie jeździj z taką prędkością, bo Ci któryś element karoserii się odrywa...
#5
Napisano 22:16, 04.06.2010
Co oprócz gum nr 7 pasowałoby wymienić i czy da się to zrobić bez wyciągania amorka - odkręcając tylko śrubę amorka.
Czy żeby wymienić dolną gumę nr 7 trzeba wyjmować amorek?
No i czy po odkręceniu nic mi nie wystrzeli?
#6
Napisano 00:19, 05.06.2010
odkopuję temat - mam zamiar wymienić trochę gum w zawieszeniu i zastanawiam się nad łożyskami amortyzatorów przednich.
nie ma czegoś takiego (łożysk) w tej konstrukcji
bez wyciągania całości raczej się tego nie robi, bo jeśli odkręcisz śrubę amorka (16) i tłok zostanie wciągnięty do środka to nie wiem, czy ktoś podejmie się wyciągnięcia w takim stanie amortyzatora/sprężyny z auta
już nie pamiętam, czy pod okręceniu śruby amorka da się od góry łatwo wyciągnąć górną 7 na zamontowanym amortyzatorze, ale do sprawdzenia/wymiany masz jeszcze dolną 7, 10, 11 i 13
#7
Napisano 09:34, 05.06.2010
#8
Napisano 11:06, 05.06.2010
Tłoka nie wciągnie ale da radę wymienić tylko gumę 7
Tylko górną gumę nr 7, czy obie? Chyba bezpieczniej będzie ściągnąć sprężyny i wymienić całość na spokojnie.
Czyli wymieniam 2x 7, 10, 11 i 13. Oczywiście nakrętki amorka też nowe.
Jak sprawdzić stan wahacza bez jego ściągania - na opuszczonym aucie nie ma żadnego luzu. Nic nie stuka.
Oczywiście sprawdzanie przez szarpanie kołem.
Na stacji kontroli nic nie pokazało - a jednak skrzypi sobie jak wilgotno - po przeczytaniu historii queen zaczynam się obawiać.
#9
Napisano 21:49, 05.06.2010
na pytanie o stan wahacza nasuwa się odpowiedź: do wymiany jeśli krzywy lub pęknięty
ale pewnie chodzi o sworznie
górny sworzeń sprawdza się na opuszczonym aucie łapiąc za górną część koła i szarpiąc - jeśli zużyty to słychać stuki
dolny sworzeń przy podniesionym aucie - jego guma ma nie być pęknięta, a przy podważaniu go z każdej strony np. małym łomem ma nie być luzów
na stacji kontroli nic nie wykazało, bo maszyny nie zasymulują powyższych czynności, a ręcznie to im się nie chce sprawdzać (lub nie potrafią) LUB wszystko jest w porządku
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych