XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Pedal sprzęgła ciężko pracuje i nie odbija od końca.
#1
Napisano 15:58, 02.06.2016
#2
Napisano 20:27, 02.06.2016
Możesz spróbować jeszcze odpowietrzyć układ przy wysprzęgliku ale raczej wygląda na to, że masz do wymiany pompę sprzęgła (nie ma przypadkiem wycieku w okolicach pedału ?)
Happy Owner Never Drives Anything else.
#3
Napisano 18:35, 18.07.2016
#4
Napisano 12:32, 19.07.2016
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
#5
Napisano 13:06, 20.07.2016
#6
Napisano 13:36, 20.07.2016
Na pompie trzeba podregulować.
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
#7
Napisano 08:39, 26.07.2016
Użytkownik Krzysiek421 edytował ten post 09:16, 26.07.2016
#8
Napisano 09:17, 26.07.2016
http://japancars.ru/...&nplblk=B__2322
A numer 22
39
i 3
od czego jest?
Odkręć nakrętkę kontującą, obracaj trzpieniem do momentu skasowania luzu na trzpieniu i bolcu nr 7, wkręć trzpień 1 obrót, zakontruj nakrętkę i sprawdź czy jest lepiej.
Luz MUSI być. Nie możesz skasować na zero.
#9
Napisano 11:56, 31.07.2016
#10
Napisano 13:34, 31.07.2016
Nic nie cieknie do środka? Płynu nie ubywa?
Wygląda jakby pompa nie trzymała ciśnienia i puszcza między jednym a drugim uszczelnieniem i wywala płyn z powrotem do zbiorniczka.
Co ciekawe u mnie V gen Aerodeck nowa pompa TRW robi to samo. Bo płynu nie ubywa.
#11
Napisano 21:15, 01.08.2016
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII
VIII
Mechanik →
Silniki →
Kolektor dolotu, przepustnica - moment dokręceniaNapisany przez kaer14 , wczoraj, 14:38 VIII |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Silniki →
Czarny dum z wydechuNapisany przez Marek21 , 16 maj 2024 VIII, Silnik |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Silniki →
Panewki oporowe do silnika R20A3Napisany przez Mariusz Vgen , 14 maj 2024 VIII, Panewki |
|
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ napędowy →
„Świergotanie” spod maskiNapisany przez Jerv , 13 maj 2024 VIII |
|
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wypadanie zapłonów - dziwny przypadekNapisany przez Wlr , 13 maj 2024 VIII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych