XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#46
Napisano 23:40, 07.01.2017
#47
Napisano 23:48, 07.01.2017
Jak Hondata albo Ecutek zrobi coś do K24Z3 to będę ich pierwszym klientem. Ten silnik wg mnie ma ogromne rezerwy momentu, nawet biorąc pod uwagę, że głowica jest beznadziejna.
#48
Napisano 23:57, 07.01.2017
#49
Napisano 20:20, 09.01.2017
Jak Hondata albo Ecutek zrobi coś do K24Z3 to będę ich pierwszym klientem. Ten silnik wg mnie ma ogromne rezerwy momentu, nawet biorąc pod uwagę, że głowica jest beznadziejna.
Hondata pisze ze nigy nie robili i nie zrobia do 8 gena nic na europe. dlacego takie podejscie cholera wie ....
#50
Napisano 20:30, 09.01.2017
#51
Napisano 21:47, 09.01.2017
Hondata pisze ze nigy nie robili i nie zrobia do 8 gena nic na europe. dlacego takie podejscie cholera wie ....
Chyba na przedlifta coś jest z 8gen Accorda, dopiero nie ma na poliftowego 8gena. Niemniej jednak lipa straszna, bo chętnych mogłoby się znaleźć niemało.
#52
Napisano 21:58, 09.01.2017
Chyba na przedlifta coś jest z 8gen Accorda, dopiero nie ma na poliftowego 8gena. Niemniej jednak lipa straszna, bo chętnych mogłoby się znaleźć niemało.
O jak na przedlifta to proszę o info
#53
Napisano 22:08, 09.01.2017
A zobacz tutaj: https://www.hondata....2008-2010-nonus
Wpisz tam w bazę nr komputera i wyskoczy Ci, czy jest supportowany czy nie.
Tylko że nawet strojenie ep3 czy fn2 jest łatwiejsze. Gdzie ep3 jest z tych samych lat co accord 7 gen .
W sumie dla żadnego z tych silników czy to K20A2, K20Z4, K24A3 czy też K24Z3 nie powinno być różnicy. To jest tylko widzimisie producenta żeby zrobić odpowiedni wzorzec do flashowania komputera. Te silniki nie różnią się aż tak bardzo, a z pewnością nie na tyle, aby stanowiło to problem. Zapewne oni nie postrzegają Accordów jako odpowiednia baza do ew. późniejszej sprzedaży tych komputerków. Ale moim zdaniem tu się sporo mylą...
#54
Napisano 22:32, 09.01.2017
#55
Napisano 08:06, 12.01.2017
Accord 7 gen można stroic na sterowniki z acury i hondata to jest jedyna opcja tylko koszt jest ogromny
Mozesz napisac cos wiecej nt kosztow?
#56
Napisano 08:25, 12.01.2017
#57
Napisano 08:31, 12.01.2017
A komputer jest plug and play? Wszystkie wiazki itd?
#58
Napisano 08:54, 12.01.2017
#59
Napisano 11:23, 09.02.2017
trochę śmietnik zrobiliście bo temat dotyczył dolotu.. i o ile kojarzę do R20.. po założeniu 3 calowej rury na dolot.. objaw jest taki, że auto się dusi i obroty wariują.. nie miałem opcji podłączyć HDS.. bo wszystko zdalnie.. podejrzewam - że wystarczy zapiąc HDS zresetować tam przepustnice (uprzednio czyszcząc ją) i będzie po problemie.. można pobawić sie w testy w Wawie ale nie mam R20 ..
Ja zrobiłem u siebie dolot na 3" rurze jest zdecydowanie lepiej auto lepiej oddycha.. i dźwięk ma mega fajny jak poskładam wszystkie elementy układanki - bede szedł dalej z programem..
w k24z3 w Automacie można za pomocą flashpro modyfikować ustawienia - z tego co piszą za wielką wodą
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, Dolot, CAI, Stożek
VIII
Mechanik →
Silniki →
Czarny dum z wydechuNapisany przez Marek21 , dziś, 09:14 VIII, Silnik |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Silniki →
Panewki oporowe do silnika R20A3Napisany przez Mariusz Vgen , 14 maj 2024 VIII, Panewki |
|
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ napędowy →
„Świergotanie” spod maskiNapisany przez Jerv , 13 maj 2024 VIII |
|
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wypadanie zapłonów - dziwny przypadekNapisany przez Wlr , 13 maj 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak pozycji,mijania,tablicy .Napisany przez StanleyX , 11 maj 2024 VIII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych