XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 22:27, 15.03.2016
#32
Napisano 14:54, 28.03.2016
Witam i wszystkiego dobrego na te święta przy okazji
Małe info co do tematu.
Ponieważ po reklamacji i wymianie żarników nie wiele się zmieniło i światło nadal pływało, do tego było słabe i dość mocno niebieskie, postanowiłem zakupić na własną rękę inne przetwornice. Dalszą reklamację zostawię sobie na później.
Zdecydowałem się na przetwornice Slim AC 55W (4,5A). I co ? Już po wymianie jednej po prawej stronie auta różnica była ogromna, mimo, że prawy klosz mam zdecydowanie bardziej sfatygowany (do polerki) a soczewkę mocniej zabrudzoną.
Ogólne wrażenia do zestawu. Całe pole światła mimo zastosowania dość zimnej barwy żarników 6000K (35W) jest naprawdę mocno białe i co ciekawe o raczej ciepłej barwie. To na plus bo nie rzuca się w oczy, czyli mniejsze ryzyko ewentualnej kontroli przez policję, przy okazji wioski nie robi i więcej widoczności w deszczu będzie. Niebieska poświata jest jedynie widoczna na samym odcięciu światła, ale jest mało dostrzegalna. Z kolei patrząc na lampy z przodu, sama czysta mocna biel. Sytuacja jest dokładnie taka jak na filmie z BMW, który zapodałem wcześniej w tym temacie.
Same przetwornice są też bardzo kompaktowe. Pojedyncza jest nie wiele większa od dwóch pudełek zapałek
Wszystko bez większych problemów zamknąłem w puszce lampy więc nic nie widać pod maską. Montaż jest dziecinnie prosty i zajmuje jakieś 20min.
Żeby się nie rozpisywać, dla zainteresowanych.
Podstawa to przetwornica o prądzie zmiennym (AC) i z taką dodatkową puszeczką na kablu (to coś typu regulatora napięcia). TYLKO TAKICH TRZEBA SZUKAĆ !
W stosunku do zwykłych, popularnych przetwornic DC światło jest wtedy nieco cieplejsze, mocniejsze i nic nie mruga, pływa itd. Moc znamieniowa 35/55W to druga kwestia.
Z tymi założeniami, poniżej dam przykłady zestawów, które wg mnie będą się sprawdzać:
Slim 35W (AC !) 4300K (barwa ciepła, stosunkowo mocne światło)
Slim 35W (AC !) 5000K (barwa nadal dość ciepła, stosunkowo mocne światło)
Slim 35W (AC !) 6000K (barwa zimna z niebieskim odcieniem, światło trochę mniej efektywne)
Slim 55W (AC !) 5000K (barwa ciepła, bardzo mocne światło)
Slim 55W (AC !) 6000K (barwa nadal ciepła (granica), bardzo mocne światło)
Myślę, że przy 55W i założeniu nawet żarnika 8000K nadal nie byłoby to niebieskie światło, a jedynie wpadałoby w niebieskie, jeżeli ktoś by chciał takiego efektu.
Z kolei przy tej mocy darowałbym sobie 4300K, chyba, że ktoś chce mieć rzeczywiście jeszcze bardziej ciepłą barwę.
W moim odczuciu trafiłem idealnie i optymalnym rozwiązaniem jest zestaw 55W/6000K.
Pokuszę się nawet o stwierdzenie, że światło jest mocno zbliżone do obecnych OEM instalacji LED w fabrycznych autach, ustępując może nieznacznie mocą.
Link do przykładowej oferty (taką nabyłem) http://sklep.kom-max...f32600b67af034c
Mam nadzieję, że komuś pomogłem w wyborze
Podziękowania dla Kolegów skubiszek i h1tman za przekazanie cennej wiedzy w temacie
Użytkownik SimRacer edytował ten post 15:22, 28.03.2016
#33
Napisano 18:07, 28.03.2016
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#34
Napisano 18:38, 28.03.2016
czy pod wyżej wymieniona przetwornice można podłączyć oryginalny żarnik d2r/d2s ?
czyli w tych hidach główny powód problemów z dobrym swieceniem w porównaniu do ori xenona jest przetwornica?
ori zestaw jest z przetwornicy zapłonika i żarnika xenon, a tu nie potrzeba zapłonnika?
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#35
Napisano 20:39, 29.03.2016
@Skubiszek, to czy przetwornica będzie miała na wyjściu prąd zmienny czy stały nie pozostaje bez znaczenia w kwestii poprawnej emisji światła, jak i szybszego zużycia żarnika. Dotyczy to zwłaszcza słabszych 35W z 3,2A.
Inna sprawa, że chinole raczej nie robią przetwornic 55W 4,5A, które by dawały prąd stały i one (tak jak te które zakupiłem), mają wyraźne oznaczenie AC zarówno w specyfikacji jak i na tabliczce znamionowej. Jednak uwagę na to jak wspomniałem, należałoby zwracać szczególnie w przypadku właśnie tych słabszych przetwornic, których jest zdecydowanie więcej na rynku.
@slasz129, masz przetwornice i żarniki plus okablowanie na którym znajduje się zapłonnik. W zestawach bez osobnego zapłonnika nie działa to dobrze.
Użytkownik SimRacer edytował ten post 20:40, 29.03.2016
#36
Napisano 09:01, 30.03.2016
Czyli tak, mam lampy ori z accorda 7 kombi na h1,
do legalnych xenonów brakuje, spryskiwaczy, samo poziomowania, homologacji na lampie, odbłysnika przesłony i komplet xenon(przetwornica palnik)
Ktos pisał ze lampy z acco wszystkie maja homologacje na xenon, a na niektórych lampach jest d2s a na niektórych nie ma?
spryski moge załozyc takie? http://allegro.pl/ne...5740720011.html
odbłysnik, przesłona zakładam z lampy xenon czyli swaitło mam idealne jak w ori lampie, , oraz palnik i przetwornica hid- czy będzie to legalne?
samopoziomowanie to dalszy temat ale do zrobienia.
moze ktoś napisac czy załozenie, do zwykłych lamp: lustra przesłony z xenon, palnika i przetwornicay hid na d2s, sprysków wyzej wymienionych i kiedys samopoziomowania, bedzie to legalne? co z ta homologacja której chyba nie ma na reflektorze z h1.
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#37
Napisano 09:23, 30.03.2016
Reflektor musi mieć homologocje na źródło światła z lampy wyładowczej. Jeśli takiej nie ma to możesz zrobić odbłyśnik ze złota a i tak nie będzie to legalne....... Reflektor z H1 ma homologacje na żarówkę H1 a reflektor Xenon tylko na Xenon.
Użytkownik h1tman edytował ten post 09:24, 30.03.2016
#38
Napisano 09:29, 30.03.2016
@slasz129, homologację na ksenon ma każda lampa w 7gen. - proszę sprawdź oznaczenia na swojej lampie i rozszyfruj je...
Przeróbka zrobiona tak jak planujesz (oczywiście z samopoziomowaniem) będzie legalna...
Pozdrawiam
Tomek
P.S. opisy masz np. Oznaczenia i symbole lamp samochodowych, czy Oznaczenia na szybach reflektorów i lamp samochodowych
#39
Napisano 10:45, 30.03.2016
Reflektor z H1 ma homologacje na żarówkę H1 a reflektor Xenon tylko na Xenon.
Nie zawsze tak jest, mój brat w Civicu Ufo ma na lampach homologację zarówno na Xenon D2S jak i na żarówkę h7.
#40
Napisano 10:50, 30.03.2016
Czyli tak, mam lampy ori z accorda 7 kombi na h1,
do legalnych xenonów brakuje, spryskiwaczy, samo poziomowania, homologacji na lampie, odbłysnika przesłony i komplet xenon(przetwornica palnik)
Ktos pisał ze lampy z acco wszystkie maja homologacje na xenon, a na niektórych lampach jest d2s a na niektórych nie ma?
spryski moge załozyc takie? http://allegro.pl/ne...5740720011.html
odbłysnik, przesłona zakładam z lampy xenon czyli swaitło mam idealne jak w ori lampie, , oraz palnik i przetwornica hid- czy będzie to legalne?
samopoziomowanie to dalszy temat ale do zrobienia.
moze ktoś napisac czy załozenie, do zwykłych lamp: lustra przesłony z xenon, palnika i przetwornicay hid na d2s, sprysków wyzej wymienionych i kiedys samopoziomowania, bedzie to legalne? co z ta homologacja której chyba nie ma na reflektorze z h1.
Winno być tak jak prawi Statom, więc lecisz z tematem
..reszta w odpowiedzi na PW
#41
Napisano 21:45, 21.04.2016
Z oznaczeń na lampie wynika że mój accord 2005 ma homologacje na mijania i drogowe tylko na zwykłe H1.
**************************************************
#42
Napisano 22:14, 21.04.2016
Domino.pl, rozumiem, że masz lampy OEM?
Jeśli możesz wrzuć fotkę oznaczeń na lampie.
Pozdrawiam
Tomek
wysłane z fona
#43
Napisano 07:14, 22.04.2016
Pzd.
#44
Napisano 07:58, 22.04.2016
mylisz się co do jednego- przesłona w accordzie nie jest "regulowana" jak np w mazdzie czy audi. Tu jest po prostu uformowana w ten sposób, że robi się _/_/.
Przedwczoraj miałem przegląd, owszem mam tak ustawione światła _/_/ ale diagnosta zobaczył spryski, regulacja działa i powiedział, że jest ok mimo, że nie jest "moim znajomym" i mógł bym mi dowód zatrzymać.
Co do przesłony, można ją przerobić - przesłone będe modyfikował tak aby świeciła lampa tak jak xenon fabryczny. Co prawda odbłyśnik jest ciut inny ale w odłyśniku h1 też uzyskujemy dość szeroki kąt świecenia co nie ograniczy widoczności szczególnie na pobocza
Użytkownik skubiszek edytował ten post 07:59, 22.04.2016
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#45
Napisano 07:33, 25.04.2016
Ja nigdzie nie pisałem o rególacji przesłony T-D.
A ha H1 nie miałeś lini przostej pomiędzy "cieniami P i L reflektora.
Owszem nie ma tragedji przy odbłyśniku z H1, ale jest zupełnie inna geometria i koncentracja rozproszenia światła. I to widać gdy zamontuje się odbłyśnik do D2S.
Użytkownik NEO NFS edytował ten post 07:37, 25.04.2016
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, HID
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 May 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 May 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 May 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 May 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 Apr 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych