U mnie poniżej 10 nie zejdzie .Jazda w mieście .A co sprzęgieł to tez nie wytrzymuj ą w Pb rewelacyjnych przebiegów.Podobnie w CRV 2.0
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 14:38, 15.01.2016
#32
Napisano 15:14, 15.01.2016
Spalanie w ON na poziomie 6 to nie jest dużo jak na tak ciężkie auto. Też należy dodać, że przyspieszenie w ON jest dużo lepsze niż 2.0 PB szczególnie w zakresie 80 km w górę.
Poza tym Panowie cena paliw na stacji obecnie nie robi wielkiej różnicy przy 1-2 l na 100 km.
#33
Napisano 15:31, 15.01.2016
Cena paliw różnicy nie robi, ale cena nowego diesla to kosmos. 2.2 150km Lifestyle kosztowało tyle co 2.4 Type S / Executive co do elastyczności to już różne opinie są, takie 2.0 ciągnie na 2 do 115, na 3 do 150, dla mnie 2.2 w ogóle nie jedzie w stosunku do 2.0, ale to mówię, różnie tam ludzi wgniata w fotel
#34
Napisano 15:56, 15.01.2016
Cena paliw różnicy nie robi, ale cena nowego diesla to kosmos. 2.2 150km Lifestyle kosztowało tyle co 2.4 Type S / Executive co do elastyczności to już różne opinie są, takie 2.0 ciągnie na 2 do 115, na 3 do 150, dla mnie 2.2 w ogóle nie jedzie w stosunku do 2.0, ale to mówię, różnie tam ludzi wgniata w fotel
Tylko diesel jest zawsze lepiej wyposażony w podstawie niż benzyna. Żeby dobrze doposażyć PB to cena będzie zbliżona do diesla. To co piszesz ile ciągnie na poszczególnych biegach to nie jest elastyczność . Jedź na czwartym biegu 60km/h i wciśnij gaz do końca, twoje 2.0 PB będzie stało w miejscu, a 2.2 ON wypruje jak rakieta.
Użytkownik dawidek106 edytował ten post 15:59, 15.01.2016
#35
Napisano 16:59, 15.01.2016
ja mam takie spalanie 8-8.3 przy dynamicznej jeździe, średnie z ostatnich 5tyś 8L. , mógłbym zejść niżej, ale lubię sobie pocisnąć. VIII 2.0 po lifcie tyle pali, nawet na autocentrum średnia spalania ze wszystkich opinii wynosi około 8.3 dla tego silnika. Temat dotyczy acco VIII, pisanie, że w on mniej się rzeczy psuje niż w bp pozostawię bez komentarza.
trasa to dla mnie 140-160, wątpię żeby on wzięło przy tej prędkości 5.5L
Ciekaw jestem ile spali 2.0 przy 160 km-h. Z resztą nie słyszałem jeszcze żeby ktoś miał w 2.0 i palił mu poniżej 8 litrów. A opierania się na opiniach autocentrum przemilczę. Z resztę temat rzeka, każdy ma inne "miasto" każdy ma inne trasy i określenie na dynamiczną jazdę, także tak można by było pisać i pisać.
Generalnie temat jest tutaj, u mnie spalanie w VII przy zapitalaniu wychodzi takie:
http://www.accordklu...cordy/?p=712400
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#36
Napisano 20:14, 15.01.2016
Ciekaw jestem ile spali 2.0 przy 160 km-h
bardzo łatwo to sprawdzic, wystarczy że ktoś wyjedzie na expresówke lub autostrade i po wyzerowaniu kompa przez 10 min utrzyma taką prędkość i spalanie wyjdzie, ale wg mnie bliżej 10l/100km będzie niż 8l/100km.
Użytkownik Maxell edytował ten post 20:15, 15.01.2016
#37
Napisano 22:11, 19.01.2016
bardzo dobry silnik , prócz dpf nic się nie dziele. kupując diesla pamiętaj robić duże przebiegi w trasie, nie mulić silnika. odwdzięczy się dłuższą żywotnością i cichą pracą zwłaszcza przy odpalaniu w zimę.
jak twój diesle przy - 15 stopniach chodzi jak ciągnik to znak że coś się dzieje z układem wydechu najprawdopodobniej zaczyna się zapychać i dobrze wtedy gdzieś pojechać w trasę.
to wszystko - zrobiłem już 150 tyś i nic.
albo wszystko dopiero przede mną.
kolego o jakich tu przebiegach mówisz 20km 30km czy duzo duzo wiecej
#38
Napisano 23:02, 19.01.2016
. No chyba, że ktoś kupuje Acco, żeby mknąć poboczem 90km, a na autostradzie 120 (są tacy pacjenci) to będzie palił 7-7.5,
Mi przy takiej jezdzieicdti spala ok 5.5.
Korki + wiecej dynamiki i jest ok 6,3-6,5
Licze spalanie od prawie 100tyś km standardowo 6,5
I najlepsze jest to, czy jadę sam, czy jade w 4 osoby + bagaże, to dynamika taka sama i spalanie praktycznie też takie same i to jest największy + jak dla mnie w stosunku do benzyny, gdzie kazdy pasażer juz zamula fure i zwiększa spalanie. Wiem, bo pozostałe dwie Hondy mam w benzynie
Moje szybsze wozidło: EG9+ http://www.accordklu...sc-urban-green/
jest CN2 http://www.accordklu...00/#entry443813
Jest i trzecia Honda>> LOGO http://www.accordklu...2054-honda-logo
#39
Napisano 08:55, 20.01.2016
kolego o jakich tu przebiegach mówisz 20km 30km czy duzo duzo wiecej
witaj, tzn chodzi mi o to aby samochodem po prostu jeździć w trasy nie tylko po mieście od skrzyżowania do skrzyżowania, bo wtedy wszystko w tyłek dostanie a zwłaszcza dpf - ale to już mam opracowane bo jestem świeżo po regeneracji i mój dpf ma znów prawie 100% sprawności - koszt zaledwie 20 zł. - można - można
.. możesz nawet pojechać 10 km ale wtedy leć 150 km/h - oczywiście bezpieczeństwo na drodze jest najważniejsze. wtedy i dpf się przedmucha i układ wtrysku się oczyści i akumulator podładujesz.
tu nie chodzi o ilośc kilometrów ale w pewnym sensie styl jazdy i warunki drogowe. ja mieszkam koło warszawy i np. zamiast jechać przez centrum wawy wole jechać obwodnicą.
#40
Napisano 15:01, 20.01.2016
Bo tak naprawdę czasami lepiej nadłożyć kilka kilometrów, może więcej spali ale za to będzie samochodzik dłużej i lepiej służył.
#41
Napisano 21:02, 20.01.2016
A jakie one maja zbiorniki ile Litrów i ile tak mniej wiecej zrobice km na całym baku
#42
Napisano 22:33, 20.01.2016
65 l, do rezerwy na trasie 900-1000 km da się zrobić, w mieście u mnie w Łodzi ja robię ok 700 km
#43
Napisano 10:58, 21.01.2016
moja średnia na dzień dzisiejszy to około 5.5L ale tylko w trasie
w mieście nie przekraczam 7.
kiedyś zatankowałem pod korek - zrobiłem trochę więcej ni 1200 km., ( nie wiem ile mieści się w weżyku od baku do wlewu )
#44
Napisano 13:59, 21.01.2016
Cena paliw różnicy nie robi, ale cena nowego diesla to kosmos. 2.2 150km Lifestyle kosztowało tyle co 2.4 Type S / Executive co do elastyczności to już różne opinie są, takie 2.0 ciągnie na 2 do 115, na 3 do 150, dla mnie 2.2 w ogóle nie jedzie w stosunku do 2.0, ale to mówię, różnie tam ludzi wgniata w fotel
220 Nm w benzynie a 350 Nm w dieslu - Niuton się w grobie przewraca .....
#45
Napisano 14:44, 21.01.2016
było już o tym, takie podstawowe pojęcia motoryzacyjne, warto sobie przyswoić elementarną wiedzę, a nie rzucać liczbami
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, witam
VIII
Mechanik →
Silniki →
Kolektor dolotu, przepustnica - moment dokręceniaNapisany przez kaer14 , 17 maj 2024 VIII |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Silniki →
Czarny dum z wydechuNapisany przez Marek21 , 16 maj 2024 VIII, Silnik |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Silniki →
Panewki oporowe do silnika R20A3Napisany przez Mariusz Vgen , 14 maj 2024 VIII, Panewki |
|
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ napędowy →
„Świergotanie” spod maskiNapisany przez Jerv , 13 maj 2024 VIII |
|
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wypadanie zapłonów - dziwny przypadekNapisany przez Wlr , 13 maj 2024 VIII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych