XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Czarna perła- lakier w accordzie, totalna nieporozumienie.
#1
Napisano 17:23, 24.01.2010
Jest tak słaby i fatalny, że gorszego nie widziałem.
Nie dość, że "miszcze" z aso już na samym początku załatwili błotnik prawy (porysowany od mycia i wycierania szmatą), to podczas użytkowania tego auta przez rok jest na nim dużo rys, szczególnie na masce i błotnikach przednich.
Ostatnio np. ptaki zasrane, zesrały na masce, dachu i klapie bagażnika i te gówna jeździł na aucie ze 4 dni, bo było mroźno i nie dało się umyć, potem przyszedł cieplejszy dzień i gówna już były zaschnięte, jak się chciało to umyć, to powstało sporo rys, lakier lekko zmatowiony i widać to dośc mocno.
Z takim lakierem, to powinni mieć zakaz sprzedaży samochodów na rynkach europy.
Totalne nieporozumienie.
Macie jakieś sposoby na pozbycie si,ę takich rys na lakierze, tfu, plakatówce?!
#2
Napisano 17:33, 24.01.2010
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#3
Napisano 17:38, 24.01.2010
Widzać skoro od 10 lat maląją nim hondy to wg nich jest dobry
U mnie to samo, porysować go można wszystkim, nawet jak myjesz gąbką to się rysuje.
Ale wg mnie to wcale nie jest tak że ten czarny jest słaby a inny sa lepsze, po prostu kolego na czarnym widać nawet najmniejszą ryskę, na innych nie widać ich.
Sprawdź sobie kiedyć na innym kolorze pod światło zobaczysz, że tez są bardzo porysowane, tylko na czarnym widać a na innych już niekoniecznie.
Tak jak Mikołąj mówi SwirlX użyj, dodam że politura też ładnie maskuje rysy.
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:49, 24.01.2010
Z takim lakierem, to powinni mieć zakaz sprzedaży samochodów na rynkach europy.
Niestety, ekologia, gówniane lakiery wodno rozpuszczalne. Po pierwsze użyj tego co napisał Mikołaj, po drugie zabezpiecz auto politurą (np. Megsa) i potem silantem NTX 2.0 i oczywiście myj ręcznie.
Jak nie pomoże SwirlX to masz jeszcze ScratchX do mocniejszych rys. Wszystko kupisz u naszego kolegi z forum, Thor'a lub tu www.meguiars.pl
Więcej jak dbać o ten pseudo lakier masz też tutaj: http://www.accordklu...p?p=74685#74685
i jeszcze tu:
http://www.accordklu...p?p=67309#67309
#5
Napisano 18:02, 24.01.2010
Serwis twierdzi , że teraz takie lakiery robią , ale po którejś z kolei wizycie przy okazji reklamowania ciągle szwankującej instalacji gazowej BRC, zaproponowali odświeżenie ( lakierowanie) dachu i maski.
Ale dla mnie czarny jest najładniejszy , tylko nie ten co wpada w śliwkę bo to totalna porażka...
#6
Napisano 06:57, 25.01.2010
Jak kupowalem auto, lakier byl w wysmienitym stanie. Wystarczylo kilka razy pojechac na myjke cisnieniowa i........ mozna cale auto lakierowac. Odpryski, rysy wszystko powychodzilo na wierzch
Poza tym nigdy nie mozna utrzymac auta w czystosci. Czasami poswiece 2-3 godz na mycie, odkurzanie i polerowanie, a po przejechaniu 300 m nie widac efektow mojej pracy bo kurz osiadzie na nim
#7
Napisano 07:50, 25.01.2010
Co do lakierów: Volcano Grey zachowuje się niewiele lepiej - szczerze mówiąc boję się, co wyjdzie po zimie jak dokładnie auto umyje...
- Nie synku, to diesel...
#8
Napisano 11:41, 25.01.2010
niekoniecznie, ostatnio robiłem lakier na acco z 2009roku i czarna perła miała numer NH731P. Ale akurat kolor nie ma znaczenia bo i tak jest kryty klarem.Witaj w klubie kolego z lakierem B92P
Wszystkie nowe auta mają taki lakier do d..
Wcześniej miałem forda focusa i tamtego to paznokciami się zadrapywało :-/ próbowaliśmy reklamować... ale mogliśmy sobie pogadać.
Są fabryki które malują już całkowicie wodnymi klarami i to one są takie kichowate. Te fabryki które jeszcze używają lakierów tradycyjnych, ale o dopuszczalnej emisji substancji lotnych mają klary twarde i porządne.
Niestety przepisy ciągle są bardziej restrykcyjne i lakiery będą coraz miększe...
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#9
Napisano 13:43, 25.01.2010
#10
Napisano 17:24, 25.01.2010
Jak kupowalem auto, lakier byl w wysmienitym stanie. Wystarczylo kilka razy pojechac na myjke cisnieniowa i........ mozna cale auto lakierowac. Odpryski, rysy wszystko powychodzilo na wierzch
Po prostu miałeś odpicowane auto jak kupowałeś, dlatego tak wyglądał.
Bo nie powierz mi że po ciśnieniowej Ci się lakier zniszczył? To nie piaskowanie.
Myjka pewnie wypłukała "pic" i tak wyszło wszytko na wierzch.
No ale tak jak mówi tomi, to nie wina Hondy, tylko restrykcje Unii Europejskiej.
Polecę wam swój kolor, GY20M, kurzu, mniejszego brudu na nim nie widać.
Jak się dopieści kosmetykami i ręcznym myciem bardzo dobrze wygląda przez
dłuższy czas.
Ale niestety jak się przyjrzeć, odpryski i ryski widać.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:35, 25.01.2010
No ale tak jak mówi tomi, to nie wina Hondy, tylko restrykcje Unii Europejskiej.
nie tylko w Unii, w Japonii to samo. Acco w Japonii malowany jest takim eko-badziewiem, a turecki civic (4D) ma taki lakier że można po myciu go wycierać papierem ściernym i nic.
#12
Napisano 23:13, 25.01.2010
Mówicie, że metaliczne w accordzie też są słabe?
Nie, źle mnie rozumiesz. Piszę tylko o tym, co mnie wnerwia. Tak to jest. Nie pisze sie o tym co jest ok, tylko o tym co wkurza.Bollinger, widze, że nie jesteś zadowolony z auta... to kolejny mocno krytyczny Twój temat
WKurzają mnie niemiłosiernie dwie rzeczy w tym aucie; DPF zakichany oraz lakier. Reszta, to jest fenomen!
#13
Napisano 08:37, 26.01.2010
Metaliczne i nie metaliczne są kryte tym samym lakierem bezbarwym, więc wszystko będzie słabizna.Mówicie, że metaliczne w accordzie też są słabe?
W nowym passacie już też się to zmieniło....Jest też u mnie passat z roku 2001 i tam jest metaliczny kolor, lakier jest fenomenalny
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#14
Napisano 09:11, 26.01.2010
Tez mam B92P... (no prawie na pewno;) i paznokciem go można rysować
#15
Napisano 10:41, 26.01.2010
Mam chyba podobny problem co Wy.
A tak na marginesie: najlepiej wygląda jak jeszcze woda po myciu nie zdąży z niego spłynąć (normalnie aż lśni)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych