Sprawdzę. Czyli cewki lub wtryskiwacze(wtyczki, przewody)
Czy udało się Tobie rozwiązać problem?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 13:44, 01.10.2014
Sprawdzę. Czyli cewki lub wtryskiwacze(wtyczki, przewody)
Czy udało się Tobie rozwiązać problem?
Napisano 13:32, 05.10.2014
Witam,
Niestety tylko połowicznie. Nie pasałem długo ba nadal samochód stoi u mechanika tylko już innego. Ja wspominałem we wcześniejszych postach miałem błąd na 2i 3 cylindrze, samochód nie wkręcał się powyżej 3 tys. obrotów i cały drgał przy dodawaniu gazu. Chciałem się udać do innego mechanika, ujechałem 15 km i po ponownym odpaleniu auto zaczeło pracować i kręcić do 6 tys. Czyli można powiedzić, że samo się naprawiło podczas jazdy. Podpięcie do kompa i zero bęłedów. Byłem mocno ucieszony. Jednak na drugi dzień poranny rozruch i zapala się błąd silnika i auto przez kilka sekund nierówno chodzi. Ale przynajmniej da się jedzić, odpala ok., wolne obroty ok. i normalnie kręci do 7 tys. Jedyne co to minimalnie szarpie silnikiem podczas jazdy, jest nieco słabszy i więcej pali benzyny. Na kompie błąd P301 wypadane zapłonu na 1 cylindrze. Po skasowaniu go w ciągu dnia jeżdzę cały dzień i błąd nie wyskakuje. Na drugi dzień odpalam go rano i żóta kontrolka silnika zabija mi nastrój na cały dzień. Co to może Panowie być?. Mechanik absolutnie wymiękkka.
Srawdzone:
- cewki, wtryski, szczelność dolotu, luzy na zaworach, ciśnienie na cylindrach, ciśnienie ukłądu paliwowego
- wymienione świeczki na NGK iryda.
Stawiam skrzynkę jak ktoś mi pomoże.
Napisano 14:33, 05.10.2014
No to masz to samo co ja. Też miałem to zawsze rano, jak było wilgotno. Z czasem gdy silnik się nagrzewał i w komorze było cieplej po paru zgaszeniach/odpaleniach zapalał na 4 gary i było ok do następnego dnia.
Przejrzyj dokładnie kable wtryskiwaczy, prawdopodobnie gdzieś jest przerwa, trzeba go zlutować i zaizolować.
Napisano 19:40, 05.10.2014
Sprawdzałem dokładnie wszystkie kable i wtyczki. Samochód ma 85000 km więc naprawdę jestem mocno zaniepokojony japońską niezawodnością.
Napisano 03:06, 06.10.2014
to podjedź do ASO, powinni Ci to zrobić w ramach gwarancji jeśli jesteś 1szym właścicielem i serwisujesz auto.
Napisano 21:14, 17.01.2016
A że się tak zapytam bo mi właśnie wywalilo na bogato 300 301 302 303 304...
korekty krotkoterminowe wywalalo na 46 na zimnym silniku i lekko bylo czuc gaz na benzynie tez byly duze korekty w granicach 30
po nagrzaniu korekty wrocily na swoje miejsce tj +10 -10 dlugoterminowe ciagle stoi na 7
przy benzynie korekty wyzsze ok +5-15
cewki sprawdzane 10k km temu byly ok cisnienie w cyilndrach tez
dodatkowo wymienione 5k km temu swiece na NGK lpg
ale mialem robiona kleme kilka dni temu bo stara sie ruszala moze to byc przyczyna?
Użytkownik stalker7 edytował ten post 21:15, 17.01.2016
Napisano 22:21, 17.01.2016
Widzę że diagnozowane urządzeniem KTS (mając błędy nie kasując ich na dole masz instrukcję postępowania przypisaną do konkretnych błędów) Sprawdz dokładnie wszystkie połączenia .Najlepiej ,,przedzwonić ,, wszystkie kable (od wtrysków ,cewek) na ciągłość obwodu.Jak masz blisko do dobrego elektronika to sprawdzi
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 22:24, 17.01.2016
Napisano 08:00, 21.01.2016
sie samo naprawilo.. okazalo sie ze przy sporych mrozach(-18) dostaje w dupe reduktor(nie zaglebiajac sie w szczegoly) i rozpizguje mapki z tego zwzgledu bledy wypadania zaplonu.
Pojezdzilem troche na PB i minelo mapy same wrocily takie jak byly i gazu i pb
wczoraj znow go odpalam po calej nocy na mrozie jade jade i znow migajaca kontrolka wiec madrzejszy o doswiadczenie przelaczylem na PB dopoki sie dobrze nie zagrzal silnik i dopiero zmiana na gaz i wszystko pieknie jezdzi
Użytkownik stalker7 edytował ten post 08:00, 21.01.2016
Napisano 11:00, 18.02.2017
stalker7 tez mnie to męczyło z rana na zimnym silniku i nowej instalacji zjechałem na regulację pierwsza darmową ,podłączyli maszynę pod komputer i zmienili chyba temperaturę na listwie wtryskiwaczy gazowych , było -10 zmienili na -20 i problem przy przełączaniu na gaz i pracy na nie wszystkich garach zniknął i check sie nie zapalaja a tez mam 2.4 i notorycznie z rana po mrozach miałem to co ty wypadanie zapłonów
Napisano 11:32, 02.10.2017
witam dołączę o tematu objawy identyczne czyli miganie chcek i błędy p0300 i na kazdym cylindrze z osobna zamiana cewek pomiędzy cylindrami nic nie daje. od jakiegoś czasu zauważyłem obniżenie wolnych obrotów ale od 3 dni jest tragedia nie da się jechać
jest jakieś rozwiązanie problemu ?
Napisano 08:36, 06.07.2021
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych