chyba samoczynnie. Zbiornik jest najwyższym punktem układu i tak uleci powietrze. Dolać do stanu i tyle.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 10:38, 10.11.2014
Moje szybsze wozidło: EG9+ http://www.accordklu...sc-urban-green/
jest CN2 http://www.accordklu...00/#entry443813
Jest i trzecia Honda>> LOGO http://www.accordklu...2054-honda-logo
#17
Napisano 11:35, 10.11.2014
Ja pamiętam miałem tak, że wlałem płyn, pokręciłem trochę, ale wspomaganie nie działało wcale. Ruszałem lewo i prawo i nic. Zostawiłem na kilkadziesiąt minut. Najwyraźniej samo ociekło i po odpaleniu od razu zaskoczyło.
A jeśli mogę zapytać - dlaczego do wspomagania polecacie MTF/ATF, a nie PSF?
#18
Napisano 14:14, 10.11.2014
Tak się wymienia płyn:
Do zobaczenia na trasie.
#19
Napisano 10:45, 16.11.2014
Kolego Rumcyk27 i jak pompa po regeneracji? Gdzie kupowałeś części i czy do i-ctdi będą pasowały.
#20
Napisano 12:58, 16.11.2014
ja jestem przeciwnikiem regeneracji - przerobiłem to na własnej skórze choć na przykładzie VI - albowiem w moim przypadku zepsuł się zawór zwrotny wysokiego ciśnienia
regeneracja o tyle uważam za bezcelową ze na necie jest pełna paleta nowych pomp wspomagania SKV do accordów (z wyłączeniem VI gena) - ceny ok 350-500 zł
www.mkmlawyers.pl
#21
Napisano 13:37, 16.11.2014
Hmm mozesz kolego podrzucic jakiegos linka z tymi pompami do i-ctdi. Moje objawy to rzezenie pompy (w skrajnych polozeniach glosniej) i pieniacy sie plyn w zbiorniczku. Mozliwe ze pompa sama w sobie lapie powietrze? Dodam, ze 3 miesiace temu zakuwalem nowy przewod wysokiego cisnienia od wspomagania ale nic sie nie dzialo do wczoraj.
#22
Napisano 14:21, 16.11.2014
http://allegro.pl/li...t-1106&buyNew=1
Hmm mozesz kolego podrzucic jakiegos linka z tymi pompami do i-ctdi. Moje objawy to rzezenie pompy (w skrajnych polozeniach glosniej) i pieniacy sie plyn w zbiorniczku. Mozliwe ze pompa sama w sobie lapie powietrze? Dodam, ze 3 miesiace temu zakuwalem nowy przewod wysokiego cisnienia od wspomagania ale nic sie nie dzialo do wczoraj.
masz po prostu zapowietrzony układ wspomagania
ale jak mówiłem - i pełna szczelność układu a zacinający się zawór zwrotny dadzą te same objawy
www.mkmlawyers.pl
#23
Napisano 15:05, 16.11.2014
Te aukcje widzialem ale jest jeden problem, wszedzie pisza ze do rocznikow 2001-2005 (moj jest poliftowy 2006 ale nie sadze zeby wprowadzili jakas inna pompe) no i nigdzie nie jest sprecyzowane czy diesel czy benzyna a z tego co wyczytalem roznia sie mocowaniami.
#24
Napisano 15:17, 16.11.2014
trzeba zadzwonić i pytać - ale możliwości są w sklepach też są
www.mkmlawyers.pl
#25
Napisano 17:30, 16.11.2014
Teraz najlepsze odpalilem dzis auto pompa rzezila i pienila plyn. Po chwili jazdy przeszlo jej i jak dojechalem do domu po przejechaniu 50 km nic nie rzezi (moze jakos cicho ale nie wiem czy tak wczesniej tez nie bylo) i nie pieni sie plyn. Nie czaje czy raz moze gdzies lapac powietrze a raz nie, czy ten zawor zwrotny raz dziala prawidlowo a raz nie. Ma ktos jakis pomysl o co kaman.
#26
Napisano 17:50, 16.11.2014
Zawór zwrotny działa tylko przy wysokich obrotach silnika, czyli jak jedziemy w trasie to nie mam mocnego wspomagania (albo wcale) żeby sterowanie było bardziej bezpośrednie (lepsze czucie auta). Zawór zwrotny nie może powodować zapowietrzania się. Większości przypadków głośna praca pompy to zaciąganie powietrza do układu. Nieszczelność może być przy pompie, jak również przy listwie. Przy krócach są oringi i tam może być nieszczelność. Tam samo zużyta listwa może to powodować.
Tutaj walka Erica z pompą:
Eric stwierdził, że u niego mogły być nierówne powierzchnie styku dekielka i korpusu, przez co uszczelka nie uszczelniała dobrze.
Użytkownik pablo.see edytował ten post 17:51, 16.11.2014
Do zobaczenia na trasie.
#27
Napisano 19:59, 16.11.2014
Teraz najlepsze odpalilem dzis auto pompa rzezila i pienila plyn. Po chwili jazdy przeszlo jej i jak dojechalem do domu po przejechaniu 50 km nic nie rzezi (moze jakos cicho ale nie wiem czy tak wczesniej tez nie bylo) i nie pieni sie plyn. Nie czaje czy raz moze gdzies lapac powietrze a raz nie, czy ten zawor zwrotny raz dziala prawidlowo a raz nie. Ma ktos jakis pomysl o co kaman.
,..a nie zaczynała rzęzić po "dobijaniu" do końca ? w lewo czy w prawo ? Może na listwie wtedy łapała nieszczelność
Użytkownik Wlodar edytował ten post 20:03, 16.11.2014
#28
Napisano 00:26, 17.11.2014
nie do końca się zgodzę - ja u siebie przygody zaczynałem od wymiany uszczelnień na nowe z ASO - efektu nie było za to uderzenie młotkiem w obudowę pompy w okolicach zaworu powodowało uciszenie pracy pompy na 10 minut - ciekawa przypadłość - ostatecznie wpadła pompa od aerodecka i jest idelnie
co by nie bylo ja polecam wymianę całej no nowa skoro są dostępne
www.mkmlawyers.pl
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 maj 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 maj 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 maj 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 maj 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych