XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
"Siedzi" tył w Tourerze - jak podnieść? Sprężyny nie pomogły
#31
Napisano 07:43, 13.08.2015
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#32
Napisano 09:11, 13.08.2015
Ja miałem gumy,które wkłada się w sprężyny
Tak jak tutaj:
Załączone pliki
Użytkownik arekhonda edytował ten post 09:12, 13.08.2015
#33
Napisano 06:32, 15.08.2015
Słyszałem od mechaników (a znam dwóch) że te wkładki to samo zło można podłożyć pod sprężyne ale bez wkładania pomiędzy.
Użytkownik piterus11 edytował ten post 06:32, 15.08.2015
#34
Napisano 07:50, 15.08.2015
20mm pełnej lanej gumy https://www.dropbox....8SWRH7a?oref=e
Założenie tych gum wyglądało następująco,, Przyjechało dwóch kolegów z hakp, na zwykłym parkingu odkręcili koło, drugi odkręcił mocowanie górne amortyzatora, a pierwszy dolną śrubę amortyzatora, wyjęli sprężynę . Trzy blaszki-języczki w gnieździe sprężyny dostały z młotka , poszedłem po WD, bo dolną śrubę amortyzatora ciężko się odkręca gdy wróciłem auto już już było poskładane. Reasumując w 15 minut to zrobili ,i bo mierzyłem czas .
#35
Napisano 20:46, 20.08.2015
Jak więc miała by ta sprężyna wyskoczyć Kilka postów wyżej były takie podejżenia.
W mojej też dupa siedzi a nie mam gazu i jakiegoś obciążenia nie licząc haka około 25kg może mniej, ale to żadne obciążenie kupiłem też te pod sprężyne zobaczymy jak po tym zabiegu będzie stać?
#36
Napisano 22:18, 10.11.2015
Przynajmniej 4 auta widziałem osobiście z takimi jak w linku gumami, ja też jeżdżę prawie 2 lata ....Jak twierdzę mogę się nie znać - ale jest to moje prywatne zdanie
Witam,przepraszam że zawracam głowę,mam accordkę 2005r sedan siódmej gen.od trzech lat i teraz w ciągu pół roku zaczoł robić mi się negatyw na tylnej osi scięło mi lewą oponę na szerokości 3 cm wymieniłem już obie piasty z łożyskami bo niby był luz na łożysku ,wymieniłem dziś też oba wahacze górne ze swożniami lecz nie widzę poprawy aby koła bardziej się wyprostowały do 0' wizualnie jest duży negatyw zbiezność robiłem w lipcu lecz już wtedy mech. powiedział mi o złym kącie tylnych kół lecz jeszcze wtedy nic się nie działo,żadnych luzów nie mam,teraz jeszcze czekam na chwilę czasu wymienię na wszelki wypadek swożnie przednie góra i dół i pojade na geometrrię laserową i uczulę ich na tył,nie wiem co jeszcze zrobić,czy zakupić tylne wahacze rególowane,prosze o podpowiedz.chciałem zakupić jeszcze gumy pod sprężyny lecz nie mogę ich dostać bo jak dzwonię to mówią że do accorda siódemki nie produkują pozdrawiam.kobra.
Użytkownik kobra edytował ten post 22:21, 10.11.2015
#37
Napisano 22:29, 28.12.2015
Witam
Ciekaw jestem czy kolega Tomazi78 i skubiszek rozwiązali problem z niskim tyłem samochodu. U mnie jest ten sam problem tył siedzi nisko a i opony przez to tnie niemiłosiernie. Zastanawiam się czy ktoś może wymieniał sprężyny na jakieś wzmocnione i przeniosło to oczekiwany efekt. Spotkałem górny wahacz regulowany http://www.iparts.pl...8-j4944004.html czy ktoś kiedyś miał doświadczenia odnośnie tych wahaczy ?
Pozdrawiam
#38
Napisano 11:12, 17.11.2016
Witam wszystkich uczestników dyskusji.
Jako że temat dotyczy również mnie i mojego auta (tourer, springi H&R, lpg, częsta jazda w 4/5 osób i zdarte do płótna oponki 18 ) mam pytanie...
Jeśli wahacz dolny jest wyprofilowany do sprężyny co utrudnia montaż gum to co sądzicie o montażu gum np 2 centymetry do góry sprężyny?
Tam sprężyna jest szlifowana na płasko czyli guma przylegałaby całą powierzchnią. Tylko czy jest tam dostateczna ilość miejsca? Dystans mogę wykonać we własnym zakresie w potrzebnym kształcie, ale nie bardzo mam warunki do oblookania góry sprężyny (aura, parkowanie pod chmurką itd.)
Może kolega Muzyczka (jeżdżę na Twoim reflaschu ) ma fotki górnego gniazda sprężyny? Były by bardzo pomocne w rozwiązaniu problemu.
Z góry dzięki za szybką odpowiedź.
Pozdrawiam
Witam
Ciekaw jestem czy kolega Tomazi78 i skubiszek rozwiązali problem z niskim tyłem samochodu. U mnie jest ten sam problem tył siedzi nisko a i opony przez to tnie niemiłosiernie. Zastanawiam się czy ktoś może wymieniał sprężyny na jakieś wzmocnione i przeniosło to oczekiwany efekt. Spotkałem górny wahacz regulowany http://www.iparts.pl...8-j4944004.html czy ktoś kiedyś miał doświadczenia odnośnie tych wahaczy ?
Pozdrawiam
W sedanie nie ma problemu, montujesz cambery i po temacie.
Gorzej z karawanem, nie ma w sprzedaży górnych wahaczy regulowanych (inne zawieszenie sedan / combi). Są dostępne dolne wahacze z regulacją ale wtedy koło chowa się w nadkole i obawiam się kiepskiego efektu wizualnego.
Podniesienie na gumach/dystansach utrzyma ładny wygląd mimo lpg, haka itd, charakterystykę sprężyn i podniesie żywotność opon
Ekonomia wygrała. LPG już jest (STAG 300 isa, KME Gold, Hana Niebieska, Zbiornik 56 l)
#39
Napisano 15:06, 17.11.2016
nie ma w sprzedaży górnych wahaczy regulowanych (inne zawieszenie sedan / combi).
Owszem, są dostępne kolego, np. z firmy KW. Ale są dość drogie. Tak jak wspomniałeś - można u kolegi z forum zakupić dolne regulowane, ale póki co nikt nie testował jak to wpłynie na koło i ew. czy się bardziej schowa.
Też mam ten problem, że tył jest nieco niżej od przodu - jednakże będę póki co próbował rozwiązać go montażem niższych sprężyn z przodu, a w przyszłości ew. gwintem, gdzie można sobie wyregulować wszystko wg uznania.
#40
Napisano 16:44, 17.11.2016
Ja już nam przód dość niski, chlapacze wymieniałem już 2 razy bo haczę np. na krótkich progach zwalniających. Do tego wysokość to nie wszystko, po 10tys km tylne nówko opony do wyrzucenia.
Co do camberów KW to teoretycznie są ale w żadnym sklepie tylnego - górnego nie widziałem (masz może jakiegoś linka?). Wydaje mi się że widziałem kiedyś końcówkę górnego wahacza z regulacją.
Użytkownik kdawidk edytował ten post 17:11, 17.11.2016
Ekonomia wygrała. LPG już jest (STAG 300 isa, KME Gold, Hana Niebieska, Zbiornik 56 l)
#41
Napisano 16:16, 27.02.2017
Co się stanie jeżeli na tył założę sprężyny -30mm, czy wytrzymają wagę instalacji LPG i haka, i faktycznie obniżą tylko o 30mm, czy siądą niżej i z -30mm zrobi się -45mm?
Czy wybór pomiędzy Eibach a H&R może mieć znaczenie? H&R podobno twardsze, więc może nie ugną się pod ciężarem butli i haka?
No i najważniejsze, przy jakim obniżeniu, o ile mm [-30mm, -45mm, -?] zaczyna ścinać opony?
Pozdrawiam
- Artur
Pozdrawiam
- Artur
#42
Napisano 17:59, 27.02.2017
HR odpuść. DLa mnie to betony straszne. Bierz Eibachy Pro Kit - obniżą i komfort zostanie
#43
Napisano 19:16, 27.02.2017
było równo i nie ścinało opon!
jeżeli nie jest to możliwe - bo przez LPG i HAK tył siądzie niżej (-45mm), a co za tym idzie - będzie ścinać opony, to kupię sprężyny wyłącznie na przód.
Jeżeli jednak, mógłbym uzyskać to na H&R, to wziąłbym je, nawet kosztem komfortu.
Pozdrawiam
- Artur
Pozdrawiam
- Artur
#44
Napisano 19:17, 27.02.2017
HR odpuść. DLa mnie to betony straszne. Bierz Eibachy Pro Kit - obniżą i komfort zostanie
O ile uda Ci się uda, bo od dłuższego czasu były nieosiągalne i z tego co wiem wogole nie produkowane.
Możesz ew. wybrać APEX - ja jeżdżę ponad rok i nie narzekam na komfort czy efekt motorówki, mimo, ze mam instalacje LPG.
#45
Napisano 21:12, 27.02.2017
Sprawdziłem tak na szybko te Apex'y - jak, gdzie i za ile, i widzę, że wszędzie są -35, a Ty w profilu masz -30, to te same czy były różne?
Jak siedział tył u Ciebie przed montażem sprężyn - miałeś już wtedy LPG - równo czy u Ciebie też był niżej?
Przeglądałem Twoje zdjęcia - wygląda fajnie i równo, choć tył jakby minimalnie niżej?
A co z negatywem i oponami - nie ścina gum?
Pozdrawiam
- Artur
Pozdrawiam
- Artur
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, tył, tourer, siedzi, sprężyny
VII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 maj 2024 VII |
|
|
||
Honda
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Zaczęło siÄ™ od kluczyka...ðŸ˜Napisany przez Dymek103 , 12 maj 2024 Honda, Accord VII, Tourer i 3 wiÄ™cej |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 maj 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 maj 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 maj 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych