XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Brak ocynku ??
#17
Napisano 16:50, 16.06.2012
obydwoje drzwi przednich pordzewiałe od strony wewnętrznej od dołu
normalne
trzeba tego pilnować i zabezpieczac, bo tam niestety lubi sie woda zbierać
#18
Napisano 17:06, 16.06.2012
niestety mozliwe, niestety takze dosc normalne...ja też odgrzeje
Oglądałem ostatnio VII i co się okazuje obydwoje drzwi przednich pordzewiałe od strony wewnętrznej od dołu, klapa ma dość duży 1cm wyprysk , mam pytanie czy to w niebitej Hani z 2003 jest możliwe , normalne ?
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#19
Napisano 22:29, 16.06.2012
Ja to chyba jak będe kupował następne auto, to od razu je wszędzie wypsikam woskiem
#20
Napisano 14:02, 17.06.2012
rozwiń myśl, bo przerdzewiałe drzwi w autach to oszczednosc producentow...bo ekooszołomy dorwą się wszędzie i ocynk w nowych autach będzie generalnie gorszy niż kiedyś
miałem audi 80 b3, i 2 tygodnie po zakupie porysowane w nim zostały właśnie drzwi, po 8 latach (auto miało już 18 lat...) drzwi dalej były porysowane, ale zero korozji
wracajac do hondy ja co jakis czas dokladnie ogladam spody drzwi, aby reagowac na czas, do srodka drzwi wprysnalem tez specjalny srodek, aby korozja "ze srodka na zewnatrz nie wyszla"
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#21
Napisano 16:14, 18.06.2012
Co rozumiesz przez oszczędność producentów z drzwiami? Słabo zabezpieczone zgrzewy?
Mi w Hondzie, też dolne ranty zaczęły rdzewieć, ale wszystko zabezpieczyłem, w psikałem podobnie jak Ty do środka drzwi ten wosk zabezpieczający i na razie przez 9 miechów nic nie wyszło.
#22
Napisano 17:38, 18.06.2012
nie wiem co robia gorzej, ze to co kiedys wydawalo sie nie byc problemem powraca, tzn. korozja w drzwiach wychodzi od środka na zewnątrz...Co rozumiesz przez oszczędność producentów z drzwiami? Słabo zabezpieczone zgrzewy?
same cynkowanie to głownie drogi proces, w poprzedniej robocie słałem elementy do cynkowania, to się na to napatrzałem
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#23
Napisano 21:39, 18.06.2012
Sa dwie metody cynkowania blach samochodawych...galwaniczna i ogniowa.Te pierwsza stosuja koncerny wielkoseryjne,te druga stosujepamiętam o co dokładnie chodziło, bo czytałem o tym już dawno, ale chodziło, albo o to, że powłoka cynkowa będzie nakładana inną metodą (gorszą), albo dużo cieńsza (chociaż tutaj można rozumieć, to wieloznacznie, bo i tak różni producenci stosują różne
np.Porsche.
Naprawiamy 20 letnie Porsche i potrafia byc prawie wogole nie skorodowane.
Honda blach nie cynkuje.
Blacha jest fosforanowana,potem galwanicznie nakladana jest kataforeza,potem podklad na blachach zewnetrznych...bez wnek,nastepnie
lakier bazowy i lakier bezbarwny.
#24
Napisano 21:44, 18.06.2012
Honda blach nie cynkuje.
w ogóle?
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#25
Napisano 08:06, 19.06.2012
#26
Napisano 08:10, 19.06.2012
Od 15 lat pracuje w Hondzie i jeszcze nie spotkalem ZADNEGO ocynkowanego elementu na Hondzie.Honda blach nie cynkuje.
w ogóle?
A warstwa ocynku jest bardzo dobrze widoczna przy naprawie elementu.
To nie jest powloka wirtualna...o ktorej sie mowi,tylko bardzo realna i widoczna .
Ale cynkowanie blach,to tez nie jest 100% panaceum na korozje.
Wiele firm ma problem z oxydowaniem/utlenianiem sie powloki cynku.
#27
Napisano 12:13, 25.09.2012
#28
Napisano 08:44, 27.09.2012
#29
Napisano 20:22, 04.07.2013
Honda blach nie cynkuje.
Blacha jest fosforanowana,potem galwanicznie nakladana jest kataforeza,potem podklad na blachach zewnetrznych...bez wnek,nastepnie
lakier bazowy i lakier bezbarwny.
_________________
Mam Daewoo w ktorym tez blacha jest poddana kataforezie jak dobrze pamietam,pomimo 13 lat na karku nie wychodza tam rdzawe plamki w okolicach zgrzewow,badz otworow po wew. stronie maski,jak w 5letniej hondzie.
Ehhh coraz bardziej sie obawiam,ze moja chec eksplatacji hondy przez dluzszy okres czasu (jakies 5lat jeszcze),skonczy sie tym,ze bede latal ja jak starego civica 5gen
#30
Napisano 18:31, 14.07.2013
JVC KD-SH1000 -> Prolink Exclusive -> Audio Art 200.2 + Sony XM6020 -> Phase Evolution CFS 165.25 + tw Mission
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych