Dane sczytałem ze strony o LPG, wiem że to dużo 200C ale napisane że w końcowym etapie, może tego nie można tak zmierzyć Twoim sposobem, tak czy siak spala się w większej temp.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 17:24, 17.12.2014
#32
Napisano 20:35, 17.12.2014
#33
Napisano 20:58, 17.12.2014
Silniki po 2003 r. piją olej zwłaszcza jak mają LPG potwierdzone w 90%, gratuluję garstce 10% u których pobór jest niewielki.
Sądze że to wina wtrysku LPG i jego słaba optymaizacja , wszak to nie folkswagen
Tak samo jak serie nowoczesnych silników K gdzie często juz pobór oleju jest sam w sobie na benzynie zaskakujący.
Ktoś z forum do mnie dzwonił i wspominał że ma jakiś namiar do jakiegoś magika od Hond z Korei czy Japonii co mapy poprawia fabryczne i wtrysk banzyny jest jakoś inaczej optymalizowany w jednostce czasu i to skutkuje dużo, dużo mniejszym poborem oleju.
#34
Napisano 21:49, 17.12.2014
Dane sczytałem ze strony o LPG, wiem że to dużo 200C ale napisane że w końcowym etapie, może tego nie można tak zmierzyć Twoim sposobem, tak czy siak spala się w większej temp.
Na LPG temperatura spalin rośnie nie o 200 ale o 20 do w skrajnym przypadku 50 stopni, bzdury napisali na stronie VTECH'u
Happy Owner Never Drives Anything else.
#35
Napisano 23:10, 17.12.2014
Silniki po 2003 r. piją olej zwłaszcza jak mają LPG potwierdzone w 90%, gratuluję garstce 10% u których pobór jest niewielki.
Sądze że to wina wtrysku LPG i jego słaba optymaizacja , wszak to nie folkswagen
Tak samo jak serie nowoczesnych silników K gdzie często juz pobór oleju jest sam w sobie na benzynie zaskakujący.
Ktoś z forum do mnie dzwonił i wspominał że ma jakiś namiar do jakiegoś magika od Hond z Korei czy Japonii co mapy poprawia fabryczne i wtrysk banzyny jest jakoś inaczej optymalizowany w jednostce czasu i to skutkuje dużo, dużo mniejszym poborem oleju.
A co ma niby wtrysk benzyny czy mapy do poboru oleju przez silnik jeśli można wiedzieć? Jak dla mnie nie ma żadnego związku.
#36
Napisano 16:33, 18.12.2014
Wydaje się to dziwne ....ale była chyba też akcja serwisowa na acco VIII i jakąś partię wzywali do ASO na zmianę oprogramowania sterownika w związku ze zwiększonym poborem oleju .Więc coś w tym musi być
#37
Napisano 18:49, 21.12.2014
Kupiłem Acordeona krajowego przebiego 172 tys smigał na oleju 5w/30 shell zmieniłem na amsa 5w/30 butowałem go cały czas brał po 10 tys 400ml dolewka i po 16 500 ml dolewka czyli nie caly litr na 20-22 tys przy 209 załozyłem gaz u partacza za kupe kasy po czasie poprawiłem auto smiga tak jak powinno na instalacji stag wtrysk hana reduktor 250km i nie zauwazyłem wiekszego poboru oleju na lpg obecnie mam 267 tys dalej olej 5 w 30 ale zmieniam na 5w/40 amsa bo brakuje mi litra na dolewke do 20 tys ale nie przez gaz tylko przez to ze silnik swoje przejechał. wiec picie oleju przez LPG jest raczej nierealne chyba ze ktos daje but do deski na zimnym i mimo iz zmienia biegi do 3 tys to olej traci własciwowosci daltego go pije
Accord VII
2004 spor
K20a6
Użytkownik Cieniu_23 edytował ten post 19:00, 21.12.2014
#38
Napisano 19:58, 21.12.2014
Twój przypadek nie jest przecież wyznacznikiem prawdy/ większego brania oleju na LPG lub nie....
Jest dużo przypadków zauważenia większego apetytu na olej po montażu "podtlenku"...tak więc coś w tym musi być
Użytkownik Wlodar edytował ten post 19:59, 21.12.2014
#39
Napisano 20:19, 21.12.2014
tak samo jak dużo jest przypadków, przerywania przy przyśpieszaniu, gaśnięcia, braku mocy i innych przypadłości.
nie mówiąc o "wypaleniu gniazd zaworowych" jeśli nie założysz magicznego płynu stosowanego do poślizgu.
i co?
i najwyższy czas skończyć ten temat. zainteresowani niech lecą do autora po olej/płukanki/i inne cuda wianki.
malkontenci na onet.pl/interie.pl/motocentrum.pl czy coś - tam same "prawdy objawione" można wyczytać o samochodach.
jeśli przed konwersją nie brał oleju, a po konwersji bierze (ofc. mówimy o różnicy większej niż ~ 1l) to coś masz nie halo - podziękuj gaziarzowi, i zapewne też sobie (bo chciałeś zaoszczędzić)
#40
Napisano 19:54, 23.12.2014
czy auto jest wolniejsze na lpg tak
0-100 8.8 0-200 43 S PB
0-100 9,2 0-200 46 S jestem strasznie wyczulony na spadek mocy ale uwierz mi nie da sie tego wyczuć
KOlejnym przykładem jest drugi accord w rodzinie tez na gazie po 2 latach ekspoloatacji załozył instalek i jak było tak jest
Dodam, że nie jestem zwolennikiem turbogazu. Ale pokonuje miesiecznie 3 tys km wiec mus przymys
267 ty nagazie od 208
olej Ams 5w/30
Użytkownik Cieniu_23 edytował ten post 21:42, 23.12.2014
#41
Napisano 20:40, 23.12.2014
Jak znasz auto to bez problemu wyczujesz spadek mocy rzędu 5-10 KM. Różnicę 8.5, a 9 do setki też spokojnie widać.
Co do spalania to chyba mam mega farta i jestem we wspomnianych 10%, bo wszystkie moje hondy palą i paliły zero oleju. Podejrzewam, że kwestia zasilania może być ważna, ale decydujący jest odpowiedni serwis, czasowe wymiany dobrego oleju i ogóle dbanie o auto.
#42
Napisano 08:58, 24.12.2014
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#43
Napisano 09:08, 24.12.2014
Witaj w klubieA u mnie nie ma... Jeżdżę szybciej na gazie bo jest taniej.. mam k20a6 i nie bierze oleju. Dolalem może z 200 ml na 12 tys km więc pobór w sumie zerowy
Też ma takie dziwne objawy. Nie pobiera dużo oliwy (max dolewka 300 ml) nie szarpie, nie gryzie. Ot, po prostu jeździ. Nawet zawory nie tylko się nie wypalają, to nawet regulacja niepotrzebna (chęć regulacji była, ale potrzeby juz nie)
Tapatalknięte z chińskiego cegłofonu
#44
Napisano 12:30, 24.12.2014
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#45
Napisano 12:41, 24.12.2014
Zmieniasz ciśnienie oleju na pompie i po zawodach. Takie samo pudrowanie syfa jak w nowych tsiWydaje się to dziwne ....ale była chyba też akcja serwisowa na acco VIII i jakąś partię wzywali do ASO na zmianę oprogramowania sterownika w związku ze zwiększonym poborem oleju .Więc coś w tym musi być
HAMULEC JEST DLA TCHORZY.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 maj 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 maj 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 maj 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 maj 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych