Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Składanie lusterek

VIII składane lusterka lusterka składanie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
285 odpowiedzi w tym temacie

#256 adriano1903

adriano1903
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:51, 14.05.2019

Ma ktos schemat kabli lusterek ?
  • 0

#257 accordmaniac

accordmaniac
  • Klubowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:160
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 13:10, 11.04.2020

To jak z tymi modułami uniwersalnymi? Udało się to komuś podpiąć? Mam taki moduł ale nie mogę dojść jak i gdzie się z tym wpiąć


  • 0

1987 Honda Accord CA5 - Lusty Liz / 1992 Honda Accord CB3 - Feisty Frankie
1997 Honda Accord CD7 - Slutty Sandy / 1999 Honda Accord CG2 - Booty Betty
2005 Honda Accord CL9 - Kinky Katie / Honda Accord CU3 - Dirty Diana

Honda S2000 AP1 - Naughty Nikki


#258 Wisła

Wisła
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:16, 11.04.2020

Pewnie, że się da. Tylko ciężko to wytłumaczyć. Do modułu masz instrukcję, trochę może Ci pomóc odcinek 101 napraw lub elektryk

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#259 accordmaniac

accordmaniac
  • Klubowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:160
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 21:53, 12.04.2020

No właśnie w tym sęk, że do mojego modułu instrukcja ma pół strony wielkości paznokcia i jest po chingielsku, więc ciężko z niej coś wykminić...

Anyway, coś tam dzisiaj podziałałem, i w sumie to udało mi się wszystko podpiąć i działa jak należy... Dopóki nie zamknę drzwi. Jak drzwi są otwarte i tylko palcem dociskam czujnik, to wszystko działa git. Ale przy zamykaniu drzwi już coś nie bangla (i to na 100% nie wina czujnika, już go wykluczyłem). Przypuszczam, że gubi masę. Jutro się pobawię dalej. Ale póki co jestem nastawiony pozytywnie :D Przy okazji odkryłem, że w aucie jest podświetlenie nóg, tylko z jakiegoś powodu żarówki są zaślepione xd 


  • 0

1987 Honda Accord CA5 - Lusty Liz / 1992 Honda Accord CB3 - Feisty Frankie
1997 Honda Accord CD7 - Slutty Sandy / 1999 Honda Accord CG2 - Booty Betty
2005 Honda Accord CL9 - Kinky Katie / Honda Accord CU3 - Dirty Diana

Honda S2000 AP1 - Naughty Nikki


#260 Wisła

Wisła
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 06:30, 13.04.2020

No to tak. Sprawdzanie musisz robić na zamkniętych drzwiach A nie na otwartych. Miałem to samo. Nic nie odłączaj tylko spróbuj inaczej podłączyć. A jeśli chodzi o podświetlane to osłonki możesz zdjąć i delikatnie przewierć plastik przy zarowce

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#261 accordmaniac

accordmaniac
  • Klubowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:160
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 13:59, 13.04.2020

Wisła, tylko problem jest taki, że jak zamykam drzwi, to lusterka totalnie nie reagują. Jeśli trzymam wciśniętą krańcówkę drzwi i drzwi są otwarte, to po naciśnięciu lock (czy to w pilocie, czy na panelu) lusterka się składają. Co więcej, jeśli nacisnę i zaczynają się składać, a ja w tym momencie chce zamknąc drzwi, to w pewnym momencie lusterka przestają się składać, tak jakby im odcięło prąd (odcina mniej więcej, gdy między słupkiem a drzwiami jest ok 15cm szpara). Już nie mam pomysłu co to może być, na pewno nie gubi napięcia stałego ani masy... Sprawdziłem już to
  • 0

1987 Honda Accord CA5 - Lusty Liz / 1992 Honda Accord CB3 - Feisty Frankie
1997 Honda Accord CD7 - Slutty Sandy / 1999 Honda Accord CG2 - Booty Betty
2005 Honda Accord CL9 - Kinky Katie / Honda Accord CU3 - Dirty Diana

Honda S2000 AP1 - Naughty Nikki


#262 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 14:03, 13.04.2020

A nie jest tak jak w VII że dopiero po pociągnięciu za klamkę to ginie prąd z całego panelu w tym od sterowania lusterek? 

Wsiądź do auta,zamknij drzwi, odpal/zgaś silnik i zobacz wtedy czy wszystko działa z zamkniętymi drzwiami, podejrzewam że będzie działać aż do czasu nim nie pociągniesz za klamkę. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#263 accordmaniac

accordmaniac
  • Klubowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:160
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 14:31, 13.04.2020

To nie to. Właśnie znalazłem przyczyne tego, co powoduje że moduł nie działa. Ale nie wiem, skąd się ona bierze... Otóż, sterowanie zamknięciem/otwarciem drzwi idzie do modułu z wtyczki która jest przy zamku drzwi. Gdy nic się nie robi, to na żadnym z dwóch przewodów nie ma napięcia. Gdy się zamyka lub otwiera, to napięcie pojawia się na jednym z nich na ok. Sekundę i jest to ok 12v. Natomiast, gdy przymykam drzwi, to dokładnie w momencie, w którym odcina prąd od lusterek, na obu przewodach pojawia się ok. 3v, nawet jeśli nie naciskam lock/unlock. Czyli, mówiąc krótko, z niewiadomej przyczyny w momencie przymknięcia lekko drzwi (lub ich zamknięcia całkiem) pojawia się napięcie tam gdzie go być nie powinno. Tylko teraz zagwozdka, jakim cudem?
  • 0

1987 Honda Accord CA5 - Lusty Liz / 1992 Honda Accord CB3 - Feisty Frankie
1997 Honda Accord CD7 - Slutty Sandy / 1999 Honda Accord CG2 - Booty Betty
2005 Honda Accord CL9 - Kinky Katie / Honda Accord CU3 - Dirty Diana

Honda S2000 AP1 - Naughty Nikki


#264 Wisła

Wisła
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:38, 13.04.2020

Dokładnie też tak miałem że trzeba było włączyć i wyłączyć zapłon żeby sprawdzić. I drzwi muszą być zamknięte żeby działało ,(coś takiego jak by w zamku była masa). Pytanie czy podlaczasz przez moduł komfortu czy odcieles lusterka i Podłączyłeś przez moduł uniwersalny

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#265 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 14:45, 13.04.2020

No właśnie o tym piszę, bo też tak w VII jest, nawet podświetlenie przycisków działa aż do momentu otwarcie drzwi.

 

 

 

https://typeaccord.c...-mirrors.19785/

 

Spróbuj zasilanie podłączyć tak jak tutaj, gdy podłączany jest OEM moduł, tzn w te przewody co idzie OEM adapter do modułu. 

Obecnie + masz podłączony bezpośrednio pod Akumulator?? 

 

 

Do tego przydać się może ten post:

http://www.accordklu...terek/?p=836802

 

i jeden poniżej. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#266 accordmaniac

accordmaniac
  • Klubowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:160
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 15:48, 13.04.2020

Obecnie plus stały mam wpięty w bezpiecznik od fotela kierowcy, masa z drzwi. Ale tu nie jest problem braku zasilania na module. Moduł cały czas ma zasilanie 12v,nie zmienia się ono niezależnie czy drzwi są otwarte czy zamknięte. Problemem są sygnały z wtyczki przy zamku. W pewnym momencie pojawia się niskie napięcie na wszystkich przewodach lock/unlock trigger we wtyczce zamka. Gdy są otwarte, nie ma na nich żadnego napięcia, pojawia się dopiero po naciśnięciu lock. I do tego momentu jest ok. Tylko z jakiegoś powodu gdy przymykam drzwi, to stopniowo narasta napięcie na przewodach sygnałowych lock unlock. Gdy są ok 15cm od słupka, jest jakieś 1.5v, po zamknięciu drzwi całkowicie pojawia się 2-3v. W innym 8genie jest podpięty bliźniaczy moduł tak jak ja wpinalem i wszystko działa. Muszę znaleźć przyczynę tego napięcia na zamku. Tylko nie mam pojęcia skąd się ono tam bierze.
  • 0

1987 Honda Accord CA5 - Lusty Liz / 1992 Honda Accord CB3 - Feisty Frankie
1997 Honda Accord CD7 - Slutty Sandy / 1999 Honda Accord CG2 - Booty Betty
2005 Honda Accord CL9 - Kinky Katie / Honda Accord CU3 - Dirty Diana

Honda S2000 AP1 - Naughty Nikki


#267 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 15:55, 13.04.2020

Ok, już rozumiem. Hmm a może to narastanie "napięcia" przy przewodach lock/unlock ma związek z oświetleniem wnętrza lub alarmem? 

Może jakieś przebicie(uszkodzony kabel).

Możliwe że sam twój moduł jest "uszkodzony" skoro tak samo podłączony bliźniaczy moduł działa bez problemów, pytanie tylko czy jest to dokładnie taka sama wersja wyposażenia i przedlift/polift.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#268 accordmaniac

accordmaniac
  • Klubowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:160
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 16:50, 13.04.2020

Oświetlenie i alarm wykluczyłem, już to sprawdzałem. Dziwne jest to narastanie napięcia, bo ono się pojawia w momencie, gdy teoretycznie z drzwiami nic się nie dzieje... Myślałem że może to być jakieś przebicie, ale nie znalazłem żadnych uszkodzonych przewodów.

 

Póki co - poddaje się. Zamówiłem kolejny moduł (identyczny) i drugi, wizualnie troszkę się różniący. Tylko przez obecną sytuację zapewne będę czekał kilka miesięcy na przesyłkę... Póki co z grubsza poskładałem auto, tak żeby dało się jeździć. Jak dotrą nowe moduły to będę walczył dalej. Ale coś czuję, że skończy się na kupnie oryginalnego modułu Hondy... Do tej pory zastanawia mnie, co też chodziło po głowie baranowi który uznał, że ludzie będą chętnie dopłacać 1000zł za funkcję, która jest standardem w większości samochodów ze składanymi lustrami...

 

Najwyżej zostanę z prymitywnym 8genem i trzema chińskimi modułami do wykorzystania w innych samochodach :D 


  • 0

1987 Honda Accord CA5 - Lusty Liz / 1992 Honda Accord CB3 - Feisty Frankie
1997 Honda Accord CD7 - Slutty Sandy / 1999 Honda Accord CG2 - Booty Betty
2005 Honda Accord CL9 - Kinky Katie / Honda Accord CU3 - Dirty Diana

Honda S2000 AP1 - Naughty Nikki


#269 airman

airman
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:217
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2+EG4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:26, 30.04.2020

Hej. Widziałem Twoją instrukcję jak zapodać tani moduł składania :) Szukam sterownika na allegro, co kupic?

 

Jak z puszczaniem kabli przez drzwi? Trzeba wiercić kostki czy jest jakiś luz?

 

Czy przełącznik od lusterek działa jak bym chciał go użyć? Np gdybym chciał dodatkowy przełącznik do sterownika żeby wyłączać automatyczne składanie okresowo.


  • 0

#270 accordmaniac

accordmaniac
  • Klubowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:160
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 14:35, 30.04.2020

Airman, z kolegą szukaliśmy na allegro i nie znaleźliśmy nic, co by na 100 procent pasowało, w końcu zamówił z aliexpress dokładnie ten:

 

https://www.aliexpre...720b2f8b286c892

 

Co do puszczania przez drzwi - w gumowym rękawie jest wystarczająco miejsca, żeby pociągnąć te 4-5 kabli bezproblemowo. W słupku A jest biały plastik, który trzyma wtyczkę, łączącą wiązkę w aucie z wiązką w drzwiach, między wtyczkami a tym plastikiem jest szpara, przez którą bezproblemowo można przepuścić przewody, także jest luzik. Z tego wszystkiego najtrudniejsze było założenie gumowego rękawa z powrotem na miejsce, bo jest tam dość ciasno, a on musi wskoczyć na odpowiednie wypustki, żeby woda się nie lała potem :)

 

Po włączeniu zapłonu lusterka składają się tylko przyciskiem z wnętrza. Jak chcesz zrobić dodatkowy wyłącznik, to WYDAJE MI SIĘ, że musisz potem wypiąć tylko czerwony kabelek od modułu (zasilanie stałe) z puszki bezpieczników i wtedy powinno to działać tak jak z fabryki - tylko na przycisk i tylko na zapłonie. Ale nie jestem pewien, nie sprawdzałem tego. Jeśli po wypięciu czerwonego kabla moduł przestał by działać i składanie by w ogóle nie działało, to druga opcja - podłączyć żółty kabelek do prądu stałego, wtedy moduł będzie myślał, że auto jest cały czas na zapłonie. Czyli jak np. prąd stały masz z bezpiecznika "przesuwanie fotela kierowcy" a prąd po stacyjce z "szyberdachu", to przekładasz ten z szyberdachu do "pochylanie fotela kierowcy" (bodajże 21) i powinno to wyłączyć automatyczne składanie. Dodatkowy wyłącznik też pewnie by się dało jakoś dorobić, ale nie myślałem nad tym za bardzo (u mnie nie ma zbyt ostrych zim, więc autoskładanie może działać cały czas) i nie chcę wprowadzić w błąd.

 

Jeśli masz auto z kierownicą po lewej stronie - we wtyczce przy zamku w drzwiach kierowcy przewody od sygnału otwarcia/zamknięcia drzwi mają inne kolory. Wydaje mi się, że zamiast czerwonego i czarnego jest żółty i pomarańczowy (w tej kolejności, czyli to co w instrukcji opisałem jako "drugi od krawędzi drzwi - czerwony" u ciebie chyba będzie żółty, a "pierwszy od krawędzi drzwi - czarny" u ciebie chyba będzie pomarańczowy), ale nie mam pewności, bo nie robiłem tego w aucie LHD. Jakbyś montował i mógłbyś zrobić fotkę tej wtyczki przy zamku, jak wszystko będzie dobrze działać, to będę wdzięczny, wrzuci się wtedy poprawioną wersję poradnika :)


Użytkownik piotrek18tw edytował ten post 14:39, 30.04.2020

  • 0

1987 Honda Accord CA5 - Lusty Liz / 1992 Honda Accord CB3 - Feisty Frankie
1997 Honda Accord CD7 - Slutty Sandy / 1999 Honda Accord CG2 - Booty Betty
2005 Honda Accord CL9 - Kinky Katie / Honda Accord CU3 - Dirty Diana

Honda S2000 AP1 - Naughty Nikki






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, składane lusterka, lusterka, składanie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


    Bing (1)
IPB Skin By Virteq