XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Samochód ściąga w prawo w czasie jazdy
#1
Napisano 20:17, 02.05.2013
Opony kilka dni temu założone nowe. Miesiąc temu miałem wymieniane duże tuleje wahacza. Wahacz i lewy i prawy był demontowany. Mechanik twierdził, że nie trzeba robić geometrii po tym zabiegu. Martwię się o opony czy przypadkiem się przez to bardziej nie zużywają..
#2
Napisano 20:48, 02.05.2013
Ja bym pojechał na zbierzność, 80zł kosztuje, a się dowiesz co i jak;)
#3
Napisano 20:54, 02.05.2013
#4
Napisano 20:57, 02.05.2013
#5
Napisano 20:59, 02.05.2013
#6
Napisano 21:04, 02.05.2013
#7
Napisano 21:06, 02.05.2013
#8
Napisano 21:08, 02.05.2013
#9
Napisano 21:09, 02.05.2013
Zbieżność:
ustawienie przodu na końcówkach drążków, i tyłu to samo jeśli masz regulowany.
Geometria:
zbieżność + ustawienie kątów pochylenia kół.
Ja za samą zbieżność płaciłem 80zł, a żeby zrobić całą geometrię to nie wiem ile trzeba dać.
Podjedź do jakichś macherów co robią takie rzeczy to Ci wszystko powiedzą czy zbieżność wystarczy czy wszystko do ustawienia;)
#10
Napisano 21:10, 02.05.2013
#11
Napisano 21:30, 02.05.2013
#12
Napisano 22:22, 02.05.2013
#13
Napisano 20:53, 03.05.2013
Zbieżność kół wzorcowa, z tyłu przełożone na przód i dalej to samo....
przed grzebaniem w zawieszeniu zamienię jeszcze prawe na lewe... mam bezkierunkowe bridgestone.
STAG 300ISA2+Zavoli S+HANA H2001 Green
#14
Napisano 23:08, 04.05.2013
każdy nienaturalny zapach, podobny do spalonego sprzęgła albo wyższa temperatura bijąca z konkretnego koła mogą wskazywać na to, o czym mówił WiesiekBlacharz
tak czy inaczej stawiam na zbieżność, geometria to kąt nachylenia, tutaj chyba raczej nie wchodzi w grę
#15
Napisano 07:10, 05.05.2013
przełożenie kół z lewej na prawą stronę - brak zmian....
Najbardziej intrygujący jest ten "RUCH KIEROWNICY", puszczasz ją, a ona jakby pół centymetra "przeskakiwała" w prawo i auto zjeżdża.....
STAG 300ISA2+Zavoli S+HANA H2001 Green
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych