Ja tak robię co 2 lata ... wyciągam uszczelkę, czyszczę blachę i uszczelkę - przy składaniu smaruje jakimś lepszym preparatem do uszczelek w sztyfcie.
Raz ze wskakuje lepiej na swoje miejsca, a dwa nie gromadzi się tam wilgoć.
/e12
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 09:05, 19.04.2019
Ja tak robię co 2 lata ... wyciągam uszczelkę, czyszczę blachę i uszczelkę - przy składaniu smaruje jakimś lepszym preparatem do uszczelek w sztyfcie.
Raz ze wskakuje lepiej na swoje miejsca, a dwa nie gromadzi się tam wilgoć.
/e12
Napisano 10:35, 19.04.2019
W sumie dobre rozwiązanie aby nie gromadziła się tam wilgoć. Dużo czasu nie zajmuje wyczyszczenie blachy i uszczelki.
Napisano 10:31, 28.04.2019
wyciągam uszczelkę, czyszczę blachę i uszczelkę - przy składaniu smaruje jakimś lepszym preparatem do uszczelek w sztyfcie.
Nigdy nie wpadłem żeby coś takiego zrobić. Dobry pomysł na zabezpieczenie się przed dostaniem się wilgoci.
Napisano 12:05, 28.04.2019
Użytkownik Kowen edytował ten post 12:06, 28.04.2019
Napisano 08:21, 29.04.2019
A faktycznie fajnie to przedstawia. Muszę zacząć częściej go oglądać.
Napisano 18:41, 29.04.2019
Czy wszystkie accordy VIII mają tą przypadłość, czy może też się zachowały 10-letnie auta którym to nie doskwiera? Bo jak czytam ten temat to odnoszę wrażenie że to dotyczy każdej sztuki. Jakie wasze zdanie?
Napisano 18:53, 29.04.2019
Pewnie i jest to możliwe ale nie w Polsce, może w jakimś kraju gdzie nie ma zimy i opady są niewielkie.Czy wszystkie accordy VIII mają tą przypadłość, czy może też się zachowały 10-letnie auta którym to nie doskwiera? Bo jak czytam ten temat to odnoszę wrażenie że to dotyczy każdej sztuki. Jakie wasze zdanie?
Napisano 09:00, 06.05.2019
Raczej właśnie w naszym kraju każde auto to dopada.
Napisano 16:17, 06.05.2019
Przedlifta ze zdrowym szybrem to raczej nie znajdziesz. Praktycznie każdy, z którym sie spotkałem dotknięty był korozją. Te ze "zdrową szybą" to w 99% po wymienianie. Suma opadów to akurat nie jest główna przyczyna (choć przyspieszająca proces), a przedostawanie się wody pod uszczelkę.
Konserwować samemu jak najbardziej można, tylko trzeba pamiętać, że uszczelkę naprawdę ciężko się zakłada i np. ja się poddałem ( w przeciwieństwie do egon12) i wymieniłem na poliftowy.
Napisano 16:59, 06.05.2019
Użytkownik rabtosz edytował ten post 17:01, 06.05.2019
Napisano 20:50, 06.05.2019
Na 99% mialeś szybek już wymieniony
Napisano 21:17, 06.05.2019
Napisano 13:46, 07.05.2019
A jak jest z rdzą w szyberdachach wymienionych w ramach akcji serwisowej, po wymianie też lubią sobie przyrdzewieć czy są już wolne od wad i nie trzeba tam zaglądać?
Napisano 20:40, 07.05.2019
Auto krajowe, od nowości serwisowane w ASO... W historii serwisowej nie ma o tym wzmianki, jest to możliwe?
W elektronicznej historii serwisowej w hondzie powinna być taka informacja.
W książeczce lub innych dokumentach niekoniecznie.
Napisano 22:01, 07.05.2019
W elektronicznej historii serwisowej w hondzie powinna być taka informacja.
W książeczce lub innych dokumentach niekoniecznie.
VIII
Mechanik →
Silniki →
Kolektor dolotu, przepustnica - moment dokręceniaNapisany przez kaer14 , 17 maj 2024 VIII |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Silniki →
Czarny dum z wydechuNapisany przez Marek21 , 16 maj 2024 VIII, Silnik |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Silniki →
Panewki oporowe do silnika R20A3Napisany przez Mariusz Vgen , 14 maj 2024 VIII, Panewki |
|
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ napędowy →
„Świergotanie” spod maskiNapisany przez Jerv , 13 maj 2024 VIII |
|
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wypadanie zapłonów - dziwny przypadekNapisany przez Wlr , 13 maj 2024 VIII |
|
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych