XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
pompa wspomagania kierownicy
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:04, 23.05.2009
#2
Napisano 21:18, 23.05.2009
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:08, 23.05.2009
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:31, 23.05.2009
a sciagal glowice ? W sesie kupowales uszczelke pod glowice ? Jezeli sciagal glowice musial pompe wymontowac...wymienial uszczelniacze zaworow
#5
Napisano 10:37, 24.05.2009
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:05, 24.05.2009
[ Dodano: 2009-05-24, 19:26 ]
Tą pompe da rade odpowietrzyc i czy to pomoze?czy i tak juz jest do wymiany jesli tak halasuje?pozdrawiam wszystkich
#7
Napisano 20:19, 24.05.2009
Był Accord VI ES, był Fireblade 954...
Pomagam przy naprawach HTC
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:37, 24.05.2009
[ Dodano: 2009-05-25, 11:45 ]
Wymienilem tylko plyn i odpowietrzylem w prosty sposób.Moze juz znacie skreca sie kolami do oporu w jedna strone i trzyma z minute pozniej w druga i tez trzyma wylecialy mi babelki a pompa przestala halasowac.Zobacze czy na dlugo to wystarczy czy ostatecznie nie skonczy sie wymiana tej pompy.narazie jest ok dlatego zamiast wymieniac pompe warto zaczac od wymiany plynu.pozdrawiam wszystkich
#9
Napisano 12:49, 25.05.2009
Nie wiem jak u Ciebie bo dziwne żeby tak z dnia na dzień zaczeła wyć,u mnie stopniowo się nasilało
#10
Napisano 22:26, 28.05.2009
pozdro
#11
Napisano 21:01, 29.05.2009
Nowy projekt: Audi A8/S8 <-- Click
#12 Guest_Anonymous_*
Napisano 00:01, 01.06.2009
#13
Napisano 08:49, 01.06.2009
Oleju jest pełno! Na tyle ze po wyłączeniu silnika on rzyga nim!!
Olej jest tak zapowietrzony ze przypomina jakieś cappuccino :-/ Po 5-10 min stania jest OK.
Jest pewna teoria ze ciagnie powietrze na zlaczach między zbiorniczkiem a pompa...
Nowy projekt: Audi A8/S8 <-- Click
#14 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:45, 01.06.2009
#15
Napisano 21:24, 01.06.2009
• Należy podnieść temperaturę płynu hydraulicznego do temperatury 60 C podczas pracy silnika.
• Obracaj kierownicą w lewo i prawo. Czynność tę należy powtórzyć, co najmniej 5 lub 6 razy. Unikaj przytrzymywania kierownicy do oporu na końcu suwu przekładni.
• Sprawdź poziom płynu.
• Sprawdź kolor płynu. Jeżeli jest brązowy, jasno czerwony, lub się pieni oznacza to, że w układzie nadal znajduje się powietrze. Wyłącz silnik, odczekaj, co najmniej 30 minut, a następnie podążaj zgodnie w procedurami zawartymi w punktach 1 i 2.
• Jeżeli w układzie pomimo odpowietrzania dalej znajduje się powietrze, to pompa wspomagania będzie charakteryzowała się głośną pracą, również na kierownicy odczujesz wibracje podczas prowadzenia pojazdu. W takich sytuacjach należy sprawdzić cały układ oraz usunąć powietrze, które być może znajduje się w przewodzie łączącym zbiornik olejowy z pompą. W tym celu należy powtórzyć czynności według instrukcji odpowietrzenia układu wspomagania.
• UWAGA
Jeżeli układ wspomagania kierownicy zostanie zatrzymany na 10-15 sekund na końcu skoku (suwu) przekładni kierowniczej to niektóre części mogą zostać uszkodzone z powodu wysokiej temperatury, lub wysokiego ciśnienia panującego w układzie. Dotyczy to zarówno przekładni kierowniczej jak i pompy wspomagania.
[ Dodano: 2009-06-01, 22:25 ]
Wymienilem tylko plyn i odpowietrzylem w prosty sposób.Moze juz znacie skreca sie kolami do oporu w jedna strone i trzyma z minute pozniej w druga i tez trzyma wylecialy mi babelki a pompa przestala halasowac.Zobacze czy na dlugo to wystarczy czy ostatecznie nie skonczy sie wymiana tej pompy.narazie jest ok dlatego zamiast wymieniac pompe warto zaczac od wymiany plynu.pozdrawiam wszystkich
no to sobie kolega odpowietrzył, oby nie na amen.
"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)
Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0