XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 09:07, 28.04.2014
#2
Napisano 09:28, 28.04.2014
Myślę że 19" to dobry pomysł lecz bez gleby to będzie zawsze połowę efektu.Sam mam teraz 18" na normalnym zawieszeniu i po za tym ze felgi ładnie wyglądają to cały efekt jest taki ze nie wygląda to jakby były to 18" tylko mniejsze kółka. Druga sprawa to opony,najładniejszą felge można oszpecić balonem. Takie rozwiązania to w suvach i terenowych się stosuje a nie w osobowych. Myślę ze 19"spoko ale guma 45 to max o ile ci w ogóle się zmieści
#3
Napisano 10:13, 28.04.2014
#4
Napisano 11:01, 28.04.2014
Użytkownik darioo55 edytował ten post 11:03, 28.04.2014
Czarne jest piękne !
#5
Napisano 14:43, 28.04.2014
swiat się kończy. accorami jeżdża już tylko dziadki a do tego chcą z niego zrobić terenówkę.
Kolego jest coś takiego jak homologacja i kalibracja liczników, abs, vsa itp. ktoś ten samochód zaprojektował na rozmiar koła 225/50R17 więc możesz zastosować 225/45R18; 225/40R19 albo 225/35R20. Wiadomo, że taka guma 235/40R19 jest ok - co prawda przewidzieli to do Type S ale różnica jest znikoma. Jak dasz 225/45R19 to licznik będzie kłamał, zawieszenie będzie pracowało zupełnie inaczej o samym podniesieniu srodka ciężkości który już w serii jest bardzo wysoko nawet nie mówie.
Masz fajny samochód a chcesz z niego zrobić jakąś lipe;/
#6
Napisano 17:48, 28.04.2014
Sorry za błędy,ale stukam na padzie : )
Darioo55- myślę że 225-45-R19 7/7,5" nie było by aż tak źle (nie wysoko); ) trzeba jechać gdzieś na przymiarkę,bez tego się nie obejdzie.....
#7
Napisano 18:26, 28.04.2014
Będę w serwisie na dniach to spłatami sie jak oni to widzą
W serwisie to CI na pewno dobrze doradzą.
#8
Napisano 19:07, 28.04.2014
Użytkownik darioo55 edytował ten post 19:11, 28.04.2014
Czarne jest piękne !
#9
Napisano 21:45, 28.04.2014
kolejny co twierdzi ze jak lepiej wyglada to lepiej jezdzi. same sprezyny nigdy nie beda prowadziły się lepiej nawet niż seria! chyba ze na drodze równej jak stół.
ja nie wiem nad czym wy tak kombinujecie przeciez było powiedziane ze zamiennikiem ori opony jest 225/40R19 albo 235/40R19 i nic innego nie wchodzi w gre. rozna szerokość felg tez bym sobie odpuscił chyba ze dajmy 225/40R19 na przod i 255/35R19 na tył tylko co to na na celu w FWD?
#10
Napisano 22:04, 28.04.2014
kolejny co twierdzi ze jak lepiej wyglada to lepiej jezdzi. same sprezyny nigdy nie beda prowadziły się lepiej nawet niż seria! chyba ze na drodze równej jak stół.
twierdze to co czuje kolego na seryjnych springach to dopiero byla masakra jak dla mnie ten czołg pływal z tylu było za miekko, pewnie ze do gwintu ma sie nijak ale ceny są jeszcze zaporowe
Użytkownik darioo55 edytował ten post 22:05, 28.04.2014
Czarne jest piękne !
#11
Napisano 22:22, 28.04.2014
jest różnica między seryjnymi springami a tym co ma teraz, bo to co było u darioo55 na oem to auto pływało niczym łódź podczas sztormu, a teraz jest elegancko tak jak powinno być w serii
#12
Napisano 06:49, 29.04.2014
#13
Napisano 12:43, 30.04.2014
Witam. Latam właśnie na 19 225/35 wszystko ok tylko mały problem z et ale to już inna bajka pytanie z kąd wzieliście te wartości zamiiennika opony dla 19 225/40R19 235/40R19?
#14
Napisano 16:06, 17.05.2014
Gico jaki problem miałeś z ET?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII
VIII
Mechanik →
Silniki →
Kolektor dolotu, przepustnica - moment dokręceniaNapisany przez kaer14 , 17 maj 2024 VIII |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Silniki →
Czarny dum z wydechuNapisany przez Marek21 , 16 maj 2024 VIII, Silnik |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Silniki →
Panewki oporowe do silnika R20A3Napisany przez Mariusz Vgen , 14 maj 2024 VIII, Panewki |
|
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ napędowy →
„Świergotanie” spod maskiNapisany przez Jerv , 13 maj 2024 VIII |
|
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wypadanie zapłonów - dziwny przypadekNapisany przez Wlr , 13 maj 2024 VIII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych