Witam,
Jak w "prosty" sposób podkręcić silnik o parę kucyków ?
Autko Accord 2.4 VIII 201KM .
Jakieś rady tutoriale ?
Czy i ile da zwykła wymiana filtra i chip?
Pozdrawiam
P.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 17:18, 02.04.2014
Witam,
Jak w "prosty" sposób podkręcić silnik o parę kucyków ?
Autko Accord 2.4 VIII 201KM .
Jakieś rady tutoriale ?
Czy i ile da zwykła wymiana filtra i chip?
Pozdrawiam
P.
Napisano 20:17, 02.04.2014
Z tym kolektorem 4-2-1 może być problem z tego co kojarzę w tym silniku.
Napisano 21:01, 02.04.2014
Myślę też o LPG ... i obecnie reflesh ECU najbardziej mi zaczyna pasować do układanki.
Napisano 20:56, 16.04.2014
Z tym kolektorem 4-2-1 może być problem z tego co kojarzę w tym silniku.
A dlaczego jest kłopot z tym kolektorem Gilotyn@? w przyszłości będę miał ten sam problem co autor tematu i przynajmniej będę miał już odpowiedź
Napisano 08:36, 17.04.2014
bo to auto dość swieże i jeszcze za dużo firm nie ma w swojej ofercie kolektorów do niego
Napisano 10:47, 17.04.2014
bo to auto dość swieże i jeszcze za dużo firm nie ma w swojej ofercie kolektorów do niego
Problem jest o wiele bardziej "powarzniejszy"
W tym silniku poprostu nie ma kolektora wydechowego w tradycyjnym znaczeniu tego slowa.
Kolektor jest wewnatrz glowicy. Czyli katalizator przykrecasz bezposrednio do jeden duzej dziury w glowicy silnika i juz.
Nic nie wymienisz bez zmiany glowicy. A jak zmienisz glownice nie bedzie miejejsca na tradycyjny kolektor zewnetrzny pewnie.
Napisano 11:29, 17.04.2014
Napisano 12:12, 17.04.2014
A to skubańce.czyli nici z planów. Myślałem w sumie,że ten nowy k24 jest bardzo zbliżony do tego poprzednika z cl9... Dzięki za odp.
Ogolnie sa z tej samej serii i sporo elementow jest podobnych.
Jednak kilka zmian jest jak przykladowo wydech czy dolot - nie jest to juz aluminium a czarne tworzywo sztuczne.
Inne tez jest wspomaganie gdyz zastosowano wspomaganie elektryczne.
Z pasujacych elementow - uszczelniacz walu od strony rozrzadu. Jest ten sam co w straszej wersji. Co ciekawe nawet w Dieslu jest taki sam gdyz ja u siebie mam wlasnie od ropniaka
Użytkownik hangie edytował ten post 12:14, 17.04.2014
Napisano 17:04, 17.04.2014
Napisano 17:49, 17.04.2014
Ja bym pojechał klasycznie, dolot, wydech, reflash i cieszyć się z tego co bozia dała. Mało inwazyjny sposób i nie kosztujący wiele $.
Napisano 18:23, 17.04.2014
Ja bym pojechał klasycznie, dolot, wydech, reflash i cieszyć się z tego co bozia dała. Mało inwazyjny sposób i nie kosztujący wiele $.
taki był plan ale do tego kolektor był przewidziany. najwyżej będzie taniej
Użytkownik Spikeeltorro edytował ten post 18:24, 17.04.2014
Napisano 03:14, 01.05.2014
Ciekawe jak się sprawuje to elektryczne wspomaganie?
Gdzie jest moc tam jest smród
Keep calm and follow the white rabbit!
Napisano 22:52, 01.05.2014
...no i zawsze to lżej dla silnika bez kręcenia pompą. Ciekawe jak z awaryjnością ?
VIII
Mechanik →
Silniki →
Kolektor dolotu, przepustnica - moment dokręceniaNapisany przez kaer14 , 17 May 2024 VIII |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Silniki →
Czarny dum z wydechuNapisany przez Marek21 , 16 May 2024 VIII, Silnik |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Silniki →
Panewki oporowe do silnika R20A3Napisany przez Mariusz Vgen , 14 May 2024 VIII, Panewki |
|
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ napędowy →
„Świergotanie” spod maskiNapisany przez Jerv , 13 May 2024 VIII |
|
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wypadanie zapłonów - dziwny przypadekNapisany przez Wlr , 13 May 2024 VIII |
|
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych