XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
zaduszanie (szarpanie) przy określonych obrotach
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:59, 31.07.2009
czy ktoś z Was może mi coś podpowiedzieć lub może miał podobny problem?
pozdrawiam i dzięki
#2
Napisano 21:13, 31.07.2009
#3
Napisano 21:16, 31.07.2009
Może świece,przewody trzeba by zmienić
przemyslales to, zanim napisales?
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 08:05, 01.08.2009
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 07:53, 07.08.2009
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:58, 07.08.2009
a to ciekawe stwierdzenie bo myslalem ze pracuja dosyc czest nawet . przy kazdym ruchu tłoka:)) ale skoro twierdzisz inaczej.bahahha to ja sie nie wypowiadam.Świece nie mają tu nic do rzeczy. One są potrzebne tylko przy odpalaniu silnika, potem już nie pracują.
ps. dzwonilem do mechanika i powiedzial ze przyczyn moze byc baaardzo wiele .i jak specjalista nie widzi auta to nie powie bo ciezko tak gdybac. jedz do swojego mechanika to ci pomoze na 100%
#8
Napisano 16:08, 07.08.2009
Świece nie mają tu nic do rzeczy. One są potrzebne tylko przy odpalaniu silnika, potem już nie pracują.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
................spadłem z krzesła...............
Nowy projekt: Audi A8/S8 <-- Click
#9
Napisano 17:23, 07.08.2009
Dlatego napisalem do Trojana, czy przemyslal to co napisal o swiecach i kablach zaplonowych.auto to accord 2.0 tdi z 1996 roku.
Tu nie ma kabli, a swiece sa zarowe, potrzebne do wstepnego podgrzania cylindra przy rozruchu.
Teraz mozecie ladnie przeprosic, po czym zapasc sie pod ziemie ze wstydu
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:34, 07.08.2009
a to ciekawe stwierdzenie bo myslalem ze pracuja dosyc czest nawet . przy kazdym ruchu tłoka:))
To teraz logicznie wytłumacz mi po kiego ch... świeca w silniku o zaplonie samoczynnym ma pracować przy kazdym ruchu tłoka... sama nazwa zapłon samoczynny. Widziałeś kiedyś jak działa świeca żarowa? Rozgrzewa się do temp. roboczej więcej niż ułamek sekundy, który trwa jeden suw silnika.
Skoro Ty i ta loża szyderców jesteście tacy mądrzy, to proszę o jakies konkrety... nie jestem mechanikiem i się nie znam... może faktycznie w dieslach świeca żarowa pracuje przy każdym ruchu tłoka... hmm ciekawe to jest.... podyskutujmy
Mikolaj, choć Ty jeden w tej dyskusji czytasz uważnie posty. Dzięki.
#11
Napisano 17:37, 07.08.2009
Przynajmniej mam taka nadzieje, ze to byl powod heh
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#12 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:49, 07.08.2009
Mam tylko nadzieję, że inni użytkownicy na tym forum mają trochę lepiej w głowach, bo na prawdę zapisując się tutaj miałem nadzieję podyskutować sensownie, a nie... no nieważne... to nie na temat było.
Zeby nie robić spamu.
Posłuchaj czy Ci turbina pracuje w momencie tego duszenia. Ja miałem taki przypadek w firmowym Mercedesie. Przy 2000-2200 obr/min, jak się go przydusiło np. pod górkę, wyłączała się turbina, ot tak sama z siebie i auto traciło dynamikę. Dopiero przy ponownym odpaleniu silnika wszystko wracało do normy. Wielu mechaników to oglądało i elektryk, a auto dalej to samo;)
Bo rozumiem, że masz silnik doładowany pisząc tdi, lepiej się upewnić żeby znowu nie było hahaha itp.
#13 Guest_Anonymous_*
Napisano 06:46, 08.08.2009
#15
Napisano 09:59, 09.08.2009
loza szydercow w ATR'ach bije sie w piers. Nastepnym razem sprawdze, o jaki silnik chodzi
Nic dodać nic ująć
Ja na swoje usprawiedliwienie dodam, ze linka wyslal mi Kobeus smiejąc się bez przerwy... co uśpiło moją czujność co do silnika
--------------
Piotr7919
Jeśli tego nie robiłeś to spróbuj zalać bak preparatem STP do czyszczenia układu paliwowego. Może gdzieś jest jakiś syf i przy niskim ciśnieniu nie leci jak trzeba.
Nowy projekt: Audi A8/S8 <-- Click