XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
głośna praca
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:33, 23.07.2009
wszystko gra i buczy i jestem ogolnie zadowolony z przesiadki. Lecz gdy emocje juz opadły zaczeły wyłaniac sie małe mankameny. Przy zaplonie i gaszeniu silnika następuje lekki wstrząs jak by to ładniej ująć telepie autkiem i na wolnych obrotach praca silnika wydaje sie byc za głośna odczuwam tez drgania w kierownicy. Czy te objawy sa normalne? dzieki za wasze opinie . pozdrawiam
#2
Napisano 06:40, 24.07.2009
Moze poteguje to mocowanie silnika czy poduszki ?! Tym niemniej nigdy mnie to nie irytowalo. Wydaje mi sie, ze diesle tak maja ze wzgledu na samozaplon (czy pisze bzdury ?)
Praca na wolnych obrotach powinna byc cicha ale nie zapominajmy, ze to nie silnik bezynowy.
Natomiast ta trzesaca sie kierownica na wolnych obrotach to juz chyba cos nie tego !?
#3
Napisano 09:04, 24.07.2009
A kiedy regulowałeś zawory i ile masz przejechane Jak nie regulowałeś dawno to objaw po ich regulacji powinien ustąpić.telepie autkiem i na wolnych obrotach praca silnika wydaje sie byc za głośna odczuwam tez drgania w kierownicy. Czy te objawy sa normalne? dzieki za wasze opinie .
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:26, 24.07.2009
Co do wibracji to jest diesel i ten typ tak ma, ale warto sprawdzić poduszki silnika. Nie wiem jak jest tam ze sprzęgłem, ale jeśli jest dwumasowy zamach to też warto by było zobaczyć czy nie uszkodzony. Tak czy siak, wizyta u mechanika wskazana. Jaki auto ma przebieg?
R.
#5
Napisano 13:36, 24.07.2009
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:43, 24.07.2009
#7
Napisano 20:05, 24.07.2009
VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:08, 24.07.2009
Dwumas nie oznacza wymiany silnika. Po prostu się go wymienia (dwumas) i tyle - to jest zwykłe koło zamachowe, tyle że ma dwie części połączone gumą i tulejami więc powinno być ok. Zakres podobny jak przy wymianie sprzęgła.
Tak mi coś chodzi po głowie - uszkodzony dwumas i jedna z poduszek silnika.... może ktoś montował box'a i auto miało kiepski program (za duża górka przy niskich obrotach) i przez to się uszkodziło? Ewentualnie ostre strzały ze sprzęgła? 12kkm to strasznie mało - powinien nawet ostro eksploatowany nie mieć takiego problemu. Musisz jechać do serwisu, bo szkoda auta.
I jeszcze jedna obserwacja - jak dociągniesz do końca (do odcięcia) na pełnym gazie na pierwszym biegu nie masz problemów z wbiciem dwójki? Nieraz przy urwanej poduszce układ napędowy się tak przesuwa, że nie idzie zmienić biegu.
> cmsydney - ale jemu tak się robi też na wolnych obrotach.
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:37, 24.07.2009
#10
Napisano 21:27, 24.07.2009
VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:13, 24.07.2009