XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Check, dławienie
#1
Napisano 23:53, 21.07.2009
Raz mi sie udało go zresetować i przez 10 odpaleń auta nic sie nie działo, potem powróciło. jest to jakis błąd stały, ale nie mam pojęcia co to może być. Przepustnice mam czystą bo pare miesiecy temu czyszczoną, kable nowe.
Może ktoś miał coś podobnego ? bo jak narazie to jedyna szansa to ASO dla mnie, a tam kasują sporo :-/
aha jeszcze jedno, moja acco nie ma wejścia zeby samemu zdiagnozować co go boli, metodą mrugnięć checka, nie mam bladego pojęcia dlaczego tak jest, a google nic nie mowi na ten temat, że jedne maja a inne nie.
#2
Napisano 02:03, 22.07.2009
Jeśli kat się zapchał albo coś w tym stylu sonda może głupieć a co za tym idzie silnik wejdzie w tryb awaryjny i są cyrkinie bardzo widzę związek sondy z dławieniem auta.
Jeśli mogę jakoś pomóc to podjadę do Ciebie i popatrzę może coś razem zdziałamy
Reszta na PW
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:10, 27.07.2009
Wieszmialem ten sam problem,ale w ASO potrafili tylko wymieniac czujniki.oczywiscie bez rezultatu. dopiero dostale adres do goscia ktory robi tylko japonki.zajelo mu to 15 minut bez zadnych czesci zaplacilem 50pln i spoko do dzisiaj. ale niestety niechcial mi powiedziec co to bylo. postaram sie od niego to wyciagnoc wtedy dam ci znacJak niektorzy z was wiedzą mam problem z autem. Mianowicie jakiś czas temu zapalił mi sie check, auto zaczęło się dławić przy dojeżdżaniu do krzyzówki. Zresetowalem kompa i pomogło to na 2 odpalenie i potem znowu. U mnie we wrześni żaden miechanior nie wie co jest, albo nie ma wejścia żeby podpiąc sie pod kompa. Jest tylko jeden któremu udało sie podpiąc bo posiada sprzet do tego, ale jego komp mowi ze moja sonda dostaje za dużo napięcia, tylko tyle błędów widzi. Ja sonde mam nową, rok temu wymienianą, poza tym nie bardzo widzę związek sondy z dławieniem auta.
Raz mi sie udało go zresetować i przez 10 odpaleń auta nic sie nie działo, potem powróciło. jest to jakis błąd stały, ale nie mam pojęcia co to może być. Przepustnice mam czystą bo pare miesiecy temu czyszczoną, kable nowe.
Może ktoś miał coś podobnego ? bo jak narazie to jedyna szansa to ASO dla mnie, a tam kasują sporo :-/
aha jeszcze jedno, moja acco nie ma wejścia zeby samemu zdiagnozować co go boli, metodą mrugnięć checka, nie mam bladego pojęcia dlaczego tak jest, a google nic nie mowi na ten temat, że jedne maja a inne nie.
#4
Napisano 09:27, 27.07.2009
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#5
Napisano 10:03, 27.07.2009
u mnie było tak - siadł katalizator....wymieniłem...
siadła sonda pomocnicza - wymieniłem...ale checki waliło dalej, informując że coś nie tak z obiema sondami.
Wymieniłem zatem tę pierwszą również - nadal check.
Autodiagnoza wykazywała nadal problem z sondami + uszkodzony system VTEC. Auto nons top przechodzi w tryb serwisowy (3000RPM i 90-100km/h max)
Jeździłem od mechanika do mechanika- nikt nie wie co to. I nie ma czegoś takiego jak reset kompa w Hondach Accord VI bez użycia komputera !! Kompy w naszych Acc mają pamięć EPROM, która zapamiętuje błędy nawet przez kilka(naście) lat ! A więc odłączanie klem czy bezpieczników to tylko wygaszenie diody check engine, a nie skasowanie błędów, jak wielu na forum twierdzi i dowiadywałem się tego u kilku mechaników, w kilku ASO i na forach zagranicznych.
Ale przejdźmy do meritum - wymieniłem cały wydech na MG Sporta z kwasówki wraz z ori katalizatorem i 2 sondami. Pojechałem do ASO na diagnozę i reset kompa - nie wykazało już żadnych błędów...wyjechałem z ASO i przejechałem 2km. No i niestety - znowu tryb serwisowy. Pojechałem ponownie do ASO i zrobiono ponowną diagnozę i reset - wykazało awarię systemu VTEC. Powiedziano mi w ASO że trzeba to wszystko rozebrać, wymienić uszkodzone elementy VTEC'a i wtedy powinno być git. Koszta? 1000-4000 zł
Byłem bliski poddaniu się, ale poszperałem, podowiadywałem się od kilku maniaków...i podobno taka sytuacja jak u mnie zdarza się, w momencie kiedy zawór VTEC jest uszkodzony lub zanieczyszczony mocno. Wtedy albo trzeba go zdemontować i dokładnie wyczyścić, albo wymienić.
Ja aktualnie szukam takowego, więc jak założę, będę mógł się wypowiedzieć, czy pomogło.
nie mniej jednak - zwróć na to uwagę
pozdrawiam
#6
Napisano 13:59, 27.07.2009
Sorki ale mam swoje zdanie na temat "fachofcuffff" z ASO, których raczej nazwałbym "wymieniaczami" i to jeszcze pod nadzorem, zeby Ci młotkiem nie wybijali amortyzatorów- tak jak mnie chcieli....
#7
Napisano 23:18, 27.07.2009
U mnie jest taka różnica ze jak wywali checka to auto jeździ normlanie, tzn. żadnego trybu awaryjnego niema. Jakiś czas temu byłem u kruczka, w sumie nic nie zrobilismy a check nie zapala się... auto sie przydławia ale nie tak tragicznie jak przed tem tzn, dojeżdzam do krzyżówki wbijam luz i lekko mi go przydławi, wcześniej było tak, że schodził prawie do zera i tak trzymał, dopiero po chwili lekko podniósł obroty. Teraz do zera nie schodzi ale nadal je opuszcza poniżej swojej nromlanej wartosci, potem lekko podniesie, ale idealnie na kresce pmiedzy 0 a 1000 rpm nie jest, a kiedy tak mialem jak było wszystko ok. W weekend jade do magiga od hond, jeśli on nie pomoże to nie mam pomysłu.
#8
Napisano 21:50, 07.08.2009
W weekend jade do magiga od hond, jeśli on nie pomoże to nie mam pomysłu.
Grzehu i co dało radę ? Magik pomógł ?
były: CG8 F18B2 98 http://www.accordklu...topic.php?t=859 - z bólem sprzedany; 126p 91FL
jest: GD1 L13A; OBK BP9
#9
Napisano 22:04, 08.08.2009
#10
Napisano 10:36, 09.08.2009
auto się naprawiło samo
To by było super hasło reklamowe Hondy
Dobrze, że już jest A tankowałeś gdzieś "super okazyjnie tanio" czy tam gdzie zawsze? Może faktycznie wina tkwiła w paliwie albo środek do czyszczenia wtrysków zadziałał... Najważniejsze że Hania wróciła do swojej świetnej formy...
były: CG8 F18B2 98 http://www.accordklu...topic.php?t=859 - z bólem sprzedany; 126p 91FL
jest: GD1 L13A; OBK BP9
#11
Napisano 21:51, 09.08.2009
#12
Napisano 01:24, 10.08.2009
Jezu nie wierzęsłuchaj, auto się naprawiło samo
To samo u mnie było Grzehu jak rozmawialiśmy i jesteś drugą osobą która miała identyko to samonajlepsze jest to, że tankowałem tam gdzie zawszen a orlenie, nigdy nie tankowałem gdzies w nieznanych miejscach, sam nie wiem co to było, w kazdym razie z tego co wiem to nie jestem jedyny przypadek kiedy hanka miala takie objawy i sie naprawiła sama...
#13
Napisano 14:12, 10.08.2009
#14
Napisano 14:38, 10.08.2009
k...a - to może i ja zmienią paliwo
Kiziol - zmień paliwo i może powstanie nowe hasło relkamowe Hondy: "Honda naprawia się sama..."
A tak poważnie to na orlenie nie tankowałem, ale po tym co przeczytałem, to hmmm.... nie wiem czy tam będę kiedyś tankował Hanię ...
były: CG8 F18B2 98 http://www.accordklu...topic.php?t=859 - z bólem sprzedany; 126p 91FL
jest: GD1 L13A; OBK BP9
#15
Napisano 14:41, 10.08.2009
Problem był raz jak zatankowałem na Orlenie i raz jak zatankowałem na nowej bezfirmowej stacji- bo było taniej - nigdy więcej nie popełnie tego błędu
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK