,,Lekki opór" może być spowodowany trochę małą pojemnością akumulatora.
Chociaż w mojej tego nie zauważyłem (aku od nowości ).
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 20:40, 02.04.2018
,,Lekki opór" może być spowodowany trochę małą pojemnością akumulatora.
Chociaż w mojej tego nie zauważyłem (aku od nowości ).
Napisano 20:03, 03.04.2018
U mnie przy niekorzystnych temperaturach (0-5 stopni) i względnie wysokiej wilgotności odpalanie wyglądało tak: wskakiwał na 800-900 obr., spadał na 500 (dało się już odczuć telepanie), po czym wchodził na 1300. Raz czy 2 zdarzyło mu się nie utrzymać tych 500 i zgasł. Raz nie odpalił za pierwszym razem.
Pomogła regulacja zaworów (wykonywana amatorsko z bratem), więc pewnie nie najlepiej.
Teraz procedura wygląda tak - 950-1000 -> 800-850 -> 1300. Nie zdarzyło się, aby zgasł lub nie odpalił.
Użytkownik coral_snake edytował ten post 20:05, 03.04.2018
Napisano 17:49, 25.10.2019
Witam,
jestem tu przypadkowo, szukałem odpowiedzi na mój problem z CRV.
Wciągnęła mnie jednak lektura tego wątku i postanowiłem pogrzebać trochę w necie, znalazłem takie coś
https://www.youtube....h?v=L788jKEVblY
od 4 minuty gość gada o zaworze odpowiedzialnym za dozowanie powietrza podczas rozruchu. Mówi, że okrągły element który na filmie dokręca śrubokrętem, lubi się luzować i wtedy wpuszcza za dużo powietrza powodując skakanie wolnych obrotów lub przydławianie.
Nie wiem czy to jest związane z waszymi problemami, ale może warto zerknąć.
Pozdrawiam
Napisano 18:14, 25.10.2019
Napisano 22:03, 25.11.2019
Gdybym miaĹ problem 4 razy w roku to bym siÄ tym zbytnio nie przejmowaĹ. Ja mam problem caĹy rok- oczywiĹcie latem jest on prawie niezauwaĹźalny, natomiast ze spadkiem temperatury jest coraz bardziej dokuczliwy. Odpalam auto po dĹuĹźszym postoju ( np. rano) i obrotomierz pokazuje 1200-1300obrotĂłw potem spadek na 500-600 obr i powrĂłt na normalne obroty okoĹo 1000 (zimny silnik). Jak jest minus 15 i wiÄcej to krÄcÄ i krÄcÄ i nic , co jest bardzo irytujÄce bo aĹź siÄ boisz jechaÄ w trasÄ jak rano nie wiesz czy odpalisz "niezawodnÄ" hondÄ
Jestem wstÄpnie umĂłwiony z mechanikiem Cheker-em okolice Poznania ( dla niewtajemniczonych fachman jaki maĹo, jest o nim na forum) , ale czekam aĹź siÄ ochĹodzi aby przetestowaĹ co i jak.
ObserwujÄ wÄtek bo jestem ciekawy czy coĹ siÄ wyjaĹni, choÄ nie bÄdzie to prosta diagnoza. MyĹlaĹem Ĺźe jakiĹ element mi szwankuje i jest to jednostkowy temat, ale widzÄ iĹź problem jest wiÄkszy i dotyczy wiÄkszej liczby aut.
Ciekawe czy chĹopcy z kliniki hondy coĹ znajdÄ.
Witaj
Podaj proszę namiary na tego szpeca od HOND z okolic Poznania.
Napisano 15:49, 10.03.2020
Czołem Panowie,
U mnie pojawił się identyczny problem, ale chwilowo się go pozbyłem - nie wiem na jak długo - może na stałe
(problem sie pojawił po małym przeglądzie w jednym z lokalnych warsztatów - olej wymieniony na 5w30, wymiana świec, paska o d alternatora i wymiana wszystkich filtrów prócz paliwa bo jest w baku i się go nie wymienia).
Po szukaniu rozwiązania i wielu wizytach w lokalnym warsztacie oddałem w końcu auto do serwisu hond w radzyminie pod warszawą.
Zostały zrobione: regulacja zaworów, wymiana filtra paliwa (w baku), czyszczenie przepustnicy i przy okazji olej w skrzyni automatycznej. z dodatkowych zaleceń otrzymałem info, że może należałoby wgrać najnowszy soft w ASO gdyby problem nie znikną.
Na szczęście problem znikną tzn obroty po odpaleniu wchodzą na ok 900 obr co jest mega różnicą i auto odpala od razu i nie gaśnie po odpaleniu.
Softu już nie zmieniałem skoro się polepszyło.
Napisano 18:29, 12.01.2022
Napisano 19:06, 12.01.2022
Tak z innej beczki jakie ustawiacie luzy przy instalacji gazowej? Normalnie w 2.0 jest 0.2 i 0.25 spotkałem się z opinią że przy gazie lepiej jest zrobić luźniej np. 0.22 i 0.27 bo podobno przy gazie luz się zacieśnia z czasem... Mam delikatny problem bo na zimnym mi pali trochę ciężko i taka dostałem rade
Ustaw tak jak fabryka przykazała.
Owszem przy LPG się zawory zacieśniają, dlatego radzę regulować co 15/20 tyś przy LPG
http://www.accordklu...gulować/page-17
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
Napisano 19:16, 12.01.2022
Napisano 21:38, 12.01.2022
No to doładuj aku na początek.
Napisano 07:22, 13.01.2022
Napisano 11:39, 13.01.2022
Nie czytałem dokładnie całego wątku - ale sam zaczynałbym od najprostszych (nie zawsze najmądrzejszych) prób - czy ktoś kto ma problemy odpalał z wyjętym filtrem powietrza ?
Napisano 04:53, 27.11.2023
Użytkownik Koniu97 edytował ten post 05:23, 27.11.2023
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Nieznana ikonaNapisany przez Wlr , 04 maj 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych