Ok, dzięki za poradę. Polecisz kogoś z wawy?
Wlasnie Wolek jest polecany i jak sie ladnie usmiechniesz i zalapiesz na termin to Ci wyreguluje
Pzdr
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 21:43, 21.06.2013
Ok, dzięki za poradę. Polecisz kogoś z wawy?
Napisano 20:28, 20.02.2015
Witam, nowy na forum. Posiadam Honde FR-V silnik K20A9, przyszedł czas na sprawdzenie/regulacje zaworów w związku z czym mam prosbę. Czy możecie mi podpowiedzieć w jakich granicach powinny byc luzy w moim silniku? Net przeszukany znalazłem kilka info o silnikach z serii K...ale nie dokopałem się do mojego A9... Prosze o pomoc.
Napisano 21:14, 20.02.2015
Napisano 21:18, 20.02.2015
Dziękwać czyli celuje 0,23 i 0,3.
Napisano 09:27, 21.02.2015
celuj w ciasno 0,25 (no chyba, że masz szczelinomierz z podziałką na o,23 ale pewnie będziesz miał 0,25 ) i normalnie na 0,30 taki sam przedział jest w silnikach k20z2 i k20A6
Użytkownik Ed$on edytował ten post 09:29, 21.02.2015
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
Napisano 17:58, 21.02.2015
Oki szczelinomierz mam zarówno 0,23 jak i 0,24 i 0,25...także dam rade. grunt ze mam potwierdzenie odpowiednich wymiarów. we wtorek zrobie regulacje.
Napisano 23:45, 06.11.2017
witam,
przy mojej ostatniej wizycie w ASO, kier serwisu ( miasto obok na B) powiedział abym na gazie już nie jeździł bo to ostania regulacja luzu zaworów. Więcej nie będzie regulacji bo skończył się zakres regulacji zaworów.
Silnik 1,8 l F18A3 - 1997 r ( chyba) . Była robiona już wcześniej robota polegająca na szlifowaniu głowicy po skrzywieniu 2 zaworów. Wtedy też były robione gniazda zaworów.
teraz mam 340 tys przebiegu, ten sam ASO powiedział że mam więcej przejechane (bo wie ale nie może powiedzieć ile ! )
Powiedzmy że ze 100 tys. (czyli razem 440 tys.)
Czy to możliwe aby już nie było jednak zakresu regulacji zaworów?
Sam nie robiłem jeszcze ale mam zamiar, boję się tylko że rzeczywiście nic nie zrobię .
poproszę kolegów znających temat o opinię.
Użytkownik vova52 edytował ten post 23:47, 06.11.2017
Napisano 13:06, 12.02.2018
Panowie może brakować śruby do regulacji, ale zazwyczaj w skrajnych przypadkach. Mam ACC z silnikiem K20z2, przebieg 440 tys km (od nowości na gazie). Wczoraj zabrałem się za regulację i śruba jest już wykręcona na max. Luz ledwo 0.10 - ale tylko na jednym cylindrze na wydechowych. Reszta myślę, że jeszcze jedną regulację dałaby radę. Więc już powoli szukam warsztatu na regenerację głowicy.
Użytkownik Kierownik edytował ten post 13:07, 12.02.2018
Napisano 13:28, 12.02.2018
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
Napisano 15:32, 12.02.2018
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
Napisano 16:07, 12.02.2018
Użytkownik Wlodar edytował ten post 16:08, 12.02.2018
Napisano 20:07, 12.02.2018
Winne lpg oraz użytkownik - brak regulacji co 15/20tkm na lpg..
Uściślijcie koledzy: brak regulacji LpG czy brak regulacji luzu zaworowego...
Użytkownik cysior edytował ten post 20:12, 12.02.2018
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych